Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 E240 2.4 125 kw mootor ei tööta
#1
Tere!!!!

Mure selline, et ostsin paar kuud tagasi Mercedes-Benz. Kuna ennem pole sellist masinat olnud, siis ilmselt aguss ei saanud aru. Auto on siiani külmalat käivitunud ideaalselt, aga ei käi hästi külmalt ja eriti niiske ilmaga. Külmalt sõites jurgutab ja pöörded ei lähe ülesse ja poob mootori kinni. Olen käinud mitmes diagnostis. Kõik räägivad ei tea, mis probleem on. Viimasest sain nii palju infot, et arvuti näitab nagu mingit kütte segu probleemi, et põlemine ei toimuks nagu õigesti ja seda kõigis silindrite. Lugesin, siis ka neid teemasid ja jõudsin järeldusele, et äkki õhumõõtja. Vahetasin täna selle ära algul tundus nagu, et on erksam küll, aga ikkagi poob. Kas on võimalik, et auto ei saa aru veel, et vahetatud ja peaks minema ja laskma arvutis kõik ära nullida või on ikka mingi andur või asi vigane oskab keegi seda komenteerida.

Suured tänud ette!!!
Vasta
#2
Võru diagnostikute kohta ei oska öelda kuid vead tasub pärast uue komponendi installi kindlasti ära lasta nullida-muidu on endiselt ajus viga sees olgugi et riistvara uus.

Samas küsiks palju W210 õhukulumõõtja siis maksab et selle nii ehku peale julgesid osta? Enda CL-il maksis pärast pooletunnist tingimist uuena ca 6000eek=pea 400 EUREusa_eh
Vasta
#3
Enda omal tõmbas hinge kinni just talvel kuna sikutas õhufiltri vett täis.
Ja siis ei olnud kah jõudu ega midagi plärtsus ja törtsus filter oli läbimärg. Vaheta see filter ära ja proovi kas läheb paremaks.
Aga kohvipaksult ennustada on raske. Pahatihiti võib olla põhjuseks umbes kattid aga sellele ei tohiks niiske ilm mõjuda. Ja auto peaks minema avarii režiimi. Ja muidugi määrab kütte segu küünalde seisukord (ja küündlajuhtmed)
Niiske ilmaga hakkab paremini ülepeksma kui kuiva ilmaga. Soovitav oleks kasutada selle moto puhul platinum seeria küündlaid (need minda MB on ettekirjutanud).
Vasta
#4
Mõte on lasta seda esimesena proovida jah, et arvutist läbi kustutada ja siis mingi aja pärast uuesti vaadata, mis siis ütleb arvuti. Origiaal lugeja maksab olenevalt kohast seal alates ca 300-150 euri kindlasti leiab ka kallimaid ja odavamaid kohti. Ise originaali ei ostnud ja väga heade tuttvuste kaudu sain väga hea hinnaga 60 euri, kus juures teises poes oli sama asi 150 euri. Filtri viga ei saa olla, sest see sai kah just uus pandud.
Hetkel kah käisin just sõitmas ja siis jepib, turtsub ja poob kinni mingi 3000-4000 peal ja siis samas jälle nagu pääseb kusgilt ja võid teisega sinna 6500 kanti lasta. Küllaltki suur mõistatus, aga ilmselt tuleb siis käija lasta ära kustutada, sest täna kahjuks ükski diagnost tartus ei töötanud. Bensiiinifilter sai kah kunagi siin vahetatud. Ise kardan, et äkki on mingi anduri viga lihtsalt, kuigi see õhumõõtur minu arvates mõjus midagi. Küünlaid veel pole vahetanud, aga plaan oli. Lihtsalt küsimus selles, et ei tahaks nagu kõike lampi rohkem vahetada.


Kas arvuti näitab ära, siis kui katt umbes on?




Tulebgi vist sama variant välja nagu diagnosti vennad räägivad, et kindlat viga ei tea, kõik asjad võivad olla, mis siis üldse sellel arvuti värgil mõtet on, siis võin ju ise kodus kah ära teha. Hakkan aga katsetama ja kui joppab saab esimese korraga ära või, siis vahetan järiest kõik ja lõpuks ikka korda saab.
Vasta
#5
Vaata elementaarsed asjad nagu filtrid ja küündlad peavad auto juures olema korras. Enamus diagnostika kohtasi kus ma olen käinud küsivad kohe kuidas küündlad filtrid on? Sellel mootoril on 12 küünalt need küündlad peaksid soovitavalt olema bosch platinum. Kui sul mõni küünal peksab üle või jääb süüde lahjaks siis tekib kah selline asi. Kunagi ei saa olla kindel selles ,et on alles vahetatud. Võib sattuda ka praaki. Aga soovitan soojalt katsu see filter käega üle kas see on niiske. Eelmise aasta talvel oli mul sama juhus kus mootor poos hinge kinni filter oli samuti alles vahetatud aga kuna lund ja vihma tuli nii palju siis tõmbas seda vett sisse ja oligi korras hing kinni. See ei võta ju tükki küljest ära. Ja mine autoga esindusse diagnosti sest nemad peaksid küll nägema igasugu vigu selle auto kohta. Kattiga võib hakata mootori tuli põlema aga ei pruugi. Vaata õhulõdvikud üle võib juhtuda ,et saab lisa õhku.
Vasta
#6
Uue filtri panin alles eile hommikul. Aga endal käis kah mõte peast läbi esindusse minna, et siis vast selge pilt, mis värk on. Lähen hüppangi nüüd rooli vaatan, mis täna hommikul teeb peale vahetust ja vaatan äkki saab kusgil kustuda kõik ära ja kui siis kah ei funka panen aja kinni. Aga esialgu tänud kõgile.
Vasta
#7
Ma ei saa aru miks inimesed alustavad valest otsast asjade remontimist. Lugedes esimest postitust, saan mina aru nii et probleem tekib vihmase ilmaga ja koormuse all. Mina vahetaksin ära kõige pealt küünlad ja siis kohe ka küünla juhtmed, ning filtrid ka muidugi ja usun et see probleem oleks kadunud. Ja kui siis ei muutu midagi siis alles põõrduksin pädeva elektriku poole. Mina olen ka nii toiminud ja olen saanud üsna mõistlike kuludega oma mercdedesed tööle, mis jupsinud on. Aga ei nagu juba sisse kodeeritud esimene asi lähevad inimesed ja hakkavad õhukulu lugejat vahetama. Alusta lihtsatest ja elementaarsetest asjadest.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
Nagu selgund on, siis peale lugeja vahetust vähemalt auto nüüd vahel kuidagi moodi liigub, aga päris õige see ikka pole. Eile terve päeva oli kõik ok, aga siis ikka vahel viskab vimka sisse ja hakkab pooma. Järelikult ikka mingi ühendus või andur jebib. Lähen käin esinduses ära ja eks näis.
Vasta
#9
Anna siiis siin ka teada mis täpsemalt viga oliIcon_rolleyes
Vasta
#10
No nii. Sai esinduses käidud, siis ja seal võeti üle vaatamise eest 15 euri. Tundub, et õhulugeja vahetus oli ilma asjata, aga mine sa tea. Igatahes sealt öeldi, et 1,3 ja 5 silindris toimub vahepeal elektri katkestus ja sama poole lambdasond kah näitab viga, aga nad arvasid, et äkki selle näitab, et õiget põlemist vahepeal ei toimuja et see ei tohiks seda poomist põhujstada. Eks siis nüüd arutan need juhtmed lahti ja vahetan küünlad ära. Süütepoolide kallale veel ei asu, kuna minu loogoka ütleb, et kui kõik jamavad, siis peaks ikka mingi peakaabel üle peksma. Aga kui selgub annan märku uuesti.
Vasta
#11
Minu SL-il ka süütepoolidega mootor ja algul ka ei uskunud aga ikkagi peksid need lühikesed kõrgepinge kaaplid ja piibud üle.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
soovitan soojalt kiirelt need juhtmed ja küündlad ära vahetada. Halva küündla ja juhtme pärast põlevad süütepoolid läbi ja sa ei taha teada palju need maksavad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Dünaamilised istmed ei tööta Delsol 5 388 16-03-2024, 07:37 PM
Viimane postitus: v6sa
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 237 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  W211 Kesklukk ei tööta Peter 8 685 03-06-2023, 07:05 PM
Viimane postitus: meego
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 300 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 715 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 478 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 896 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  Mida liikmed arvavad e200, 125 kw, 2015 a. alates? mb-w124 3 1,047 26-01-2022, 12:14 PM
Viimane postitus: vreps
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 670 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,147 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne