16-11-2011, 10:43 PM
Ei soovitaks led-i kasutada, kuigi oleneb kui palju relee ise voolu tarbib, võta poest tavaline diood, küsi poest nõu millist osta jne... see elektroonika komponentide valik on üüratult lai, lihtsam poest uurida.
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
|
16-11-2011, 10:43 PM
Ei soovitaks led-i kasutada, kuigi oleneb kui palju relee ise voolu tarbib, võta poest tavaline diood, küsi poest nõu millist osta jne... see elektroonika komponentide valik on üüratult lai, lihtsam poest uurida.
16-11-2011, 11:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2011, 11:13 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
selvä. eks ma siis käin mõnedes poodides läbi et saada see õige kätte.suured suured tänud ka
ise enesest kas needd kirjad ütlevad midagi palju ta voolu võtab 1100-0552 12V 30/40A
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
17-11-2011, 03:45 PM
Küsi poest 1N4007 dioodi, maksab paarkend senti kõigerohkem, triibuga ots relee poole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
17-11-2011, 07:56 PM
(17-11-2011, 03:45 PM)Laur Kirjutas: Küsi poest 1N4007 dioodi, maksab paarkend senti kõigerohkem, triibuga ots relee poole. tänud, mulle vastati oomipoest ka samavast,usega just nüüd lasen sõbral ära osta kuna ise suht see aeg eestis kui see kinni tänud kõigile
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
23-11-2011, 05:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2011, 05:47 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
õlid said ära vahetatud, mootor töötab paremini, ja käigukast on nagu uus, ei tunnegi kui käiku vahetab nüüd,välja arvatud ainult siis kui pöördesse lased,kütust võtab vähem, KD ka on nagu ta on, alla 80 või no umbes kui 3 käiguga on 3k-3.5k pöördeid siis ta ikka enam ei vaheta aga muidu vahetab ka ilma KD -ta väiksema käigu.
esisilla stend või reguleerimine või kuidas iganes keegi seda kutsub sai ka ära tehtud, oma üle kraadi olid mõlemad rattad nihu, , maanteel sõites tuli see ka välja et nüüd sai kraadike teiselepoolele rool viltu,, linnas ei saanud arugi, aga igatahes parem kui ennem oli
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
24-11-2011, 06:20 PM
milles võib asi olla kui õiged pirnid kõik sees aga ikka läheb see tulede hoiatus signaal lamp põlema?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
24-11-2011, 07:17 PM
Mõni neist pirnidest ON vale võimsusega.
24-11-2011, 09:10 PM
Kas vale võimsusega või siis puuduliku massühendusega, eriti esituled, siis hakkab ka hoiatustuli põlema....
Polegi nii lihtne viga leida, endal jamasin tükk aega, enne kui aru sain, et vasak esituli põleb pisut tuhmimalt, kui parem. Mingis asendis. Viga oligi massis.
25-11-2011, 06:51 PM
mis võimsusega sinna parkidesse lähevad siis ? 4 5 või 6W?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
25-11-2011, 07:25 PM
25-11-2011, 08:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2011, 08:08 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
panen aind parktule siisse siis läheb üks 2-3 sek mööda ja siis läheb see tuli põlema
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
26-11-2011, 12:06 PM
Esitule park 4W, tagatule park 10W, numbritule festoon 5W.
Kui need on õiged, siis tuleb hakata ühenduse vigu otsima.... (kunagi vist tegelesid mingite siniste ja punaste xenonite ja ledidega, kas see asi on nüüd üldse korras?)
26-11-2011, 02:13 PM
salogis laes on aind led muidu ülejäänud halogeenid muidu
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
27-11-2011, 08:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2011, 08:41 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nii suur küsimus siiamaani millele eelmine kord ei vastatud et kas läheb w210 Eklassi om606 sisse- ja väljalaske kollektorid ka minu om606 mootorile? turboga variandi omad?
ja kas ka siis sumpa turbost kuni esimese püttini mis on kohe alguses selleni istuks ka uuema (w210) oma? või on lihtsam osta kohe komplektne see OM606 turbomootor?koos kastiga?(130kw)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
27-11-2011, 08:56 PM
Mootor on ju sama, kui kolektorid sobivad ja turbo vahel on (210 oma) ei tähenda see veel, et ta sul tööle hakkab.
210 kontrollib turborõhku mootori aju. Tuleb kuidagi ringi seadistada + kütuse kogust suurendada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
27-11-2011, 10:00 PM
Selline projekt on aega nõudev (eks € nõuab ka), igapäeva liikuri peal ei soovitaks väga eksperimenteerida. Võimalik, et korralik cooler kompenseerib mootori aju puudumisest saamata jäävad kW. Summuti on väikseim mure, müüakse ju igasugu üleminekuid sukkasi, torupoognaid jne-ainult keevitamise vaev.
28-11-2011, 12:32 AM
turbo poolest rohkem ma soovin saada seda äkilisust, ei hooli KW nii väga.. pigem võib väänata natuke rohkem,
igapäevaselt sõidan turbodiislitega ringi ja siis enda autopeale lähen siis selline tunne et politsei teeb valeskohas parkimise eest trahvi kuna see auto nii uimane. jõud sellel ikka pole võrreldes isegi 1.6 TDi-ga mis see kõigeparem soovitus siis on nagu? on mõttet panna, turbo rõhk ei peagi ületama oma max tasemeid,aitaks kui ta väikse rõhugagi töötaks ja äkilisem oleks (Intercooler kaasa arvatut läheks) turbole kuidagi eraldi ka seda aju ei saaks mis kontorlliks turbo rõhku ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
28-11-2011, 10:32 AM
(28-11-2011, 12:32 AM)Alkohoolik Kirjutas: turbo poolest rohkem ma soovin saada seda äkilisust, ei hooli KW nii väga.. pigem võib väänata natuke rohkem, Kogu selle aretamise eeltööks võiks olla mingisugune mootori ressursi hindamine, kui sa väidad et liigub nagu tigu jne siis esmalt mõõda surved silindrites ära. See on MB esimene 24V seeriatootmise diiselmootor, pole nii vastupidav ning töökindel kui eelnevad R6-d, lisaks topeltarv klappe mis üsna tihti probleemiks madalate survete esinemisel. Tegelikult peaks olema võimekas mootor, olen omanud 450k läbisõiduga isendit ja no polnud küll kordagi tunnet et mõni 1,6L junn läeb ikka paremini edasi.
setud sõitsid seciga
28-11-2011, 10:51 AM
(28-11-2011, 12:32 AM)Alkohoolik Kirjutas: politsei teeb valeskohas parkimise eest trahvi kuna see auto nii uimane. jõud sellel ikka pole võrreldes isegi 1.6 TDi-ga Kaks lehte tagasi samas topicus just lõppes arutelu teemal, et kast ei tööta korralikult (käisid proovimas seda autot inimesed, kes varemgi diiseautomaati näinud ja jätsid ostmata, kuna polnud õige...), sina lubasid kastiga midagi teha ja ka tulemustest teada anda, aga ei midagi. Teine asi on see, et minu 603 lendab manuaalkastiga palju paremini, kui mu teine traktor, Navara 2,5Tdi, millel kw samuti 20 võrra rohkem ja kere ainult sipsa raskem. 606 peaks ju põllumajandusliku 603-ga võrreldes veel erksam ja tänapäevasem olema....
28-11-2011, 08:48 PM
eks ma hakkan tasapisi kuidagi uurima, raske kui endal garaazi pole ja hea kui töö garaazi lubatakse sis hakkan uurima,
kastil sai õli vahetatud, käike vahetab nüüd nii et kui pingsalt ei jälgi siis pmts ei saagi aru kui vahetab aga, 15W-40 (mitte sünt) üli vahetamine 5w-40 (täissünt) vastu aitas ka nii palju et mootor käib paremini(kergemalt) ja võtab vähem kütust,KD kohapealt nii palju et alla 80 nagu töötab aga vot ta ni überpöördesse ei lase mootorit, seal nagu mingi muu takistus ees mis Lihtsalt Ei Lase mootorit üle 4000 pöörde (v.a. manuaalselt madalam käik) vahel jääb tunne nagu see auto turujaoks aind korda tehtud aga tegelikult nagu laguneb suht vma ka ei tea, sellekohapealt oskan ma onu süüdistada sest tema oma tarkusega (kes on mehaanik, mitte otseselt autode aga rohkem põllumajandus masinate kohapealt) ja ütles et auto liigub iluasti,musta ei löö,ei kaku, jne, kuigi käisin sillastendis sis seal oli kohe esisild 1.5+ kraadi kõver,sp rehvi sisemine külg nii ära söödud oligi, muidu ka veel sellised probled et genekas on selline kööga natuke, kõrgetel pööretel nagu nii voolu ei tooda kui peaks(sp arvatavasti päevatuled ka vilguvad üle 1500 pöördes oleva mootoriga keegi võiks öelda palju umbkaudne geneka hind olla võib aku läbi,, hõõgküünlad ka vist ikkagi hakkavad otsa andma ,vahel töötasid , terve suvi kahtlaselt ei töödanud üldse, siis lampi ükshetk hakkasid tööle. ja eks mul see parandamine vist muutub ka kallimaks ka eestis sst olen kuulnud et kui soome numbrid ees(varsti tuleb ära kuna ei või eesti numbriga sõita kui alakine elukoht soomes) siis küsitakse ka vähe kõrgemat hinda, üritan ka selle MB klubiga ükskord ära liituda ja kaarti saada äkki sealt misiganes see mersude peale spetsialiseerunud kohton saab soodamalt ikka. ilmselgelt hakkan eestis parandamas käima , kui leiab isegi normaalse eraisikust vandi kes korralikult ja ka soodsalt teeks ja tunneb asja siis oleks veel parem , mida odavam seda rohkem tööd muidugi ka kaugemad plaanid mis teoksil(muutused) kuna ei ole plaan maha müüa seda autot (kui ise keegi huvi ei tunne juhuslikult): ülevärvimine pärlmutter mustaks+ keretööd+ rooste eemaldus, või mattmust kleeps kui auto jääb pühapäeva autoks kunagi uus sumbuti otsast lõpuni rooste vabast, vana nii palju keevitatud nagu oleks topelt igalpool. vbla ka orig AMG style bumperid,(päevatuled alumistesse udukate asemel) uued kas crystal clear või ühed chrome projector esituled LED tagatuled toonklaas kindlasti third brake light korralikult monteerida külge mõlemale poole autot sumpa,(mb style siis vms iganes style e. ots alla) chrome esi iluvõre seest , : uus sisu, eriti esi istmed, pehmemad, pikal maal liiga kõva laemonitor ette display-ga makk tagumised istmesoojendused ette uus istmesoojendus taha el. aknad astmelauad ustepeal, taustavalgustusega kirjaga Mercedes- Benz rohkem ma ei teagi. tasapisi teen, kõigepealt muidugi mootor ja käigukast, et auto sõidaks, ja siis kui ned tehtud siis hakkan lisavidinate peale vaatama samas ei imesta kui pihustites,rõhus vms iganes viga et ta uimane, kuna kui ostsin siis ta vist ikka liikus paremini aga soovitusi ootan alati
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17 Mercedes-Benz E220d 4Matic '17 Mercedes-Benz C220d 4Matic '19 Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|