Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CE300 w124 pidurite upgrade
#1
Tere,

Kas keegi siit foorumist teab või oskab suunata, kuidas muuta w124 pidureid võimalikult effektiivseks? Mis mudeli kettaid ja supporteid kasutada, et peaks vähe ümber ehitama?

Igasugune abi on teretulnud.Eusa_dance

SanderP
Vasta
#2
(13-01-2014, 11:37 PM)SanderP Kirjutas: Tere,

Kas keegi siit foorumist teab või oskab suunata, kuidas muuta w124 pidureid võimalikult effektiivseks? Mis mudeli kettaid ja supporteid kasutada, et peaks vähe ümber ehitama?

Igasugune abi on teretulnud.Eusa_dance

SanderP

Mis mõttes võimalikult effektiivseks?

Korras pidurid on täiesti piisavad tavaliikluses: kuival asfaldil 205 laiuses viisakas suverehv libisema saada pole mingi probleem.
Ehk kui 124 ei pidurda, siis alusta pidurite korrastamisest.

Rajal paugutamiseks on teised katted ja vedelikud, neist räägivad teised.
Vasta
#3
Kõige vingemad on 24v mudelite omad.
Naftapress.
Vasta
#4
Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.
Vasta
#5
(14-01-2014, 01:47 PM)SanderP Kirjutas: Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.

Kas pidurisüsteem toimib veatult? Vedelik on värske?
Mis on rehvimõõt? Et kas rehvi pidamine ketastest ikka üle käib?

Hentsil oli kurja kutsika teemas mõned näited - 124 on sugulane ja seega on tema lahendused ka Sul pruugitavad.
Vasta
#6
Olemasolevatest saab kasutada tõesti W124 162kW ja üles mudelitelt. Bolt-on ja piisavalt head pidurid kuni võimsust vaid kahekordistatud.

Minu näide pole 1:1 bolt-on.

Aga kui bolt-on pole vaja, siis võtad veljemõõdu, mida kasutada ja otsida sinna sisse mistahes auto pidurisadul ja ketas. Aretama peab enivei.

Mina tegin 17" velje jaoks (EVO2), ehk 345x32mm ketas.

Aga hetkel plaanis suuremad pidurid panna, mis on ka bolt-on mersule, aga läheb veidi aega. Mõistagi ei saa ka neid 50€ eest nagu 4-kolviseid brembosid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Tänud asjaliku info eest Hents. Proovin siis need 4-ja kolvised MB suppordid ära. Bolt-on lahendus on üks mure vähemEusa_drool
Vasta
#8
http://www.2phast.com/500e/techdocs/124_brakes.pdf

124 mudeli mõõdud ja koodid, pmst istuvad ka w211 6kolviga 355mm pidurid w124-le
Vasta
#9
(14-01-2014, 09:48 PM)python Kirjutas: http://www.2phast.com/500e/techdocs/124_brakes.pdf

124 mudeli mõõdud ja koodid, pmst istuvad ka w211 6kolviga 355mm pidurid w124-le

Vaevalt, et bolt-on. Ikka peab ise kinnitused tegema ju?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
Pole ise proovinud, interneti tarkuse järgi nagu suurt ei peaks. Samas w124-l on erinevaid offsetiga asju seal sillas juba.
Piltidel R171 pidurite paigaldus R129, osad suuremad w124-d on samade sillaosadega?
http://www.w124performance.com/images/W1...onto_R129/
Vasta
#11
Peaks täitsa proovima, mul on 63AMG pidurid olemas, käändmikke vedeleb ka. Piltide järgi oli tegemist väga sarnastega piduritega ja tõesti bolt-on.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
(14-01-2014, 01:47 PM)SanderP Kirjutas: Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.

Nõrgaks ühekordsel vajutusel või nõrgaks pideval päheandmisel?

Ära siis unusta vähe paremat vedelikku pruukida: võimsamad pidurid toodavad ka enam sooja.
Vasta
#13
Vaatasin täna garaazis korraks CLS 63AMG pidureid.

Poldijaotus sobib 1:1

Ketta nihutust peab muutma või otsima teised kettad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
Kääntelge või midagi muud modima ei pea?
W209 360mm ketas vist peaks sobima?
http://www.w124performance.com/images/W1...LK63_W209/
Seal galeriis on veel muidu huvitavaid piltSmile
Vasta
#15
Ma proovisin ka 360mm ketast.

Hea on nende supportite puhul vertikaalne kinnitus. Hulga lihtsam on adapterplaati teha.


Omale ilmselt ei hakka neid AMG pidureid installima, igaks juhuks teen nad bolt-on`iks W201 16V`le. Rootsis on huvilisi küll.

Ise teen oma enda supportid. Ette 6 kolviga max 360mm kettale, taha 4 kolviga 330mm kettale.

Bolt-on kitid erinevatele mersudele. AMG omad on head, aga kallid, kui läheb vaja rohkem kui ühele autole (mul kolmele hetkel 2x16V + SEC). Ehk minu puhul on odavam teha oma toode. Ägedam ka.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,237 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,858 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,927 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" nostromo 39 25,516 04-06-2017, 02:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,522 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,937 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,528 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,272 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  W124 CE300 92' Egoolen 2 3,000 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,642 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne