Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W140, SEL600, 1992-Itbilen
#1
600 SEL, aastast 1992
Mootor V12 6.0 -300kw
Värvus: must (orig.tumehall)
Salong: must nahk
Veljed: Brabus 20"
Ls. 257000
[Pilt: 100_0886.JPG]
[Pilt: 100_0892.JPG]
[Pilt: 100_0900.JPG]
[Pilt: 100_0896.JPG]
[Pilt: 100_0902.JPG]
#2
Ilus auto ilusate velgedega, tagatuled......ei meeldi üldse.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#3
Ajas ila tilkuma see auto. Nõustun Karliga et tagatuled ei sobi.
Mis laiusega rehvid on. tunduvad suht laiad olevat. Kuidas nendega eesti teedel sõita on?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine

vajadusel tel. 55604444
#4
Tagatuled on 6rna laki all. Silmaga on tunduvalt parem kui piltidel.Rehvid 275 taga, 6nneks eesti teedel s6itma ei pea.
#5
ahh mind lolli küll. auto nr. rootsi oma ja ka asukoht Big Grin tuled on aru saada küll et toonitud aga ikkagi midagi teist võiks olla. Mis selline aparaat kütet kulistab?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine

vajadusel tel. 55604444
#6
Hea tahtmise juures on v6imalik s6ita sinna 12-13 kanti. Aga kui s6idust r66mu ka tunda siis olen s6itnud maanteel 300 km keskmisega 29 l/100 le.
[Pilt: 100_0925.JPG]
#7
Tore näha et veljed läksid õigel ajal õigesse kohta-hiljem tunti isegi Moskvast nende vastu huviEusa_angel
#8
Velg on parim Thumbsup Eest võiks pöidla jagu madalam olla, koopavahe tundub maru suur 20sega. Muretut kulgemist seal põhjamaal.
#9
(25-05-2012, 07:49 PM)põhh Kirjutas: Velg on parim Thumbsup Eest võiks pöidla jagu madalam olla, koopavahe tundub maru suur 20sega. Muretut kulgemist seal põhjamaal.
Tegelt peaks tagumine ka suurem olema. Tagavedrud tunduvad väsinud olema. Uurin hetkel madaldusvedru komplekti. Kas L-le sobivad ka tavalise omad (tagumised)?


(25-05-2012, 07:24 PM)nostromo Kirjutas: Tore näha et veljed läksid õigel ajal õigesse kohta-hiljem tunti isegi Moskvast nende vastu huviEusa_angel

Käisin just Moskvas, neid kohti kus seal selliste velgedega s6ita saab ei ole just palju. Ja see nende M9 on kyll ainult BTR-ga läbitav Smile
#10
Oskab keegi öelda mis numbri peal peaks sel autol kiiruse piirama. Kas v6ib see olla juba 230? Sinnamaani läheb kiiresti aga edasi sealt enam mitte kuidagi.
Yks värskem pilt täna
[Pilt: 2012-05-29_21.03.52.jpg]
#11
Nädalavahetusel tekkis v6imalus seda looma ekspluateerida. Sai p6hjarootsi teesid lammutamas käidud,ca1600km. S6ita on väga mugav, 6-7 tundi järjest puldis olla veel ei väsita. Alati leidis ka kellegi kes j6udu proovida tahtisSmile S6itmine tundus enamasti madallennuna.Pidev p6hjagaas,möödas6idud ja keskmine kytusekulu tripi kohta 16.1L/100.
Yks pilt mis Åre kandis tehtud:
[Pilt: 2012-07-01_14.25.36.jpg]

Teepeal jäi yks selline huvitav masuudipress silma.Sai ka seal vanamemmega räägitud ja jutujärgi olevat neid seal 3tk koguni. Kuuluvat lapselapsele ja seisavad juba ammu.
Pilt ka :
[Pilt: 2012-06-30_18.45.01.jpg]
#12
Sõitsid minust mööda tookord E14 peal. Päris ülbe masin Eusa_angel
#13
Paar pilti siis veel enne lume tulekut. Peab talveunne sättima hakkama Smile
[Pilt: 100_1290-1.jpg]
[Pilt: 100_1291-1.jpg]
#14
Ennast kiitmast ma ei väsi ehk veljed ikka tõesti ilusad (auto muidugi ka)-ilusamad ehk veel ainult WALD-il. Ja Rootsi teedel kannatab vist sellise olematu (25?/35?) profiiliga sõita.
#15
Smile
Nii ongi, m6lemad on head.
Poleks ikka kusagilt nii soodsalt selliseid velgi leidnud. Kahjuks peab nad tuleval aastal remonti viima. Värv hakkab koorduma täiega ja vahepeal laseb tagumised tyhjaks(arvan et 3osa liite vahelt).Oleneb kui palju njuutoneid sinna rakendada Smile
25-35 on hea. S6itmiseks kasutan Saabi ,seda aga madallendude jaoks Smile
Päris ausalt v6in öelda et nende velgede-rehvide ja selle masinaga s6idum6nu alles 160+ km pealt hakkab. Radarisse veel lennanud ei ole ja ei tahaks ka...
#16
Tuttav masin. Tundub, et mootor on kenasti peale viimast uurimustööd tööle jäänud.
Kiiruse piirajast rääkides, siis tead ei oskagi kohe arvata, kes sellega tegeleb. Tal ju neid ajusi kokku 6, mis mootori tööst osa võtavad. Ise arvan, et see äkki gaasipedaali aju teema. Vanematel R129 masinatel tegeles kiiruse piiramisega mäletamistmööda KE aju ja kui see ei saanud hakkama, siis kütusepumba relee tõmbas 250 pealt pumbad tagant ära. Mul on üks tuttav tallinnas, kellel on 140 600 BRABUSE käekirjaga. Kunagi võiks proovida ajusi ringi tõsta ja vaadata , mis plokiga piiraja kaob.

#17
(27-10-2012, 01:37 PM)wdb240 Kirjutas: Kunagi võiks proovida ajusi ringi tõsta ja vaadata , mis plokiga piiraja kaob.

Tundub huvitav proovimine Nod

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#18
(27-10-2012, 01:37 PM)wdb240 Kirjutas: Tuttav masin. Tundub, et mootor on kenasti peale viimast uurimustööd tööle jäänud.
Kiiruse piirajast rääkides, siis tead ei oskagi kohe arvata, kes sellega tegeleb. Tal ju neid ajusi kokku 6, mis mootori tööst osa võtavad. Ise arvan, et see äkki gaasipedaali aju teema. Vanematel R129 masinatel tegeles kiiruse piiramisega mäletamistmööda KE aju ja kui see ei saanud hakkama, siis kütusepumba relee tõmbas 250 pealt pumbad tagant ära. Mul on üks tuttav tallinnas, kellel on 140 600 BRABUSE käekirjaga. Kunagi võiks proovida ajusi ringi tõsta ja vaadata , mis plokiga piiraja kaob.

Tuttav jh. Mootor töötab väga hästi.Tänud sulle et käima said.Olid viimane 6lek6rs Smile
Tuleval aastal tahaks veidi kapoti alt täiustada. Kangesti tahaks ITB-sid proovida.Huvitav,palju nendega j6ulisa saada v6ib? Ka väljalaske tahaks teha 2x 3".
Kui kaugele muidu Brabuse ajud lasevad minna?
Proovida oleks huvitav.
#19
Must on ikka väga hea. Oled selle masina ikka päris kenaks teinud!
#20
(10-12-2012, 02:24 AM)kait Kirjutas: Must on ikka väga hea. Oled selle masina ikka päris kenaks teinud!

Tänan!

Ajasin vahepeal lund auto pealt ära ja sai ka veidi mootorit ringi lastud. Poleks pidanud vist lumega jamama aga vaatasin et rattad oli väga koopasse surunud. Pehme plastiklabidaga alustasin lume rookimist nii et autot ei puutunud, jätsin ca 3-4 cm lund autole.Tagaosast alustades m6tlesin koguaeg sellele "sihikule". Ja kui juba eespool järjega olin siis olin sellises tööhoos et järsku käis "kr6ps" ja läinud see sihik oligi Crybaby
Täpselt sama asi juhtus s6bral nädal ennem Eusa_angel

Siin yks video ka kuidas mootor "häält" teeb V12
having trouble having fun...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 59 56,805 09-12-2024, 09:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,913 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,963 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,574 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,212 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,413 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 3,007 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S124 200TE 1992 - coprone coprone 2 2,841 14-09-2020, 01:58 PM
Viimane postitus: jansa
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,022 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,436 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne