Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
16-08-2010, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2010, 10:04 PM ja muutjaks oli muik.)
Tervist kõigile MB huvilistele!
Üle mitme aasta sai ka endale MB soetatud ja kuna tegu siiski pühapäeva/hobimasinaga, mõtlesin et tulen liitun foorumiga kus rahvas tunneb seda sorti masinaid,mine tea - ehk vaja teinekord nõu-abi-teadmisi.
Masin siis järgmine:
Mark: Mercedes-Benz SL500
Aasta: 1994
Läbisõit: ca 85 000 km.
Võimsud: 240 kw
Mootori valem: V8
Lisavarustus: Kõik mis võimalik (kui midagi pole, siis pole ma sellest teadlik et peaks olema - millestki puudu küll pole...)
Muud: Masin on kellegi poolt läbinud kergemat sorti tuuningu, paigaldatud Wide Body kit, AMG pamperid, ning loomulikult kõik muud amg vidinad (käigukanginupp, kellad, jne). All ilusad laiad 18" valud, taga kerge tiib.
Eemalt tundub kõik supper, isegi koopa laiendud näevad väga head välja, kuid kui ikka näpuga järge last - vajab masin hoolt ja tegemist. Õnnek on masin toodud Jaapanist ja ma ei suutnud leida ka põhja alt ühtegi rooste täppi. Ja mis puutub läbisõitu, siis ka see on suht usaldusväärne, kuna seal lüüakse iga omaniku vahetuse järel läbisõit teh.passi ja selle järgi oli 2006 a. - 74 500 km ja 2008 a. - 82 400 km. Paraku kui auto kätte sain, siis odo ei töötand, ees seisis 83 500 km, võin vaid eeldada et sinna on lisandunud mõned tuhanded, kuid olen üsna kindel et siiski alla saja.
Esialgsed vead:
- Tühikäigu pöörded on kuidagi kahtlaselt madalad (c 500 p/min) ja tänu sellele ei suuda see toita ka roolivõimu, loodan et asi paraneb kui pöörded kõrgemaks saab.
- Samuti on armatuur rikutud, mingi teleka alus kruvidega sisse väänatud.
- "Tagaistme"le on monteeritud meeletult inetu kõlarikast, loodan et sellega pole rikutud polstrit (pole veel alla saanud vaadata)
- Kere: pamperite nurgad ei jookse ilusti kokku, kohati kriimud jms
Aga jah, muidu nagu tip-top. Tavalist häda, et keegi on oma tuunimisega kõik ilusa ära rikkunud, seda ei ole, üldmulje siiski hea. Õnneks on olnud väikesel jaapani poisil hea eeskuju mida jälgida - SL73 AMG - ning püüdnud piinliku täpsusega sama välimust saavutada. 73 silt oli ostes ka taga (kuid selle eemaldasin).
Tulevik/plaanid:
Kõigepealt vaja kiirelt ARK´st läbi käia ja PROOV numbritest lahti saada, müüja küll mainis et Jaapanist tulnud masinatega probleeme pole, ning pidi ka ise appi tulema kui vaja, aga eks näis..
Aga ega mul masina juures enam suurt midagi lisada/teha ole, olemasolev ilusti korda teha, vast uus värv peale ning sellega peaks kerega aamen olema. Plaan siiski xenonid ette saada ja sisustusega midagi ette võtta (mõni panipaik ei käi korralikult, armatuur jne). Kuid see kõik mitte enne talve, hetkel tahaks ikka nautida, kuniks seda suve veel jäänud on...
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Hetkel oma pilte pole, auto24 müügikuulutus veel üleval, vast homme saab tehtud...
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
85000a, wild body kit
vägisi tekitab sitamaitse suhu, sorri... võib olla tegu ka inimlike typodega.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Loogilisem oleks wide body, mitte wild, aga võibolla mõtleme eri asju.
Ootame pilte, tundub väga lootustandev masin jutu järgi.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
http://www.auto24.ee/used/751429
Arvatavasti siis see eksemplar auto24-jas.
Müügi pildid müügi piltideks. Ootame siis su oma käega tehtud pilte
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Postitused: 1,157
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Libe pill paisatb igal juhul. Kuid need spoilad tal arvatavasti ebeys müüdav staff, minu 600 SL olid ka sellised pamprid, need ka ei istunud hästi küljes. Tagumised koopad on muidugi maitse asi. SL on niigi lai ja matsakas. Minu jaoks natuke liiast. Mis seisu korras pehme katus on klaasid terved või on ka pragusid. Pildilt tunduvad suht udused. Edu sulle selle autoga.
Peale seda kui oma jaole nüüd õiged veljed sain tundub SL veel parem kui ennem.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Sama eksemplar jah. Vat ei oska nende spoilade päritoli kohta rääkida, samas kui natuke käega aidata istub nagu valatud, vajavad vaid fikeerimist. Olgu ebayst või Summerbayst, mulle need meeldivad. Katuse riide osa on väga hea - ei pleekinud ega puruks, kuid tagaklaas on ikka väga tuhm ja murdekohtades kiles võikesed augud, päris sisse ei tilkunud, kuid ju see on aja küsimus...
Laiust tõesti SL´il on, sellel isendil tagumine osa veel +8 cm, kuid see mind ei häiri vaid isegi meeldib, kuid kõrgus on see millega ikka annab harjuda - masin on madalamaks lastud, kas tulebki 10 cm kokku, ei tea. Kuna olen viimasel ajal kulgenud ringi vaid maasturiga, siis pole nii väga viitsinud süveneda tänava aukudesse, kuid sellega sõites tuleb laveerida ja mööda kindlaid teid sõita.
Mingid pildid klõbistasin ka telefoniga, pole küll suuremad asjad aga siiski:
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Noh, selleks korraks said naudingud läbi...masinal läks ventika rihm ja ei märkanud ise ennem kui õlisurve näiduk 0 kukkus. Kardan et jõudsin sellega enne sõita ca 15-20 km, kuna aga temp näidukil puudub punane tuluke, ei pannud seda tähele. Vesi kees ja kogu muusika. Ei tea küll veel kahjude ulatust, loodan parimat, kardan hullemat. Ei taha ise näppida ja sama ei julgenud teha ka tuttav, kes ise omab autoremonditöökoda. Nüüd ootan millal hort auto seltskond asja üle vaataks...
muik
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Seda on ju küll kahju kuulda.
Ma mõtlen ainult et, auto soetasid sa ju tegelikult päris kena kopika eest ning kohe järgnes selline asi.
v8 mootori kaante töö pole just odav lõbu, aga ma hoian pöialt, et kenasti asi laheneb.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Need vanad mootorid on suht kindlad asjad. Pane uus rihm peale ja proovi (soovitatavalt kellegi väga pädeva isikuga). Mul muidugi samasugune mootor seisab juba 2 a nurgas, aga müüa ei plaani
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Kas keegi oskab ja suudab veenvalt lahti seletada asjaolu, et kuidas on võimalik tuua maakera teiselt poolt müügiks sellise varustuse ja läbisõiduga auto vaid 140 tuhande eest, kusjuures müüja on ka veel saanud oma kasumi??
Arvestades , et 85 000 km pealt katkeb rihm, siis pole see auto selle kilometraazi jooksul hooldust näinud.
Loodan, et saad ikka auto mootori korda ilma kap-remondita. Ja nagu sa R129 jutust juba lugesid, otsi seda mehaanikut hoolega.
Soovin edu.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
See on juba 5-10a vana teema, et Jaapanist saab neid autosid väga väga soodsalt (seda olen ma siin mitu aastat heietanud, et tooge ISE auto Japsist).
Kohalikud kunded on neid päris mitmete miljonite eest Maarjamaale vedanud, enamus muidugi müüdud Rootsi või ka nüüd hiljem Soome (kui autovero kehtivuse kaotas).
R129 hinnad - al 30-40k kroonist.
Odavad hinnad oktsionitel (vanasti kirjutati seda sõna vist nõndaviisi) ja paremad palad on limiteeritud pakkujatele.
OT off. loodetavasti saab auto kiiresti korda, et enne lume tulekut mõnda aega tuulutada saaks.
(25-08-2010, 10:40 PM)merslane Kirjutas: Kas keegi oskab ja suudab veenvalt lahti seletada asjaolu, et kuidas on võimalik tuua maakera teiselt poolt müügiks sellise varustuse ja läbisõiduga auto vaid 140 tuhande eest, kusjuures müüja on ka veel saanud oma kasumi??
Arvestades , et 85 000 km pealt katkeb rihm, siis pole see auto selle kilometraazi jooksul hooldust näinud.
Loodan, et saad ikka auto mootori korda ilma kap-remondita. Ja nagu sa R129 jutust juba lugesid, otsi seda mehaanikut hoolega.
Soovin edu.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Eks nii pidi olema jah, kuid nüüd olevat jaapani jeen liiga kõrgeks tõusnud, et ei pidavat enam katet liialt vahele jääma (ei taha teada, palju autoärikad enne sealt tuues said...). Mis puutub veel teistpidi roolidega masinatese (populaarsemad: Suprad, Subarud, Skyline jms) siis nende hinnad pidid olema veel alla igasugust raha. Tean eestis vähemalt 2 asutust, kes neid sealt toob - tõstab rooli ja rootis/norra/soome edasi liiguvad.
Mis puudub SL´i läbisõitu, siis ega ta ikka reeglina pühapäeva auto ole ja palju neid km ikka koguneb, eriti veel sellise väikese saare peal nagu jaapan. Ega pole ju nagu usa, et tahad minna külla tädi maalile ja viskad 3000 miili
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas mitte Jaapani oktsionitel läbisõidu numbrid hinnakategooriates rolli ei mängi?
Ärge nüüd kõik nii sinisilmsed olge et selles riigis ei julge keegi vanakooli spidoplokke armatuurist välja õngitseda ja natuke numbreid korrigeerida.
setud sõitsid seciga
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(26-08-2010, 09:13 AM)ralak Kirjutas: Kas mitte Jaapani oktsionitel läbisõidu numbrid hinnakategooriates rolli ei mängi?
Ärge nüüd kõik nii sinisilmsed olge et selles riigis ei julge keegi vanakooli spidoplokke armatuurist välja õngitseda ja natuke numbreid korrigeerida.
Eks ikka korrigeeritakse ja kunagi sa ei tea täpselt mis sa saad kui ostad kasutatud masina. See risk jääb alati! Minu pärast olgu või 100 tuhat maha keeratud, ega suurt vahet pole. Kuid selline vahe paistab välja juba sisu järgi. Kui kulunud on sul istmed jms.
Ja olgem ausad, kui tegu on ikka suure ja vanema mootoriga, siis ei ole ka 200 ega 300 mingi näitaja...
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Nonii, mootoriga polnud häda midagi, uus rihm - väike kontroll ja tagasi teel. Kuid ei saanud siiski lahti oma roolivõimu murest ja keegi ei tundnud huvi selle remondi vastu ka, ning sai tellitud uus(kasutatud) vidin.
Teadmiseks ka teistele: roolivõim on SL500 erinev kui teistel sama aasta ja sama mootoritega isenditel, ei sobi ei S ega ka CL oma. Õnneks sain kontakti kes käin iga nädal lätis/leedus varuosi toomas, ning seal pidavat juba olema SL´e romulates küll.
muik
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
31-08-2010, 10:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2010, 10:38 AM ja muutjaks oli ralak.)
(30-08-2010, 11:19 PM)muik Kirjutas: Nonii, mootoriga polnud häda midagi, uus rihm - väike kontroll ja tagasi teel. Kuid ei saanud siiski lahti oma roolivõimu murest ja keegi ei tundnud huvi selle remondi vastu ka, ning sai tellitud uus(kasutatud) vidin.
Teadmiseks ka teistele: roolivõim on SL500 erinev kui teistel sama aasta ja sama mootoritega isenditel, ei sobi ei S ega ka CL oma. Õnneks sain kontakti kes käin iga nädal lätis/leedus varuosi toomas, ning seal pidavat juba olema SL´e romulates küll.
muik
No siis hästi kui praegu toimib, ilmselt kui esimene ja ainus ülekeetmine siis ei tee see kaantele midagi tavaliselt, varsti võib hakata küll plokikaan(t)e tihend(id) lekkima ent see selgub peale mõningast läbisõitu.
setud sõitsid seciga
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Noni
Tänaseks vahetatud ka roolivõimu pump ja kohe harjumatult hea sõita! Kuid on tekkinud juba muid probleeme, nimelt lendas küljest üks spoileritest (juhiukse ja esiratta vaheline), vast oli hoog liiga suur, kuid õnneks pika otsimise peale leidsin ka selle ülesse. Mingi 1,5 raha eest tehakse vidin korda ja kombes. Kuid nagu sellest vähe oleks, suutsin täna oma esipamperi vastu äärekivi lõhki tõmmata:S. Kuidagi ei suuda harjuda selle kõrgusega, samas üle sõites ei läinud isegi vastu - tagurdades aga tõmbas nurga katki...
Samas oleks mul küsimus selle kuradima ASR´i kohta. Olen siin foorumis küll lugenud teemat, kuid ei ole saanud eriti ammendavat vastust, sellega seoses ka järgmine küsimus: Kas on Eestis keegi, kes võtab selle mingi tasu eest maha (kas nupp vahele vms, et jääks ka taastamis võimalus) või mitte?
Mul poleks selle vastu iseenesest midagi, kuid aegajalt viskab see ennast ikka väga lambist sisse.
Terv,
muik
|