Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
mure 201-ga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: mure 201-ga (/showthread.php?tid=315)



mure 201-ga - kodusiga - 13-12-2005

Mootor siis 2.3 97kw. Külmalt ei käi, pööre kõigub 500-600 rpm-i juures ja kui korra gaasi annad u 2000 rpm-ni siis kukub pööre nulli ja nii sõitmise ajal ka, muidu läheb väga korralikult käima aga pärast välja suremist ei taha nagu minna, soojastpeast seda muret pole. Pöördesse ei taha nagu minna, vahest läheb ja vahest ei lähe.


RE: mure 201-ga - indrek - 13-12-2005

Sõbral oli sama asi ja viga oli kommutaatoris - vahetas selle ära, siis asi töötas  normaalselt.


RE: mure 201-ga - Truck - 13-12-2005

Mul igast kommutaatoreid vedelemas . . . võiks anda proovida kas asi selles sul :hump:


RE: mure 201-ga - kodusiga - 13-12-2005

Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?


RE: mure 201-ga - indrek - 13-12-2005

kodusiga Kirjutas:Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?

Uue hinda sa teada ei taha ja kasutatud saad traki käest üsna odavalt. Üle 3-400 krooni ma ei maksaks kasutatud jupi eest.

Aga kuna trakk lubas proovida,s iis oleks see ehk esimene asi, mis tegema peaksid, siis näed, kas muutus miskit või mitte


RE: mure 201-ga - kodusiga - 15-12-2005

vahetasin kommutaatori ära ja külmalt ei taha nagu üldse käia aga pöördesse läks veits paremini. Äkki pakute veel midagi mis võib aidata.


RE: mure 201-ga - indrek - 15-12-2005

mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana


RE: mure 201-ga - kodusiga - 15-12-2005

Tühikäigu pööre on madal 500-600 külmalt ja soojal, tkas ta mitte ei peaks kõrgem olema ja stabiilsem . Millise rõhu regulaator see on.


RE: mure 201-ga - kodusiga - 28-12-2005

mure ikka veel allesConfusedad:


RE: mure 201-ga - Kalev - 28-12-2005

Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?

Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.


RE: mure 201-ga - indrek - 29-12-2005

kalev Kirjutas:Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?

Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.


Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära


RE: mure 201-ga - kodusiga - 29-12-2005

mis varjante veel on?


RE: mure 201-ga - kodusiga - 29-12-2005

Indrek Kirjutas:mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana
Mis rõhu regulaator se on ja kus see asub, seda võiks ka proovida äkki aitab.


RE:   mure 201-ga - Kalev - 29-12-2005

Indrek Kirjutas:Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära

Kuni 8 sek töötab, aga jah...

Kannataks ka need termolülitid vms, mis mootori esiotsas, üle kontrollida. Ja üldiselt oleks ka hea teada, kas KE- või K-jetronic konkreetsel autol, siis teaks nagu rohkem rääkida, sest kasvõi see, et kas on juhtrõhuregulaator või pole, saab siis selgeks.


RE: mure 201-ga - kodusiga - 29-12-2005

Mis vahe on kas K või KE


RE: mure 201-ga - Kalev - 30-12-2005

No K-l on mootori eesotsas see juhtrõhu regulaator ja kui õhupuhasti maha võtad, siis seal all nö "ainult" pritsungipea, aga KE-l on Õhupuhasti all ikka lisaks pritsungipeale veel "asju". KE-l läheb õhupuhasti külge ka veel mingi andur, mida K-l ei lähe jne.

KE puhul peaks siis kapoti all avanema selline pilt:

[Pilt: 2357062.jpeg]


RE: mure 201-ga - kodusiga - 30-12-2005

õhupuhasti küljes ei ole mingit andurit järelikult on K


RE: mure 201-ga - kodusiga - 02-01-2006

Gre Kirjutas:
kalev Kirjutas:Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.

[Pilt: overload_relay.jpg]
Relee kaitse korras.


RE: mure 201-ga - kodusiga - 03-01-2006

Kas mure võib olla küttesegus?