15-08-2014, 12:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2014, 12:23 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Ja nii need pumbad peeti lähevad... Ise sai ka näpitud... Oli lahe küll, siiamaani istub 1.5 tiiru max loadi rohkem, aga ega rohkem ka ei keera - sellega ei juhtu mitte midagi.
Ma küll probleemi otseselt lahedada ei oska, aga eks see leiab arutust kui oled seda otsakaant juba ligi 20 korda maha võtnud nii nagu mina tegin ja siis jõuad selgusele et asja ikka ei saa... Nüüdsest võib kannatada ka külma mootoriga tühikäik - ei saa enam autot käima ilma sees istumata ja veidi aega gaasi hoidmata (kui just 60X pumpade külmkäivituse vaakumklapp seda ei tee)
Kindlasti jäta meelde millist kruvi ja kuhu keerata - hiljem hea tagasi keerata kui perse läheb ja otsi mõni Bosch-i P pumba skeem ja tee endale selgeks mis annab rohkem kütust ja mis mitte ning millisest momendist tekib maksimum (kipub üsna ruttu tulema)
Minu pumba keeramine lõppes täpselt samamoodi, küll tühikäik kõrge, siis madal, sooja mootoriga kipuvad pöörded väga aegamööda langema, külmkäivitus on väga aeglaste pööretega, sooja mootoriga tõusevad normaalsusesse ja isegi veidi üle, aga ei kõigu... Minul on küll veidi vanem ja lihtsam KSP aga põhimõte on neil sama. Sõbra OM602 pumba keeramisest sai BMW 2.5TDS-i turboga ilma WG-ta üle 2.0Bari rõhku, murtud pooltelje (lõbu laialt, eks) - aga tühikäik kõrge, pöörded kippusid aeglaselt langema ja külmalt torises kõvasti.
Olgem ausad, 5.5mm plunseritest ei võta lihtsalt seda soovitud küttekogust välja... Kõik arvavad et kui turbo peale panna siis esimesel proovitiirul on võimalus labidaga selga saada, aga tegelikult on asjad ikkagi loogika piires - mida rohkem kütust, seda rohkem rõhku (õhku) [koosluses plahvatuslik küttesegu], seda rohkem minekut - temperatuuri ja koormust.
Ma küll probleemi otseselt lahedada ei oska, aga eks see leiab arutust kui oled seda otsakaant juba ligi 20 korda maha võtnud nii nagu mina tegin ja siis jõuad selgusele et asja ikka ei saa... Nüüdsest võib kannatada ka külma mootoriga tühikäik - ei saa enam autot käima ilma sees istumata ja veidi aega gaasi hoidmata (kui just 60X pumpade külmkäivituse vaakumklapp seda ei tee)
Kindlasti jäta meelde millist kruvi ja kuhu keerata - hiljem hea tagasi keerata kui perse läheb ja otsi mõni Bosch-i P pumba skeem ja tee endale selgeks mis annab rohkem kütust ja mis mitte ning millisest momendist tekib maksimum (kipub üsna ruttu tulema)
Minu pumba keeramine lõppes täpselt samamoodi, küll tühikäik kõrge, siis madal, sooja mootoriga kipuvad pöörded väga aegamööda langema, külmkäivitus on väga aeglaste pööretega, sooja mootoriga tõusevad normaalsusesse ja isegi veidi üle, aga ei kõigu... Minul on küll veidi vanem ja lihtsam KSP aga põhimõte on neil sama. Sõbra OM602 pumba keeramisest sai BMW 2.5TDS-i turboga ilma WG-ta üle 2.0Bari rõhku, murtud pooltelje (lõbu laialt, eks) - aga tühikäik kõrge, pöörded kippusid aeglaselt langema ja külmalt torises kõvasti.
Olgem ausad, 5.5mm plunseritest ei võta lihtsalt seda soovitud küttekogust välja... Kõik arvavad et kui turbo peale panna siis esimesel proovitiirul on võimalus labidaga selga saada, aga tegelikult on asjad ikkagi loogika piires - mida rohkem kütust, seda rohkem rõhku (õhku) [koosluses plahvatuslik küttesegu], seda rohkem minekut - temperatuuri ja koormust.