Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
09-07-2012, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2012, 10:54 PM ja muutjaks oli 966mkr.)
Mark: Mersedes Benz E 300 T S124 Mihkel
Aasta:13.05.1994 (esmane reg. Eestis 20.10.2007)
Vin-kood:WDB1241911F293510
Värv:Roheline
Mootor:2996cm R6 24valve 100kw/136hp diisel
Ülekanne:4-automaat,difri ülekanne 3,27
Lisavarustus:2*el.aken
el.katuseluuk
2*istmesoojendus
kesklukustus(ka tehasepoolne infrapunaga)
konditsoneer(hetkel ei tööta)
püsikiiruse hoidja (hetkel ei tööta)
Webasto(hetkel ei tööta)
Veljed:AMG Aero I 17*8,5
(talveks 16 tollised W210 originaal veljed,mis autol all olid)
Mõtted:jääda võimalikult originaalseks ja saada kõik tööle nii nagu tehasest välja sõites.
Plaanid:vahetada 4-ne automaat 5-se vastu,sest maante kiirustel
ikka pöörded veits kõrged 100km/h=2800
Pistaks ka mõned pildid kuid ei adu mina seda värki siin kahjuks
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(09-07-2012, 10:25 PM)966mkr Kirjutas: Pistaks ka mõned pildid kuid ei adu mina seda värki siin kahjuks
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17255
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
09-07-2012, 11:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2012, 11:51 PM ja muutjaks oli 966mkr.)
[img] [/img]
Selline oli ta ostes.
Selline on ta hetkel.
Tere siis kõigile siin.
Mõte soetada üks Mersedes Benz oli juba aastaid tagasi kuid siis jäi see soiku.Selle aasta alguses ei suutnud enam kiusatusele vastu pidada ja sai välja valitud üks S124 E 300 T 1994 aasta isend.Odomeetri näit on 327000km aga jah.Mootor 3.0 24v 100kw töötab ilusti ja hetkeks on peaaegu kõik lekkivad kohad likvideeritud.Käigukast on tal 4-e automaat kuid tänaseks päevaks soetasin siit foorumist ühe 5-automaatkasti ja see läheb see nädal alla.Muidugi tahab vahetust tagumine differ,sest loks on ikka päris korralik.Hetkel siis ülekanne 3,27 kuid arvan,et pärast käigukasti vahetust selgub kas äkki peaks 3,64 üle minema.
Talve lõppul läks siis üks küünal läbi ja sai siis neid vahetama hakkatud kuid kahjuks kõige salongi poolsem murdus pooleks.See siis ootab vahetamist veel.
Sillad on OK kuid tagumised rattad on veits lääpas ka need ootavad tegemist ehk siis hõõtsapukside vahetus,ei usu,et neid enam lahti saab.
Sisu on tume tekstiil ja juhistet on uksepoolt paigatud nahaga.Elektri lisasi on ka natuke:ees aknad ja luuk.Juhistmel ka vaakumiga seljatoe regull.Peal on tal veel konitsoneer ja tehase webasto salongist juhtimisega,need asjad tahavad veel kohendamist.Konitsoneeril on radikas katki ja äkki miskit veel? Webastol on jahutusvedeliku tsirkulatsiooni pumba mootor õhtal. Veel on tal peal piloot kuid ka sellega on mässamist,et fukama saada.Veel oli eeskäetoe see originaal autotelefon.Hetkel ei oskagi miskit lisada.
Olen igati rahul autoga ja naudin igat meetrit sellega sõites.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sile pill. Muretuid kilomeetreid.
Pidurikonnal on kaks kontaktipaari - üks tulede ja teine auto "nutifunktsioonide" tarvis. Esimest näed, teist tuleb multimeetriga mõõta...
(10-07-2012, 09:05 AM)966mkr Kirjutas: ...
...
Sel autol on Tempmatic ehk sisetempoeratuuri hoidmise automaatika. Temperatuurirullide kruttimisel ei ole mõtet: niikuinii kütab/jahutab täie rauaga, kuniks soovitud temperatuur on saavutatud. Kui talvel pole vahet, siis suvel peab õhu suunamisega vaeva nägema, et mitte kangekaelseks jääda (või rulli soojemale kruttima).
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
5 kast on automaat või manual. Kui automaat siis 5 käigu tööle saamine saab põnev olema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
10-07-2012, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2012, 11:56 AM ja muutjaks oli 966mkr.)
Kast automaat,selle vahetuse jätan targematele.Lihtsalt proovisn maantee sõiduga järgmist 100km/h=2900pm kütte kulu 8,7l siis paak uuesti täis ja maatele 88-90km/h=2400pm kütte kulu 7,5l. Vahe on märgatav ehk asi läheb paremaks pärast käimari vahetust.
Algul ei põlenud autosalongi kesk konsoolis peaaegu ükski pirn nii sai siis neid vahetama hakkatud kuni viimaseni.Keskmiste õhuribide vahel on reguleerimis rullik ja seal pirn läbi kuid kahjuks ei tea/ei saa aru kuidas käib ära kõrval istuja airbag,et ligi pääseda kruvile,mis hoiab reste kinni?on seda keegi varem teinud?
Auto on enam vähem sile siin seal on ikka vigastusi,ära on ka vahetatud kõrvalistuja esitiib ja tõenäoliselt ka esimene pamper kuna puuduvad stange pealsed kroom liistud.
Kevadel kui läks kummide/velgede vahetuseks siis oli üks kena üllatus-originaal rattapoldid,mis lahti keeramisel üksteise järel aga pooleks murdusid.Kokku oli neid nelja ratta peale 8 tk.Tavapärasest 30minutist sai terve päeva puurimist ja pusimist,tõenäoliselt olid need kusagil rehvivahetus töökojas 150NM kinni lastud,ilma et lahti saamise peale oleks mõeldud
See ehk ongi siiani kõige negatiivsem kogemus selle autoga(kui jätta nimetamata see salongi poolne eelsüüte küünla murdumine).
Üld juhul kiidan,tehniliselt hästi loogiliselt lahendatud mootori ehitus,hea ise nokitseda
Eelsüüteküünla puhul lähen keevitus teed pidi,parajalt mahub sinna sisse torx 25 ots ja siis keevitan selle sinna kinni,sellega peaks ka roostet vähemaks põlema ja jahtudes peaks see keerates lahti tulema.Selline on minu idüll küünla suhtes
Webasto ahjuga siis veel selline lugu,et puudu on tal ka veel otsakaas kuhu tuleb ka diisli voolik, ka seda peab veel otsima.
Kuigi suurte külmadega läks ideaalselt käima,Webasto teeb selle muidugi veelgi ideaalsemaks.
Huvi ikkagi tekkitavad kaks musta vaakum voolikut,mis asetsevad armatuuris kellaploki taga,keegi on need pimedaks teinud naeltega kuid mis fuksiooni nad varem võisid täita??Süütelukul on suretus vaakumid küljes,mis saab veel seal vaakumiga toimida? ekonomaiser?
Kas siis äki on kella plokk vahetatud?On kellegil ideid?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ekonomaiserit pole diislitel kunagi olnud ja ka bensukate oma kadus 93 aastal.
Vaakumiga käib tulede kõrguse reguleerimine.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
VIN näitab et tegu õige diisliga seega kellaplokk vale, vale on ka see reduktor, mis peaks olema ülekandega 2.87 -> vot siit on küttekulu probleem mitte kastis. Kõrvalistuja airbag käib ära kui kusagilt jalgade kohatl läbi ühe ümara ava lükata sisse 10 padrun pikendusega ja pikk polt lahti keerata, siis ainult välja tõmbamise vaev.
Eelsüüte küünalt ma ei usu et nii kätte saad, see pole mitte roostetanud kinni vaid tahmaga kinni põlenud. Enda kogemusest tean kui raskelt see loksutiga peale puurimist välja tuleb. Kuuenda silindri küünlal loksutit vist kasutada ei saa, kui mootor maas, siis veel õlifiltri kopsik kah ees.
Sai ka ise keevitatud mitmeid kordi ime asju sinna küünla külge, kuna mootor oli maas, siis sain ümbert ringi keevitada ja murdus lihtsalt veel rohkem kaane poolt puruks... veel enam, torks võti on tööriistateras, tavaterasega seda kvaliteetselt keevitada ei saa.
Ja kui selle sisse puruks keerad, siis asi hull, pigem tava süsinikteras, ehk on tõsti vähe puudu ei välja keerata kuigi kahtlen. Võimalik et suretusega olid probleemid ja veeti lihtsalt uued vollad või on salongi soojendus klappidega seotud.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
10-07-2012, 09:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2012, 12:32 AM ja muutjaks oli 966mkr.)
Siis mu kahtlustus pidas paika kellaploki suhtes,kas siit võib ka see piloodi probleem tuleneda?Mille järgi sa aru saad,et kellaplokk vale?
Tulede reg.voolikud täiesti omal kohal,need kaks voolikud asetsevad kellaplokki paremas servas.
Selle lahenduse käisid välja Karla auto mehed,ma siis viin parem neile seda teha.50 eest lubasid probleemi lahendada.
Seda ma lugesin jah,et reduktor peaks olema 2,87.Aga nüüd on juba käigukast ostetud,lähen seda pidi.Ega ma arvanudki,et viga võib kastis olla,lihtsalt viiene kast tundus väga ahvatlev ja ehk nüüd selle 3,27 tekkib sama efekt?!?!?!Eks seda siis näeb.
Ka on vahetatud autol süütelukk,sest originaal võti on lahtikäiv kuid süütevõti on eraldi.Äkki sealt ka see vaakum voolikute keis? Kuid milleks topelt voolikud?
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Tekkis küsimus: kuidas käib ära esimene laetuli?kus siis ka luugi nupp. Ei taha umbes rebima hakkata,pärast .
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
23-08-2012, 05:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 05:33 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Lükkad kruvika juhipoolest servast vahele, surud kõrvalistuja poole ja siis ta "kukub" alla. Või oli ka vastupidi, et kundepoolt lükkad kurvika vahele ja siis surud juhipoole.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Eks siis vaatab seda laetuld homme,et kui valelt poolt lükkan siis ikka puru
Olen tähele pannud, s124 autodel pole eriti ees ustes kõlareid, vanematel mudelitel on uste ees taskunurgas kõlar kuid minu autol on kõlarid pärast taskut,originaal restidega ja ukse sisese kastiga.Kokku on siis kõlareid autos kuus.
Kuidas/kus saaks VIN-i järgi leida auto algse varustuse? VIN: WDB1241911F293510
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
23-08-2012, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 10:04 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Kui ühelt poolt ei tule, siis proovi kohe teiseltpoolt.. jõuga pole seal midagi teha, ta annab üsna kergelt järgi sealt poolt, kust välja peab tulema. Aga mul mälu nagu ütleks, et juhi poolt, kui ise autost kaugel poleks, siis läheks prooviks enda auto peal ära. Vbolla pead ettevaatlikult serva allapoole kangutama ja siis näed ka neid nagasi, mis teda polstri taga hoiavad.
EDIT: Sõber kellega koos laevalgustit tuunisime kinnitas, et juhipoolt tuleb läheneda.
Data card:
Название val
fin
vin WDB1241911F293510
whc WDB
chassbm 124191
chass_ident 1F293510
type 124
subbm1 191
subbm2
auxiliary_drive
body
body_code
delivery_date 940513
engine 606910 12 009629
front_axle1
front_axle2 BE1350R1030302756152
heater 0-23114476
interior 001A
lights HELLA
model_idx 2
odometer
order_num1 0423170124
paint1 249U
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1 2081512
production_order_ref N
rear_axle1
rear_axle2
release_date 940509
retarder 1 940513
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 722435 03 535032
vin_dc
vinwhc
winch
wiper BOSCH
Code Текст
228 AUXILIARY HEATER
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
270 INVALID/ANTENNA F.D-NET TELEPHONE ON FENDER REAR.L
274 MERCEDES-BENZ D-NETWORK TELEPHONE
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
550 TRAILER COUPLING
585 Unknown
591 Unknown
620 AIR POLLUTION CONTROL
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
814 Unknown
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
249U Unknown
001A Unknown
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui ei taha lõhkuda, siis keera päiksesirmid küljest ära (need nupud ka kuhu teine sirmi pool kinnitub). Siis saad selle polstri koos tulega omajagu alla poole ja käe niipalju vahele et vähe plekist klemme lõdvaks painutada ja asi käib lihtsamalt. Mina olen harjunud kõrvalistuja poolsest äärest tõmbama...
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kui tähelepanelikult vaadata, siis peax sellel laetulel ühel pool väike sälk olema, kuhu kruvikeeraja vahele lükata, teisel pool seda pole. MB-l on peaaegu kõik asjad loogiliselt lahendatud ja kui kohe jõuga kallale ei lähe vaid ettevaatlikult uurid ja proovid tulevad kõik asjad tervelt küljest ära.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-08-2012, 09:12 AM)Werewolf Kirjutas: Kui tähelepanelikult vaadata, siis peax sellel laetulel ühel pool väike sälk olema, kuhu kruvikeeraja vahele lükata, teisel pool seda pole. MB-l on peaaegu kõik asjad loogiliselt lahendatud ja kui kohe jõuga kallale ei lähe vaid ettevaatlikult uurid ja proovid tulevad kõik asjad tervelt küljest ära.
Ja kui lolli jõuga läheneda, hakkavad edaspidi ise eemalduma (meite säästuka laelamp tegi seda trikki).
Kruvikas kõrvalt vahele ja lükka. Kui midagi lõhutud (ja kruviga tagasi pandud) ei ole, liigub kenasti eest ära ja tulevad küüned pesast välja. Kui tuleb jõudu rakendada, siis on kas süütu (väheusutav) või on keegi juba lõhkunud ja "kindlalt" tagasi pannud...
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Kogu operatsioon möödus edukalt,kõik on terve. Teistele siis teadmiseks ja meelde tuletuseks,klambrid asuvad kõrvalistuja pool ehk siis sealt poolt läheneda.
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
819 CD CHANGER
Küll oleks tore neid omada
Satub kellegil selliseid olema.........töötavaid.
300 Unknown mida sellised asjad peaksid tähendama
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
11-04-2013, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2013, 09:27 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ilusad AMG veljed See punane C124 oli vist kuskil Raplas?
|