Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
14-03-2010, 12:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2010, 02:53 PM ja muutjaks oli marek.)
tegu siis 1992a mersuga 230TE ja mure selline,et autol kadus tühikäik ära ja sõites poob hinge kinni kui lasta käigu vahetamisel suuremate põõreteni,auto mootor läheb ka otseses mõttes nii kuumaks,et kui peale sõitu seisma jääda siis tagumine sumbuti pütt on nii kuum,et lumi hakkab kohe sulama kui auto koha peal seisab.käisin ka silberis ja vahetati ära mingi õhu klapp mis liigub elektrooniliselt aga auto ikkagi tõõle ei hakanund ja maksin selle julla eest 6000kr.äkki oskab keegi aidata ja olen väga tänulik.
Postitused: 1,763
Teemad: 201
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
2-3 k eest oleks saanud komplektse mootori muidugi. Kui auto kuumaks läheb palju siis armatuuris kraade näitab? Ära rohkem küll Silberisse mine.
Postitused: 2,276
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
nagu alati - kontakteeru kasutajaga wdb240
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(14-03-2010, 02:17 AM)HotPapa Kirjutas: 2-3 k eest oleks saanud komplektse mootori muidugi. Kui auto kuumaks läheb palju siis armatuuris kraade näitab? Ära rohkem küll Silberisse mine.
armatuuris hoiab ilusti 85 kraadi peal aga peale sõitu kolektor veab kuumusest praktiliselt punaseks,,,,,,,,,,,,mootor ei kuumene üle,aga sumbuti just veab jube tuliseks.kui auto töötab kohapeal siis tagant sumbutist käivad ainult paugud välja.kui ilmad soojemad on siis töötab enam vähem,aga kui ilmad külmemad siis ei tööta mootor üldse.
silberis väitsid,et pihustid,katalisaator,lamda ja kõik muu pidi perses olema,imelik see et eelmine aasta käis see Mercedes-Benz ametlikult ülevaatusel ja kõik oli tiptop ja see minul vanemate Mercedes-Benz ja sõidab neil jube vähe ja paaru ei saa ega midagi.lihtsalt ei usu,et kõik nii järsku otsad andis.silberis tarkpead vahetasid neil ära selle õhuklapi mingi elektroonilise junniga ja auto läks nagu veel hullemaks ja küsiti meeletu summa selle eest.
Postitused: 37
Teemad: 7
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kui väljalaske kollektor punaseks läheb,siis peaksid ikkagi katalüsaatorile tähelepanu pöörama.
See võib sul üsna umbes olla.Paned veel auto põlema!
Kui diagnostis näitas lambda-anduri viga,vaheta ära.Mul 4L-ne mootor võttis vigase lambdaka
pärast 30-35l sajale.
Postitused: 3,237
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(14-03-2010, 03:15 AM)R129 Kirjutas: nagu alati - kontakteeru kasutajaga wdb240
Paneks äkki foorumi asemele tavalise valge lehe ja sinna 2 tel numbrit:
wdb240 -56789000
Lesven oü - 56789999
Ja kõik probleemid lahendatud.
Postitused: 2,276
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ilmselt oleks see paljudele meestele abiks ![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png) Saad ju isegi aru, et aidata saab neid kes asja ise ka jagavad - näiteks küsib mingit X skeemi või anduri asukohta vms. Palju on neid teemasid olnud kus suvalise pakkumise peale asi korda saab? Või kus keegi ütleb, et mul oli kunagi sarnane viga ja sai korda - kindalsti mõned üksikud pärlid on kuid ... Tegelikult võiks vist kleepsu teha ja panna kirja sellised vähegi teadjamad mehed ning asukohad, siis oleks kasutajatel kõvasti rohkem abi sellest foorumist.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,237
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(15-03-2010, 03:55 PM)R129 Kirjutas: ... Tegelikult võiks vist kleepsu teha ja panna kirja sellised vähegi teadjamad mehed ning asukohad, siis oleks kasutajatel kõvasti rohkem abi sellest foorumist.
Just see mõte käis mul ka peast läbi... Teeb ära.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
22-03-2010, 08:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2010, 08:49 PM ja muutjaks oli RaigoKas.)
(15-03-2010, 04:06 PM)marek Kirjutas: (15-03-2010, 03:55 PM)R129 Kirjutas: ... Tegelikult võiks vist kleepsu teha ja panna kirja sellised vähegi teadjamad mehed ning asukohad, siis oleks kasutajatel kõvasti rohkem abi sellest foorumist.
Just see mõte käis mul ka peast läbi... Teeb ära.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
autole sai siis pandud tutikas katalisaator ja bensiinipump aga ikkagi mitte midagi paremat,,,,,,,,,puterdab ja paugub endiselt mootor ja tahmab küünlad ka kõik ära,,,,,,,,,,
(22-03-2010, 08:46 PM)RaigoKas Kirjutas: (15-03-2010, 04:06 PM)marek Kirjutas: (15-03-2010, 03:55 PM)R129 Kirjutas: ... Tegelikult võiks vist kleepsu teha ja panna kirja sellised vähegi teadjamad mehed ning asukohad, siis oleks kasutajatel kõvasti rohkem abi sellest foorumist.
Just see mõte käis mul ka peast läbi... Teeb ära.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
autole sai siis pandud tutikas katalisaator ja bensiinipump aga ikkagi mitte midagi paremat,,,,,,,,,puterdab ja paugub endiselt mootor ja tahmab küünlad ka kõik ära,,,,,,,,,,
pole ju enam mõtet teenindusse ka viia sest niigi käis silberis ja peale meeletu arve ei saanud targemaks midagi,,,,,,nende soovitused,et osta uus auto-see pole ju normaalne.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Silber on juu teada tuntud raha röövel. Mina prooviks kompressiooni ära mõõta. Kas tahm küünlal on süsimust või valge. Kas tüikäigul üldse käia ei taha? Ja, kui käib kas siis kohapeal gaasi andes kaon nn. puterdamine ära. Kas läheb kohe laksust pöördesse või mitte. Kas sõiduajal kah puterdab`?
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(29-03-2010, 07:44 PM)taanneell Kirjutas: Silber on juu teada tuntud raha röövel. Mina prooviks kompressiooni ära mõõta. Kas tahm küünlal on süsimust või valge. Kas tüikäigul üldse käia ei taha? Ja, kui käib kas siis kohapeal gaasi andes kaon nn. puterdamine ära. Kas läheb kohe laksust pöördesse või mitte. Kas sõiduajal kah puterdab`?
küünlad võtab mustaks tahmast ja tühikäigul ei taha üldse käiia ja sõidu ajal puterdab samuti ja järsult gaasi andes hakkab paukuma ja lärtsuma.
|