Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Kas see on õliamortide süsteem? Õlipaak on tühi ja tagumine ots kõrgel. Torud mis on põhjaalt taha jooksevad on läbi roostetand.
Teada saada tahaks seda, et kas see süsteem võib kuivalt laiali ka lennata, või võib rahulikult edasi klobistada?
Autoks 300d
Pildid: http://fotoalbum.ee/photos/Raims123/sets/1289627
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Nivoo süsteemi pump ja paak jah aga ega ilma õlita pump kaua vastu pea.
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(05-06-2012, 02:51 AM)Heinar Kirjutas: Nivoo süsteemi pump ja paak jah aga ega ilma õlita pump kaua vastu pea.
Kas see on pump mis on mootori otsas kinni?
Kas mootoriga ka võib midagi juhtuda kui pump lendab?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Muidugi on pump mootori küljes. Huvitav, miks paagil on kaks tagasivoolutoru? Kas äkki asd ka peal ja sama pumbaga toimetab?
Kui pump peaks kinni kiiluma siis võib paljutki juhtuda, saab ju oma veo ketilt. Tekita pumba surve toru paaki tagasi ja õli sisse. Las uhab tühja, vähemalt ei jookse laiali.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ma ühel autol millel polnud kumbagi süsteemi kunagi olnudki, kuid ainult pump oli, keerasin pumba enda otsad omavahel kokku. Mingi tul õli seal sees oli ja seda ta edasi tagasi lutsutas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pumba ajam on ristkiiluga nukkvõlli otsast. Hea küsimus on, kas enne puruneb kiil või annab järgi ammu vahetamata kett, kui pump kinni jookseb...
Pane pumba survevoolik paaki tagasi jooksma, säästad selle riski. Või võta pump maha ja eemalda ristkiil. Nüüd ei aeta enam pumpa ringi.
Aga mõistlik oleks süsteem siiski korda teha.
Sedaan või universaal? Tagaamordid on nivood või tavaliseks vahetatud?
Sedaani amordid jäävad universaalile nii sentimeetrit 6 pikaks...
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(06-06-2012, 10:10 AM)v6sa Kirjutas: Pumba ajam on ristkiiluga nukkvõlli otsast. Hea küsimus on, kas enne puruneb kiil või annab järgi ammu vahetamata kett, kui pump kinni jookseb...
Pane pumba survevoolik paaki tagasi jooksma, säästad selle riski. Või võta pump maha ja eemalda ristkiil. Nüüd ei aeta enam pumpa ringi.
Aga mõistlik oleks süsteem siiski korda teha.
Sedaan või universaal? Tagaamordid on nivood või tavaliseks vahetatud?
Sedaani amordid jäävad universaalile nii sentimeetrit 6 pikaks...
Sedaan keraga on. Tänud info eest eks ma vaatan mis teha annab.
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Kui pump maha võtta, kas siis originaalis käib seal mingi kork peal?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ka sedaanil on nivoo amorte, nende mõtekus jääb omaniku otsustada, kuid võib ka ASD olla, selle teeks kindlalt korda.
Vastus küsimusele. Teine tihend käib siis kui pumpa pole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(09-06-2012, 09:34 AM)Laur Kirjutas: Ka sedaanil on nivoo amorte, nende mõtekus jääb omaniku otsustada, kuid võib ka ASD olla, selle teeks kindlalt korda.
Vastus küsimusele. Teine tihend käib siis kui pumpa pole.
+ teine klapikaas, ilma kumera auguta.
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Otsustasin, et võtan selle pumba ikka maha enne kui külmaks läheb. Keerasin siis need 2 polti lahti ja ei liigu ka. Kas hoiab silikon teda kinni või siis see kiil? Kas peab kaane ka maha võtma?
Kui keegi teab siis võiks siia kirjutada kui viitsimist on.
Ja kui kellelgil leidub seda korki mis asemele panna on võib äri teha.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Klapikambri kaan hoiab ka kinni ja pole mitte kork vaid on teist sorti klapikambrikaan. Seega osta kõigepealt tava klapikambrikaan, keera vana maha, siis saad selle nivoo pumba kätte ja "uus" klapikambrikaan peale. Loomulikult on ka teistsugust klapikambri kaane tihendit vaja.
Postitused: 15
Teemad: 2
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
ei juhtu sellega midagi kui pump lendab...ma sõitsin enda omaga mitu kuud ttyhja paagiga kui lõpuks avastasin ,et paak oli õlist kuival.. tagumine ots oli samamoodi kõrgel...vahetasin torud ära panin õli sisse ja toimib...
miks pumpba maha võtate? või panite siis tavalised amordid?
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tavalised amordid on jah pandud eelmise omaniku poolt juba. Õiged on vist väga kallid ja ei raatsinud neid panna.
Tänud vastuste eest.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
23-08-2012, 03:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 03:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-08-2012, 05:34 PM)300d Kirjutas: Otsustasin, et võtan selle pumba ikka maha enne kui külmaks läheb. Keerasin siis need 2 polti lahti ja ei liigu ka. Kas hoiab silikon teda kinni või siis see kiil? Kas peab kaane ka maha võtma?
Kui keegi teab siis võiks siia kirjutada kui viitsimist on.
Ja kui kellelgil leidub seda korki mis asemele panna on võib äri teha.
All on kolmas polt veel. Klapikambrikaant maha võtma ei pea. Teine võimalus on keerata lahti pumpa flantsi küljes hoidvad 4 polti
Kiilu saab lihtviisiliselt välja võtta. Siis pump ei pöörle ja auk on kah kaetud.
Soome foorumis on olnud kaks juhust, kus katkenud mootoriketi puhul on leitud ka kinnijooksnud õlipump...
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(23-08-2012, 03:21 PM)300d Kirjutas: Tavalised amordid on jah pandud eelmise omaniku poolt juba. Õiged on vist väga kallid ja ei raatsinud neid panna.
Tänud vastuste eest.
saan pakkuda originaal tagumised nivooamordid sedaanile
helista kui huvi on 54566224
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(23-08-2012, 03:24 PM)v6sa Kirjutas: (22-08-2012, 05:34 PM)300d Kirjutas: Otsustasin, et võtan selle pumba ikka maha enne kui külmaks läheb. Keerasin siis need 2 polti lahti ja ei liigu ka. Kas hoiab silikon teda kinni või siis see kiil? Kas peab kaane ka maha võtma?
Kui keegi teab siis võiks siia kirjutada kui viitsimist on.
Ja kui kellelgil leidub seda korki mis asemele panna on võib äri teha.
All on kolmas polt veel. Klapikambrikaant maha võtma ei pea. Teine võimalus on keerata lahti pumpa flantsi küljes hoidvad 4 polti
Kiilu saab lihtviisiliselt välja võtta. Siis pump ei pöörle ja auk on kah kaetud.
Soome foorumis on olnud kaks juhust, kus katkenud mootoriketi puhul on leitud ka kinnijooksnud õlipump...
V6sa kas sa mõtled ilmselt neid 6 polti mis on kuuskandid?
Ja siis saab sisu välja võtta.
See vist vähe parem variant jah.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2012, 04:45 PM)300d Kirjutas: V6sa kas sa mõtled ilmselt neid 6 polti mis on kuuskandid?
Ja siis saab sisu välja võtta.
See vist vähe parem variant jah.
Ei, nelja neist kuuest! Kui kõik 6 lahti keerad, on kogu pump laiali.
Mina kruvisin kinnitusflantsi kolm polti lahti (alumine on küll kehvas kohas) ja tõmbasin kogu kupatuse lihtsalt välja. Enne kruvisin torud lahti. Siis võtsin kiilu välja ja lükkasin tagasi. Ka mul oli süsteem nädalakese tühi...
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(23-08-2012, 04:49 PM)v6sa Kirjutas: (23-08-2012, 04:45 PM)300d Kirjutas: V6sa kas sa mõtled ilmselt neid 6 polti mis on kuuskandid?
Ja siis saab sisu välja võtta.
See vist vähe parem variant jah.
Ei, nelja neist kuuest! Kui kõik 6 lahti keerad, on kogu pump laiali.
Mina kruvisin kinnitusflantsi kolm polti lahti (alumine on küll kehvas kohas) ja tõmbasin kogu kupatuse lihtsalt välja. Enne kruvisin torud lahti. Siis võtsin kiilu välja ja lükkasin tagasi. Ka mul oli süsteem nädalakese tühi...
Nüüd sain pumba kätte. Saaks teada kudas kiil välja tuleb oleks juba päris hea.
Postitused: 38
Teemad: 10
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Avastasin, et polegi vist kiilu sees :rolleyes
Eelmine omanik juba välja võtnud.
|