04-07-2011, 12:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2011, 12:34 AM ja muutjaks oli V@hh.)
(03-07-2011, 11:44 PM)indrek Kirjutas: Minu omal oli sama jama siduriga, regulleerida ei saanud, aga ma katse-eksitusmeetodil tegin seda töösilindri pulgaga. Keevitasin sellele 1 cm otsa ja proovisin, kui paljuks läks, siis natuke lihvisin maha. Lõpuks sain enamvähem tulemuse ka kätte
Pms võib seda teha küll, kuid ma ütleks et see on nn. kondoomi lappimine, kui uus ketas panna tuleb see pulk uus panna või originaalpikkusele taastada.
Siduri libisemise põhjuseks ja pedaali kohe ülevalt lahutama hakkamine näitab seda et ketas on ära kulunud, taldrikvedru lamellid lähenevad juba nii tugevalt vastu survelaagrit et tekib nagu juba lahutamise algus.
Ketas tuleks ikkagi ära vahetada, friktsioonist väljaulatuvad needid võivad kahjustada hooratta ja korvi pinda ning hiljem uue ketta pannes kulub see rutem.
Sidur pole reguleeritav ei pedaali ega mootori juurest.
Ahjaa niipalju veel et nii 123 kui 124 diisli sidurikettad on ühesugused ja omavahel vahetatavad ka nuut istub.