Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ce300 äkitselt suri maha
#1
probleem seisneb siis selles, et sai eile tööle sõidetud ja väike kickdown tehtud ja äkitselt suri maha. Kergelt asja uurides puudus säde.
täna sai teine süütepool pandud ja ikka sädet polnud , oleks tänulik kui saaks teada võimalikke vigasid mis võiks seda põhjustada Icon_rolleyes
Vasta
#2
Palju kilowatte?
Vasta
#3
Mul oli kommutaator läbi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#4
Mul oli sama teema mul 162kw.
Vasta
#5
(15-02-2013, 11:50 PM)berg Kirjutas: Mul oli sama teema mul 162kw.

162 kw-tine
Vasta
#6
Siis võib sama mure olla.Kui sa Tallinnast pärit oleks saaksin laenata prooviks sulle.
Vasta
#7
(16-02-2013, 01:19 PM)berg Kirjutas: Siis võib sama mure olla.Kui sa Tallinnast pärit oleks saaksin laenata prooviks sulle.

sai testriga möödetud , süütepoolile jooksis vool peale ilusasti
või on tõesti siis see kommukas .
Vasta
#8
Liiga vähe sõidad oma autoga.
Naftapress.
Vasta
#9
(16-02-2013, 09:10 PM)arts24h Kirjutas: Liiga vähe sõidad oma autoga.

nüüd plaanisin sõitma hakata , uued rehvid ja asjad tehtud kõik jaa , aga sittagi 2 päeva sai kaarutada ja andis saba Big Grin
üks häda koguaeg Big Grin
Vasta
#10
Sai siis nüüd kommuntaatori kallale mindud ja avastasin et seda on kergelt tuunitud kunagi kellegi poolt.
3 juhet on kommukast välja toodud ja sinna otsa mingisugune mitsubishi jubin topitud, täpsemalt siis mingi power unit j121.
Googlist googeldades leidsin et see on mingi süüte moodul , süüteseadme transistor.
Sai siis isaga vesteldud veidi kuna ta elektrik ja testriga mõõdetud ja paistiski see vidin tuksis olevat.
Arvatavasti kunagi juba kommukal see nn süüte moodul vms läbi kärrsand ja keegi targem selle asendanud siis sellise vidinaga Eusa_drool
Vasta
#11
Targem vaevalt, ainult lammas suudab selliseid ajutisi lahendusi välja m6elda. Teepeale jäämine maksab kordades rohkem kui sinna töötav orig. kommukas osta. Kuuldavasti s6ja ajal juba lasid sakslased lennukitööstuses need mehhaanikud maha kes tellitavat v6tit kasutasid... Unibrow
having trouble having fun...
Vasta
#12
(18-02-2013, 09:23 PM)itbilen Kirjutas: Targem vaevalt, ainult lammas suudab selliseid ajutisi lahendusi välja m6elda. Teepeale jäämine maksab kordades rohkem kui sinna töötav orig. kommukas osta. Kuuldavasti s6ja ajal juba lasid sakslased lennukitööstuses need mehhaanikud maha kes tellitavat v6tit kasutasid... Unibrow

Eusa_droolEusa_drool
Vasta
#13
olgu siia ka öeldud, et uus 3.0 24v 162kw kommukas on päris kallis vidin. B osana oli viimati 2000 euri ja A osana võib vast selle 2000 kahega korrutada.
=MB Force=
Vasta
#14
(18-02-2013, 11:03 PM)ErmQ Kirjutas: olgu siia ka öeldud, et uus 3.0 24v 162kw kommukas on päris kallis vidin. B osana oli viimati 2000 euri ja A osana võib vast selle 2000 kahega korrutada.

uut ei hakkaks never ostma.
Peab vaatama äkki saab kuskilt odavalt mingi kasutatud aga töötava Eusa_angel
Vasta
#15
(18-02-2013, 11:03 PM)ErmQ Kirjutas: olgu siia ka öeldud, et uus 3.0 24v 162kw kommukas on päris kallis vidin.
Kes ostab vanale autole 2000 ja + eurot maksva UUE kommuka?Kasutatud töökorras saab kuni 100 euri.Ja ylejäänud 1900 leiavad auto juures veel tähtsama rakenduse Eusa_angel

having trouble having fun...
Vasta
#16
(19-02-2013, 12:23 AM)itbilen Kirjutas:
(18-02-2013, 11:03 PM)ErmQ Kirjutas: olgu siia ka öeldud, et uus 3.0 24v 162kw kommukas on päris kallis vidin.
Kes ostab vanale autole 2000 ja + eurot maksva UUE kommuka?Kasutatud töökorras saab kuni 100 euri.Ja ylejäänud 1900 leiavad auto juures veel tähtsama rakenduse Eusa_angel

Präegusel ajal ongi selle rahaga nii nagu ta on Big Grin
Vasta
#17
Võin käpad püsti tõsta ja öelda, et minul pole sellega mitte mingit seost Eusa_think Sest mina süüteosa rohkem ei puutunud, kuid jagajat puhastasin ja küünlad vahetasin.

Ilmselt enne mind seda autot "tuuninud" naaberrahvus. Äkki kuidagi ka seotud tolle gaasiseadmega, mis autol kunagi peal oli ja mille mina maha rookisin ?!
E55 AMG
Vasta
#18
(19-02-2013, 12:10 PM)Lahekas Kirjutas: Võin käpad püsti tõsta ja öelda, et minul pole sellega mitte mingit seost Eusa_think Sest mina süüteosa rohkem ei puutunud, kuid jagajat puhastasin ja küünlad vahetasin.

Ilmselt enne mind seda autot "tuuninud" naaberrahvus. Äkki kuidagi ka seotud tolle gaasiseadmega, mis autol kunagi peal oli ja mille mina maha rookisin ?!

Antud kiip mis sinna veetud oli on mingi süüte moodul.
Ega ma ei arvandki et sina seda tuunind oled Eusa_drool
Aga kui nii võtta siis on see tuuning mitu aastat toiminud Big Grin
Gaasiseadmega vaevalt pistmist sellel on.
Mingi igaks juhuks on isegi süütepooli ühel juhtmel kaitse vahele topitud Big Grin
Vasta
#19
Ega ma ma väga arvanudki, et keegi sinna uut antud juppi ostma hakkab. Aga lihtsalt mõtlesin, et see tee äärde jäämine antud jupi suhtes ei oleks nii väga kallis, võttes arvesse uue detaili hinda. No nii lihtsalt oma vahel öeldes. Aga seda loomulikult, et ei ole mõeldavgi, et sa uue jupi ostad selle raha eest kui on saada kasutatud jupp väikse raha eest. Kunagi kui ise seda kommukat otsisin polnud järelturult seda eriti võtta ja siis saingi neid uue hindu tundma aga lõpuks sain ka ikka järelturult kätteSmile.
=MB Force=
Vasta
#20
(20-02-2013, 12:55 AM)ErmQ Kirjutas: Ega ma ma väga arvanudki, et keegi sinna uut antud juppi ostma hakkab. Aga lihtsalt mõtlesin, et see tee äärde jäämine antud jupi suhtes ei oleks nii väga kallis, võttes arvesse uue detaili hinda. No nii lihtsalt oma vahel öeldes. Aga seda loomulikult, et ei ole mõeldavgi, et sa uue jupi ostad selle raha eest kui on saada kasutatud jupp väikse raha eest. Kunagi kui ise seda kommukat otsisin polnud järelturult seda eriti võtta ja siis saingi neid uue hindu tundma aga lõpuks sain ka ikka järelturult kätteSmile.

jap , seda kindlasti 2000euri ja 100 euri on päris suur vahe ikka,
aga lihtsalt hetkel selline sportlik huvi et vahetaks selle nn tuuningus pandud jupi välja ja kas hakkab ikka tööle .
Hetkel eriti rahaga priisata pole , aga eks tuleb turult vaadata ja uus osta .
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  SLK 1997a katuse ei tule maha duubzu 3 4,496 14-09-2019, 05:19 PM
Viimane postitus: duubzu
  1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" nostromo 39 25,516 04-06-2017, 02:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE300 92' Egoolen 2 3,000 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  CE300 132kw aut 88a õlirõhk? jaanka 4 4,214 19-11-2015, 11:48 PM
Viimane postitus: kaupo51
  MB CLK 2,7 kuidas käib maha veojoukontroll. Tõnu48 5 5,117 23-10-2015, 12:20 AM
Viimane postitus: Tõnu48
  Ce300 jamab ktmduke 1 2,581 04-05-2015, 12:40 PM
Viimane postitus: ktmduke
  CE300 w124 pidurite upgrade SanderP 14 12,456 16-01-2014, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99
  mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw erx12 19 13,712 31-08-2013, 05:59 PM
Viimane postitus: erx12
  w124 CE300 Kristjan19 4 3,946 25-05-2013, 08:34 AM
Viimane postitus: v6sa
Question W124/CE300 Aut. Puudub ühe/mitme silindri töö. Siimsalapiim 21 17,340 26-04-2012, 11:45 AM
Viimane postitus: Siimsalapiim



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne