Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure w201 2,8 142kw
#1
Mure selline et auto on orginaalist 2,0 90kw .See jooksis kokku siis panin w210 2,8 142kw mootori peale .Aga aju panin w124 2,8 142kw oma nüüd selline mure et säde on siis kui ise tahab ,ja kui käian ja säde olemas siis paugub jne .Järsku keegi targem oskab abiks olla .
Vasta
#2
Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne
Vasta
#4
(28-12-2015, 12:04 AM)heiko190 Kirjutas:
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.

Vasta
#5
(28-12-2015, 08:41 PM)92S500 Kirjutas:
(28-12-2015, 12:04 AM)heiko190 Kirjutas:
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.

Vigasi nagu aru olen saanud on nukka andur. Mul 3 klemmiga aga peaks olema 2 klemmiga seega pean kogu mootori juhtmestiku ringi viskama ja 2 klemmiga nukkvõlli anduri Peale panema .Homme peaks saama asjad kätte siis annan märku .A Ja sellel mootori on 3 sūūtepooliga
Vasta
#6
Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.

Vasta
#7
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....
Vasta
#8
(28-12-2015, 11:54 PM)heiko190 Kirjutas:
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.

Vasta
#9
(29-12-2015, 12:30 AM)92S500 Kirjutas:
(28-12-2015, 11:54 PM)heiko190 Kirjutas:
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.

Panin uue hooratta uue nukkvõlli anduri ja uue väntvõlli anduri.Läks ilusti käima käis ilusti kõik nagu toimis hästi .Aga järgmine päev ei taha enam nagu käima minna.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 49 Eile, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 229 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 355 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 399 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 lukustus mure tomm75 2 518 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W201 varuosad Fred_W201 0 369 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 919 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 814 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  CLS 320 (C219) mure janberg 3 1,202 28-11-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: janberg
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,256 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne