Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mis on KE-Jetronic?
#1
Kas 1991 w140 500sel see on või ei ole?
Vasta
#2
Krt millegipärast usun, et sellel on juba elektrooniline pritse,
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Inglise keeles LH-SFI. Ehk siis elektroonika valvab pihustite üle. Pihustid on elektriga juhitavad/avatavad.

K-,Ke-Jetronic aga pihustab kogu aeg. Ainuke elektriliselt juhitav pihusti on külmkäivituse jaoks lisaks pandud. W140-el seda süsteemi küll leida ei tohiks.
Vasta
#4
W140 pole jah kunagi KE-jetronikut omanud.
Samas oli W140 minuteada just esimene masin maailmas, millel hakati kasutama CAN võrku. Lipulaev ikkagi Nod

Vasta
#5
Samas oli minu kunagine 81a 525 bmw juba EFIga, Mercedes-Benz võttis EFI kasutusele alles 10 hiljem.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(24-06-2010, 11:45 PM)Laur Kirjutas: Samas oli minu kunagine 81a 525 bmw juba EFIga, Mercedes-Benz loobus sellest kahjuks alles 10a. hiljem.

MB loobus 10a hiljem KE'st mitte EFI'st. Smile Aga jah, Audil ja BMW'l oli juba 80ndatel kaasaegne pritsung...
Vasta
#7
(25-06-2010, 11:48 AM)marek Kirjutas:
(24-06-2010, 11:45 PM)Laur Kirjutas: Samas oli minu kunagine 81a 525 bmw juba EFIga, Mercedes-Benz loobus sellest kahjuks alles 10a. hiljem.

MB loobus 10a hiljem KE'st mitte EFI'st. Smile Aga jah, Audil ja BMW'l oli juba 80ndatel kaasaegne pritsung...

MB'l oli ka see 70-ndatel oelmas....

W140 peal ei olnud KE-Jeti, kuid R129 oli olemas üliharuldane M119 KE-Jet
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
(25-06-2010, 05:32 PM)Rolz Kirjutas: MB'l oli ka see 70-ndatel oelmas....

K-Jetronic oli 73-88
KE-Jetronic oli 85-93
EFI 93 edasi, vist esimesena M104 peal.
Vasta
#9
MB-l oli esimesena üldse elektrooniline pihusti kasutuses ja seda aastast 1954 ja neid on pandud ka veel R107-te peale, peale seda tuli Jetronic mängu.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
(26-06-2010, 04:30 PM)Rolz Kirjutas: MB-l oli esimesena üldse elektrooniline pihusti kasutuses ja seda aastast 1954 ja neid on pandud ka veel R107-te peale, peale seda tuli Jetronic mängu.

Aga EFI moodustab ju muu kola ka mitte aint pihusti. Smile
Vasta
#11
MB kasutas 70ndatel Boschi D-Jetronicut ja L-Jetronicut, mis ei olnud küll päris EFI-d, vaid analoogpritsungid. Kuid pihusti avanemist ja sulgemist juhiti elektriliste impulssidega. Kuna K-Jetronicut ja tema anaooge oli oluliselt odavam toota, kadusid esimesena mainitud pritsed ajaloo prügikasti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,389 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mis põhjusel..... madis71 4 3,090 26-07-2019, 09:33 AM
Viimane postitus: stihl
  Mis mootor? kippari 17 10,894 01-11-2016, 09:03 PM
Viimane postitus: kippari
  Mis õli kasutada? sm. pelle 11 7,403 07-12-2013, 02:05 PM
Viimane postitus: kriipc
  M102.985 KE-jetronic gaasi peale jäämine w1244 1 2,956 30-04-2013, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mis süsteem see on? (PILDID) 300d 19 16,697 23-08-2012, 08:04 PM
Viimane postitus: 300d
  Mis amordid sobivad asenduseks? loora33 2 3,376 21-05-2012, 11:30 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W201 KE-jetronic probleem RIBI 7 6,514 02-07-2011, 11:06 PM
Viimane postitus: RIBI
  KE-Jetronic python 2 3,217 28-12-2010, 06:38 PM
Viimane postitus: python
  Kuids saab teada mis tüübi mootoriga tegu? rix.w126 11 10,061 01-09-2009, 02:51 AM
Viimane postitus: rix.w126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne