MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen (/showthread.php?tid=27351) |
MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 23-05-2012 600 SEL, aastast 1992 Mootor V12 6.0 -300kw Värvus: must (orig.tumehall) Salong: must nahk Veljed: Brabus 20" Ls. 257000 RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - Karl - 23-05-2012 Ilus auto ilusate velgedega, tagatuled......ei meeldi üldse. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - atss - 23-05-2012 Ajas ila tilkuma see auto. Nõustun Karliga et tagatuled ei sobi. Mis laiusega rehvid on. tunduvad suht laiad olevat. Kuidas nendega eesti teedel sõita on? RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 23-05-2012 Tagatuled on 6rna laki all. Silmaga on tunduvalt parem kui piltidel.Rehvid 275 taga, 6nneks eesti teedel s6itma ei pea. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - atss - 23-05-2012 ahh mind lolli küll. auto nr. rootsi oma ja ka asukoht tuled on aru saada küll et toonitud aga ikkagi midagi teist võiks olla. Mis selline aparaat kütet kulistab? RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 23-05-2012 Hea tahtmise juures on v6imalik s6ita sinna 12-13 kanti. Aga kui s6idust r66mu ka tunda siis olen s6itnud maanteel 300 km keskmisega 29 l/100 le. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - nostromo - 25-05-2012 Tore näha et veljed läksid õigel ajal õigesse kohta-hiljem tunti isegi Moskvast nende vastu huvi RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - põhh - 25-05-2012 Velg on parim Eest võiks pöidla jagu madalam olla, koopavahe tundub maru suur 20sega. Muretut kulgemist seal põhjamaal. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 26-05-2012 (25-05-2012, 07:49 PM)põhh Kirjutas: Velg on parim Eest võiks pöidla jagu madalam olla, koopavahe tundub maru suur 20sega. Muretut kulgemist seal põhjamaal.Tegelt peaks tagumine ka suurem olema. Tagavedrud tunduvad väsinud olema. Uurin hetkel madaldusvedru komplekti. Kas L-le sobivad ka tavalise omad (tagumised)? (25-05-2012, 07:24 PM)nostromo Kirjutas: Tore näha et veljed läksid õigel ajal õigesse kohta-hiljem tunti isegi Moskvast nende vastu huvi Käisin just Moskvas, neid kohti kus seal selliste velgedega s6ita saab ei ole just palju. Ja see nende M9 on kyll ainult BTR-ga läbitav RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 30-05-2012 Oskab keegi öelda mis numbri peal peaks sel autol kiiruse piirama. Kas v6ib see olla juba 230? Sinnamaani läheb kiiresti aga edasi sealt enam mitte kuidagi. Yks värskem pilt täna RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 03-07-2012 Nädalavahetusel tekkis v6imalus seda looma ekspluateerida. Sai p6hjarootsi teesid lammutamas käidud,ca1600km. S6ita on väga mugav, 6-7 tundi järjest puldis olla veel ei väsita. Alati leidis ka kellegi kes j6udu proovida tahtis S6itmine tundus enamasti madallennuna.Pidev p6hjagaas,möödas6idud ja keskmine kytusekulu tripi kohta 16.1L/100. Yks pilt mis Åre kandis tehtud: Teepeal jäi yks selline huvitav masuudipress silma.Sai ka seal vanamemmega räägitud ja jutujärgi olevat neid seal 3tk koguni. Kuuluvat lapselapsele ja seisavad juba ammu. Pilt ka : RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - cornah - 14-07-2012 Sõitsid minust mööda tookord E14 peal. Päris ülbe masin RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 26-10-2012 Paar pilti siis veel enne lume tulekut. Peab talveunne sättima hakkama RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - nostromo - 26-10-2012 Ennast kiitmast ma ei väsi ehk veljed ikka tõesti ilusad (auto muidugi ka)-ilusamad ehk veel ainult WALD-il. Ja Rootsi teedel kannatab vist sellise olematu (25?/35?) profiiliga sõita. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 27-10-2012 Nii ongi, m6lemad on head. Poleks ikka kusagilt nii soodsalt selliseid velgi leidnud. Kahjuks peab nad tuleval aastal remonti viima. Värv hakkab koorduma täiega ja vahepeal laseb tagumised tyhjaks(arvan et 3osa liite vahelt).Oleneb kui palju njuutoneid sinna rakendada 25-35 on hea. S6itmiseks kasutan Saabi ,seda aga madallendude jaoks Päris ausalt v6in öelda et nende velgede-rehvide ja selle masinaga s6idum6nu alles 160+ km pealt hakkab. Radarisse veel lennanud ei ole ja ei tahaks ka... RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - wdb240 - 27-10-2012 Tuttav masin. Tundub, et mootor on kenasti peale viimast uurimustööd tööle jäänud. Kiiruse piirajast rääkides, siis tead ei oskagi kohe arvata, kes sellega tegeleb. Tal ju neid ajusi kokku 6, mis mootori tööst osa võtavad. Ise arvan, et see äkki gaasipedaali aju teema. Vanematel R129 masinatel tegeles kiiruse piiramisega mäletamistmööda KE aju ja kui see ei saanud hakkama, siis kütusepumba relee tõmbas 250 pealt pumbad tagant ära. Mul on üks tuttav tallinnas, kellel on 140 600 BRABUSE käekirjaga. Kunagi võiks proovida ajusi ringi tõsta ja vaadata , mis plokiga piiraja kaob. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - hents99 - 27-10-2012 (27-10-2012, 01:37 PM)wdb240 Kirjutas: Kunagi võiks proovida ajusi ringi tõsta ja vaadata , mis plokiga piiraja kaob. Tundub huvitav proovimine RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 27-10-2012 (27-10-2012, 01:37 PM)wdb240 Kirjutas: Tuttav masin. Tundub, et mootor on kenasti peale viimast uurimustööd tööle jäänud. Tuttav jh. Mootor töötab väga hästi.Tänud sulle et käima said.Olid viimane 6lek6rs Tuleval aastal tahaks veidi kapoti alt täiustada. Kangesti tahaks ITB-sid proovida.Huvitav,palju nendega j6ulisa saada v6ib? Ka väljalaske tahaks teha 2x 3". Kui kaugele muidu Brabuse ajud lasevad minna? Proovida oleks huvitav. RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - kait - 10-12-2012 Must on ikka väga hea. Oled selle masina ikka päris kenaks teinud! RE: MB W140, SEL600, 1992-Itbilen - itbilen - 24-12-2012 (10-12-2012, 02:24 AM)kait Kirjutas: Must on ikka väga hea. Oled selle masina ikka päris kenaks teinud! Tänan! Ajasin vahepeal lund auto pealt ära ja sai ka veidi mootorit ringi lastud. Poleks pidanud vist lumega jamama aga vaatasin et rattad oli väga koopasse surunud. Pehme plastiklabidaga alustasin lume rookimist nii et autot ei puutunud, jätsin ca 3-4 cm lund autole.Tagaosast alustades m6tlesin koguaeg sellele "sihikule". Ja kui juba eespool järjega olin siis olin sellises tööhoos et järsku käis "kr6ps" ja läinud see sihik oligi Täpselt sama asi juhtus s6bral nädal ennem Siin yks video ka kuidas mootor "häält" teeb V12 |