Postitused: 18
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
21-10-2011, 08:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2011, 10:38 AM ja muutjaks oli mersu300tdi.)
Autoks on E300tdi, 210 kere ,606 mootor.
Poleb kiri ,et mootori elektroonikaga on midagi viltu.
Kiri tuleb ette mootori kaivitamise ajal,aga mitte iga kord,olen tahele pannud,et kui kiri ees kutuse kulu touseb.
Oskab keegi oelda millega on tegemist?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Postitused: 18
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.
Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja! ), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.
Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.
Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Tsitaat:mootori aju oli teadja mehe kaes
Kogu auto tuleb tohtri juurde viia, mitte ainult aju.
Kui oled ise veidi nohune, kas saadad siis ainult nina Ekspresspostiga tohtri juurde?
Kurjajuur
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
25-10-2011, 09:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2011, 09:37 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(25-10-2011, 01:48 AM)mersu300tdi Kirjutas: (21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.
Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.
Pidasin silmas tõesti diagnostikatestrit, mitte tavalist voltmeetrit.
(25-10-2011, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.
Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.
Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.
Lihtsalt infoks.
W210 E300 Diesel 100 kw ja E300 Turbodiesel 130 kw on OM 606 ( 6 silindrit) mootoriga ja kasutavad Bosch rivipumpa.
W210 E290 Turbodiesel 95 kw on OM 602 ( 5 silindrit) mootoriga ja kasutab Bosch EDC jaoturpumpa (VE5/...).
Minu teada kasutas MB jaoturpumpa üliharva (üks näide on siin) erinevalt näiteks oma konkurentidest BMW-st ja Audist, kes kasutasid jaoturpumpa suhteliselt palju. MB jäi enne CDI mootorite tulekut truuks rivipumbale.
Postitused: 18
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
25-10-2011, 11:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2011, 11:48 PM ja muutjaks oli mersu300tdi.)
No nii, EPC niipalju kui tean mina on mootori ajuplokk,seal vaheteti ara mingi protsessor ja veel midagi.Kuna asun Piitris siis selline vend on olemas kesteab mida teeb ja programmid on tal viimase peal nagu ka skannerid.Uldiselt naitab ,et jaotus-plokis pinge madal panime testri jargi koik OK.Ja see kiri ei tule iga kaivitamisega ette,tana oli ainult 2 kaivitamisega ta ees ja ohtul soitsin koju kirja polnud.
(25-10-2011, 09:28 PM)kaupo51 Kirjutas: (25-10-2011, 01:48 AM)mersu300tdi Kirjutas: (21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.
Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.
Pidasin silmas tõesti diagnostikatestrit, mitte tavalist voltmeetrit.
(25-10-2011, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.
Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.
Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.
Lihtsalt infoks.
W210 E300 Diesel 100 kw ja E300 Turbodiesel 130 kw on OM 606 ( 6 silindrit) mootoriga ja kasutavad Bosch rivipumpa.
W210 E290 Turbodiesel 95 kw on OM 602 ( 5 silindrit) mootoriga ja kasutab Bosch EDC jaoturpumpa (VE5/...).
Minu teada kasutas MB jaoturpumpa üliharva (üks näide on siin) erinevalt näiteks oma konkurentidest BMW-st ja Audist, kes kasutasid jaoturpumpa suhteliselt palju. MB jäi enne CDI mootorite tulekut truuks rivipumbale.
606 mootor jarelikult rivipump
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Üldiselt võib sul kasvõi onu Jumal neid mersusid käitada ja tujuunida, kuid elu on näidanud, et isegi Brabused ja Lorinseri softid kipuvad kala sisse lööma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|