Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 CE, 1990, C124 - Mondos
#21
Auto minu käes: 9 kuud
Minu käes sõitnud: 7000 km

Kirjutasin siin ühel peaaegu sooja suvepäeva järgselt, et kliima ei paista töötavat. Täpsemalt saab murest lugeda siit: C124 konditsioneer töötab ebastabiilselt – soovitage meistrit

Lühidalt kokkuvõttes kliima sisse lülitudes hakkas ta tugevalt auto edasi vedavat mootorit pooma ehk kogu jõud läks kondi ringi ajamise peale – mitte edasi liikumisele. Ebameeldiv oli seegi, et mida soojemaks autos läks, seda vähem jaksas kliima külma puhuda.

Käisin „sõbra“ juures oma murega. Tema pani mingit gaasi peale ja ütles, et nüüd peaks korras olema – tema rohkem ei oska. Asi läks hoopis hullemaks ja olin sunnitud vajutama EC nuppu.

Kirjutasin foorumisse, et otsin oskajat meest. Vastuseks tuli üks kontakt ja panin selle kontakti kohe Googlesse. Selgus, et sama kontakt on pea kõigis auto foorumites soovitusena üleval. Asi äratas usaldust ja võtsin Üllariga (5052156) ühendust.

Töökojaks oli lihtsalt hoov koos kuuriga. Auto jäigi lihtsalt õue peale. Kui poleks soovitust olnud foorumist, siis poleks julgenud küll sinna minna. Samas sai mehega kohe jutu peale ja asi tundus igati õige.

Kõigepealt lasti süsteem gaasist tühjaks. Selgus, et süsteemis oli vähemalt kahe kordne kogus gaasi. Lisaks ei olnud välja tulevad gaasid kohe kindlasti õiget tüüpi. Tõenäoliselt oli peale pandud absoluutselt mitte sobivat gaasi ning mitmekordne kogus ja sobimatud gaasid tekitaksid väga suure plahvatuse ohu. Meistri sõnu oli täielik ime, et pauku polnud käinud.

Keerulisem lugu on sellega, et mida asemele panna. Kapoti all, juhipoolse tule kohal serva peal on üks „kleeps“. Selle peal on kirjas kõik vajalik info täitmiseks.

[Pilt: 52746-kliima_kleeps.jpg]

Kleepsul oli gaasiks märgitud R12. Seda enam ei toodeta, sest pidavat reostama keskkonda vms. Ilma õli vahetuseta asemele pandavad gaasid samuti keelustatakse (R401A) või lihtsalt ei ole enam saada (R413A). Vanad gaasid on ka kordades kallimad, kui uued. Lahenduseks on ümberehitus kaasaegse gaasi peale. Sellise tegevuse hind küündib tuhandetesse kroonidesse.

Praegu veel võeti lugematute konditsioneeri pumpade ja gaasiballoonide vahelt üks balloon ja pandi 990 g sisse. Autosse hakkas kohe külma õhku tulema.

Praeguste ilmadega on autos mõnusalt jahe. Pean hoidma ventilaatori kiirust 1 peal, et mitte päris külmikut teha. Ega ta päris külmikuks ei lase – termoregulaatorid on ka töökorras. Kuidagi mõnusalt ühtlaselt jaotub see jahe õhk. Sõidu ajal ei ole mingit poomist ega nõksu. Nii kallist konditsioneeri täitmise hinda ma kuulnud pole, mida ma maksin, aga sain vastu töötava süsteemi. Ise olen rahul ja soovitan Üllarit (5052156) ka teistele.
Vasta
#22
(30-06-2010, 11:11 AM)Mondos Kirjutas: ...

Nii kallist konditsioneeri täitmise hinda ma kuulnud pole, mida ma maksin, aga sain vastu töötava süsteemi. Ise olen rahul ja soovitan Üllarit (5052156) ka teistele.

Hea, et Üllar abiks oli. Esimesel korral oli ka mul Icon_eek ees, kui õuele sõitsin.

Üllar ei tee aniult täitmist. Tema teeb ka kuivatamise ja vaakumtesti ning peale täitsmist veendub, et peamised lekkeohtlikud kohad ikka peavad.

Iseasi, et enamus inimesi ajavad selle töö segi tavalise gaasi juurdepumpamisega, mida saab vpooletuhande eegu eest.

Kas summa läks üle 2 kEEK?
Vasta
#23
Ei läinud üle 2kEEK-i! Kui sa nii küsid, siis ma sain täitsa mõistliku hinnaga. Minu jaoks oli küsitud hind põhjendatud, sest ta kontrollis õli jms. Mina olen kuulnud ainult tavalise gaasi lihtsalt juurde pumpamise hindu ja need tegelikult pole võrreldavad eeltoodud põhjustel.
Vasta
#24
Mul oli nädalavahetusel maja ees väga ilus pilt.
[Pilt: 53435-mondos_mb_300ce_ja_500S_01.jpg]
Külas käis Soo 500 SE.
Vasta
#25
olen külmamehe ametid pidanud üle 10 aasta
omast kogemusest võin öelda:
üldiselt täidetakse kond.süst.autodel kaalu järgi
1.pumbatakse gaas välja
2.kaalutakse (et,teada saada kui palju on puudu gaasi)
3.pumbatakse gaas kaalu järgi tagasi (eksimus +-50 grammi,ainult sel puhul kont töötab normaalselt-eksimuse % on kirjas mootori ruumis)

Alates 1992a. autodel kasutatakse R134A gaasi,kuid R134A töötab sünteet õliga ja ei sobi vanematele süsteemidele,kuna vanemad töötavad mineraal õliga (R12 ja R134A õlid ei segune)

R12 asendus gaasid on:R413 ja MP39
kõik 3 ülal toodud gaasi (R12,R413A,MP39) töötavad mineraal õliga
R413A on keelatud külmainete nimekirjas,R12 seda emam juba umbes 15 aastat-minu mälestuse järgi....

Praegu mul ei torka rohkem midagi pähe asendusainetest R12-le,kui ainult MP39.....
Ma ei oska öela kui saadaval on praegusel hetkel MP39 (sest gaasidega on praegu kitsas käes,isegi R134A puhul....)
Kuid minu teada MP39 ei ole keelatud gaaside nimekirjas
Vasta
#26
Ma ei saa aru miks sa neid poleeritud velgesid autole alla ei pane, said need ju koos rehvidega,, kuidagi vanainimese auto näeb nende 15 tolliste originaalidega
õmbleb ümbre
Vasta
#27
(20-08-2010, 04:17 PM)rock Kirjutas: Ma ei saa aru miks sa neid poleeritud velgesid autole alla ei pane, said need ju koos rehvidega,, kuidagi vanainimese auto näeb nende 15 tolliste originaalidega

... sest neil olnud rehvidel ei olnud piisavalt mustrit, et sõita tohiks. Veljed seisavad garaažis varju all.

Mul on praegu all kaasa saadud Baurum Polaris II 205/60R15. Nimelt olin mineva talvel tõeliselt hädas - istus pidevalt kinni ja vihakasin Baurumi reklaame paremast sõidust.

Otsustasin, et sõidan see suvi need M+S rehvid selliseks nagu nad jäävad ja kannan maha. Oma esiveolise uue VW Golfiga koos Michelin X-ICE 2 rehvidega polnud kordagi kinni. Seega mõtlesin, et ostan oma MB-le samad rehvid. Ostsingi kevadel 195/657R15 91T Michelin X-ICE 2 täiesti uued rehvid lootuses paremale hinnale. Samadel põhimõtetel ostan talvel omale uued suverehvid, sest kaasa saadud ei läbiks enam ülevaatust ja see suvi poleks nendega niikuinii sõita tohtinud. Järgmine suvi panen alla siis need kaasa saadud ilusad veljed koos uute rehvidega.

Vähesed saavad aru, mida ma sellega saavutada üritan. Üritan osta võimalikult soodsalt võimalikult head rehvid, aga samas jääks raha üle auto võimalikult heasse olekusse viimiseks. Võtan seda autot kui väga pikka investeeringut.

Muide 20.08.2010 sai minu auto 20 aastaseks. Palju õnne talle ja pikki aastaid. Kohe on 300 ees.

Praegu on käsil värviparandused ja siiski mitte korda saanud konditsioneeri parandus. Mõlemast teemast peagi uus postitus.
Vasta
#28
Auto minu käes: 11 kuud
Minu käes sõitnud: 7500 km

Kahe kuu ja mõne pikema sõiduga lõpetas konditsioneer külma puhumise. Läksin siis Üllari juurde jälle tagasi. Välja tuli süsteemist 50 g ehk sisuliselt mitte midagi.

Nüüd pandi sisse kontrastvärvusega gaasi ja sõitsin nädal aega ringi. Kuna kurtsin ikkagi, et konditsioneeri tööle hakkamist on väikese koormuse rakendumise nõksuna maanteekiirusel tunda, siis otsustasime, et vahetame ka filter-kuivati.

Tellisin Hella Service BERH filtri.

Peale nädala aega sõitmist ja pidevalt konditsioneeri kasutamist ei olnud grammigi gaasi kuhugi kadunud. Mitte ühtegi lekke kohta polnud seega ka näha.

Üllar veel arvas, et vahest ongi nii, et kui konditsioneer on pikalt seisnud (~ pool aastat), siis ta esimese täitmisega äratab süsteemi ellu ja õlitab tihendid pidavaks. Eelmine omanik väitis, et ta kasutas seaded minimaalselt ja seega võib olla täitsa loomulik, et süsteem lasi läbi.

Maantee kiirusel on ka praegu ikka ära tuntav, millal konditsioneeri rakendub. Ta nüüd ei poo hoogu kinni vaid tundlik tagumik tajub koormuse rakendumise nõksu.

Plaanin kuivatada klaase kindlasti ka talvel konditsioneeriga ja regulaarselt süsteemi kasutada. Praeguseks kujunesid kulutused jahedale salongile üle 3000 krooni ja loodan, et iga suvi ei pea seda tegema.
Vasta
#29
Auto minu käes: 12 kuud
Minu käes sõitnud: 8500 km

Nüüd, kui auto tehniliselt korras, siis on aeg hakata arendama ehk maakeeli tuunima. Esimese asjana hakkan lisama kroomi salongi poolele.

Kõigepealt panin pliidinuppude ümber kroomrõngad. Need käisid kaasas olnud liimiga.
Teise asjana panin spidomeetri ja muude näidikute ümber rõngad. Nende paigaldusest on juttu siin.

[Pilt: 49752-mb_c124_spido_kroom.jpg]

Ämbliku jätsin spido taha alles - äkki toob õnne Smirk. Proovin esialgu sellega piirduda. Küll sügeleb juba käigukangi plaadi kroomist raami järgi, aga eks vaatab. Liiga palju ka ei taha panna.

Lisaks tahaks paigaldada välistemperatuuri anduri. Kui kellelegi on üle korras ekraan, siis palun andke aga märku. Ülejäänu saan juba ise.
Vasta
#30
Korralik töö tehtud, kuidas pimedas need armatuurpõled nüüd salongis paistavad ?
Vasta
#31
(13-10-2010, 10:47 AM)keegi_teine Kirjutas: Korralik töö tehtud, kuidas pimedas need armatuurpõled nüüd salongis paistavad ?

Pole veel tagasi pannud, sest auto on hoolduses. Suure põnevusega ootan ise ka!
Vasta
#32
Auto minu käes: 1 aastat ja 2 kuud
Minu käes sõitnud: 10 000 km

Kui autoga soetamisest sai aasta täis, siis lasin teha hoolduse, mille käigus vahetati filtrid ja mootori õli. Ma ütleks, et hakkas paremini tööle. Kahjuks ei mäleta enam, mis firma õli sisse valatud sai, kuid läks pool sünteetiline. Palusin hea tootja õli.

Aastatega oli hakanud tekkima siia sinna rooste täpid. Lasin need korda teha. Värvija ütles, et ime hästi oli värv hajunud ja tegi üle ainult kolme korda. Ka mina jäin tulemusega väga rahule. Mõned pildid enne ja nüüd:
[Pilt: 57565-c124_tule_kohal_rooste.jpg]

[Pilt: 57987-c124_tule_kohal_rooste2.jpg]

Peale värvimist veel vahatati püsivahaga.

Järgmiseks soovisin paigalda juurde lisavarustust ehk nimelt välistemperatuuri termomeeterit. Mulle pakuti, et osta mõnest auto poest paarikümne krooniga armatuuri peale käiv must termomeeter. No see mitte ei sobi kokku Mercedes-Benz olemusega.

Selgus, et kogu süsteem koosneb kolmest peamisest osast (Joonis). Andurist koos kaabliga, mis läheb kaitsme plokki ja maksab umbes 900 krooni. Sealt edasi läheb kaitsme plokist kaabel armatuurlauas olevasse ekraani ning see kaabel maksab 1100 kooni. Viimaseks osaks on ekraan, mis maksab 4000 krooni. Andurid kipuvad läbi minema ja neid on romulast raske leida ning selle tellisingi originaali. Ekraane oli õnneks romulast leida ja sain hinnaga, mida ei tohi avaldada. Tõelist kummastust pakkus ekraani ja kaitseploki vahelise kaabli hind, mis oli veel kallim anduri omast. Igal juhul tegi minu auto elektrik selle ise ja kõik hakkas tööle. Mitte üle paari tunni tööga oli tal süsteem alates nullist valmis.

Kui juba kellade plokk maas oli, siis vahetasin ka kõik seal olnud pirnid ära. Kõige vasakpoolne üldvalgustuse pirn oli läbi alates ostu hetkest.
[Pilt: 62925-c124_kroom_kellad_pimedas.jpg]

Seejärel panin kellad tagasi ja tulemus on väga ilus. Kõigepealt on pilt ilma kroomrõngasteta ja siis pilt rõngastega ümber pliidinuppude ja kellade:
[Pilt: 59729-c124_ilma_kroom_kellad_valges.jpg]
[Pilt: 69288-c124_kroom_kellad_valges.jpg]

Lisaks soovisin vahetada ära ka mõlemad esitule klaasid. Ühe Itaaliast toodetud klaasi leidsin ja panin ka ette. Ilusa on vaadata selge silmaga autot. Nüüd on puudu veel teine tule klaas, mida kohe kuidagi ei ole leidnud (http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20783). Eks tuleb siis Silberist originaal ära osta.
Vasta
#33
Auto minu käes: 1 aastat ja 3 kuud
Minu käes sõitnud: 10 000 km

Vahetasin 2005 toodetud Baurum Polaris II 205/60R15 rehvid uute Michelin X-ICE 2 195/65R15 91T rehvide vastu. Vahe on meeletu. Nüüd on pidamist ullu pööra ja sõita on hulka mugavam. Mingist kinni jäämisest pole juttugi. Mida paksem lumi, seda paremini lükkab. Nüüd on lumes tõmme, kui muidu oli sussi sahin ja ebakindel liikumine. Rehvis peitub jõud! Kahju, et lammel ainult kaks aastat vastu peab. Samad marki rehvid Golfil, olles kolmandat talvel all, näitavad juba tõsiseid väsimuse märke olgugi, et mustrit on küllaga.

Lisaks sain lõpuks foorumi kaudu soovitud tule klaasi ja sai kohe külge pandud. Sain Hella originaal klaasi lausa.

Veel vahetasin ära küünla juhtmete hoidmise ja kinnitamise detaili. Vana ei seisnud enam kinni.
Vasta
#34
Auto minu käes: 1 aastat ja 3 kuud
Minu käes sõitnud: 10 500 km

Väga ootamatult ja järsult lõpetas oma töö tuuleklaasi pesuri pump. Hommikul sõitsin tööle ja kõik töötas. Õhtul töölt koju sõites enam vedelikku klaasile ei pumbanud. Paak oli täis olnud kogu aeg. Mõtlesin, et see pump küll läbi olla ei saa, sest ta kuidagi ei hoiatanud, et ta lõppeda võiks. Tõenäoliselt on kusagilt midagi lahti.

Viisin auto remonti ja sain õhtul tagasi ikkagi vahetatud pumbaga. Kurb oli aga see, et pesuri paak oli tühi, kuid arvel oli pesuvee lisamine kirjas. Selges, et nii pumba kui ka kõrval oleva augu tihendid olid katki tehtud ja vedelik voolas välja. Meister pani mingit nö toorkummi vahele ja ütles, et vaata ise tihendid, kui see seisma ei jää. Seisma see ei jäänud.

Tõin Silberist siis uue pimeda korgi ja tihendi. Tervel 2.4 € läks maksma. Kümne minutiga võtsin kodus pumba ära, panin tihendi ning panin ka kõrval augule pimeda.

Mul on harva rahast kahju, aga see remont oli kõige mõttetum teeninduses tehtud remont. Uus pump maksis kolm korda vähem kui tööraha, mida võeti ja ma pidin ikka ise kõik üle tegema. Hiljem sain vähemalt uue klaasipesu vee.

Natukene proovisin puksida, et ma ei ole väga nõus tööraha maksma, aga ei tahetud mind selle jutuga väga kuulda võtta. Pole see ühe tunni raha väärt närvikulu vaidlemisele – lihtsalt järgmine kord mõtlen rohkem järgi, kuhu auto viin.

Võiks ju rohkem auto juures ise teha, aga mul kohe pole seda auto parandamise soont. Alati võtab see mul jube kaua aega ja käib suure stressiga. Ma nimelt ei tunneta, millist jõudu on mõistlik rakendada. Auto parandamise juures on väga palju kinni randme tunnetusest ja ma lihtsalt kardan midagi ära lõhkuda. Sellise hirmuga ei saa aga midagi lahti.

Näiteks tähelepanelik lugeja teab, et mul pole endiselt kindalaeka sisu. Sain foorumi kaudu juba aasta tagasi uue sisu ja sain selle ka sisse ikkagi sõbra abiga. Hiljem ostsin ka piirajad, mis hoiavad luuki rist seliti lahti vajumast. Pidin nende paigaldamiseks võtma laeka luugi lahti. Mõtlesin, et selle teen küll ise. Loomulikult panin ma selle valesti kokku ja nüüd on laegas lukus ning tööriistad ning parkimise kell sees. Selveris enam käia ei saa! Isegi töökojas ei saadud seda enam lahti. Ootan inspiratsiooni ja ideid. Mul ju nahatatud see värk kõik seal – ei taha seda ära rikkuda.
Vasta
#35
Ole hea ja pane selle töökoja nimi kirja. Kui Sa asjatu teenuse eest maksid, siis on Sul selleks õigus...

Pump võib surra küll päevapealt. Kuid mul tekkis praegu kiuslik küsimus: kas paagi küljes olev pump on ikka uus? Või on "uus"...

Palju pumbavahetuse jms eest arvet tuli? Ilmselt paarkümmend uut rubla...

Kas kindalaeka luku keeramine ei elusta avamissüsteemi? Ma ei kujuta ette, mida Sa seal valesti kinni panid, kuid kahju on lasta Selveril Su rahast ilma jääda vaid parkimiskella puudumise pärastIcon_lol
Vasta
#36
> v6sa: Ole hea ja pane selle töökoja nimi kirja.
Kahjuks ei saa töökoja nime avaldada, sest töökojaga on seotud sugulus sidemed. Seda jama veel vaja ...! Isegi olin siin julge, et üldse midagi sellist kirjutasin. Eesti on ju jube väike.

> v6sa: kas paagi küljes olev pump on ikka uus?
Pump on täitsa uus ja selle eest võeti kommi raha. Töö oli jah paarkümmend raha nagu see töökodade tunnihind praegu on. Töökoda polnud kindlasti pettmise peal väljas ja pahatahtlikult kurja ei tehtud.

Mure on selles, et inimesed ei mõista, mis vahe on parandada vana Opelit ja Mercedest. Ühele sobib silikon ideaalselt, siis teisel rikub kogu auto mõtte. Kahjuks osad ei taba ära, et autol on peale A-st B-sse viimisel ka muid tähendusi. Kui auto on 20 aastat vana ja pea 300 000 sõitnud, siis see ei tähenda, et võib parandada suhtumisega, et "liigub ju küll".

>v6sa: Kas kindalaeka luku keeramine ei elusta avamissüsteemi?
Seal sees on üks beež varras ja see on vales asendis. Ta on liiga ees ja veel vist ka vale pöördega. Seega lukk keerab poole peale, aga varda asendit ei muuda. Mul on üks toorik ka ja selle peal harjutasin ning sain lahti tooriku, aga seda oma luuki mitte ei saa. Ühel pimedal talve õhtul võtan veel ta ette!

Kusjuures ma kirjutasin Selverile kaks A4, miks see kellade süsteem on maailma nõmedaim asi. Vastasid viisakalt, et palun leidke siiski võimalus kella kasutamiseks. Vältisin "kelladega" kohtasid juba ennegi.
Vasta
#37
Enda auto puhul häirib veidi nende kroomröngaste sisepeegeldus-eriti kui mingi tuluke pöleb-vöiks olla ainult servad kroomitud. Kliimaröngaste kohta ei oska seisukohta vötta (pigem mitte) kuid käigukangi röngast ise ei paneks-liig silmatorkav konservatiivsel taustal.
Vasta
#38
Auto minu käes: 1 aastat ja 7 kuud
Minu käes sõitnud: 12 000 km

Algas uus hooaeg ja ostsin uued Bridgestone Turanza ER300 rehvid mõõdus 205/55R 16 91H. Üldiselt igava välimusega võrreldes enne alla olnud Dunlopi 205/55RZ16 91W rehvidega, kuid viimased olid lõpuni kulunud.

See aasta panin ka suveveljed alla. Ma ei mäletanudki, et need nii ilusad olid.

[Pilt: 39679-IMG_1101.JPG]
[Pilt: 68993-IMG_1103.JPG]
Vasta
#39
Auto minu käes: 1 aastat ja 11 kuud
Minu käes sõitnud: 13 500 km

Mul ikka huvitav nö hobiauto – saab suvel vähem kliomeetreid, kui talvel. Suvel sõidan rohkem rattaga ringi ja autot on vähem vaja. Üks mõnusam ots oli Riiga ja tagasi. Nautisin igat kilomeetrit!

Sai ette võetud siis suvelõpu hooldus, et karmidele oludele vastu minna.
Kõigepealt hakkas vihmase ilmaga mootor vahele jätma ning tühikäigul suri isegi korra välja. Seda just sooja mootoriga. Käisin Truumus diagnostikas ja sealt öeldi, et jagaja kaan on läbi. Väitsid, et kaan näeb kulunud (tahma täis) ja taastatud välja (paks lakikiht peal). Hindasid kaane elueaks vähemalt 10 aastat. Tegelikult oli kaan vaevalt poolteist aastat tagasi pandud uus Bremi toode. Panin nüüd siis Bochi oma. Hakkan juba enda vahetatud juppe asendama – oleks tulnud ikka kohe kvaliteetne panna.

Igaastane roostealgete ligvideerimine ja nano-vahatamine sai ka tehtud. Seekord lasin ka salongi rohkem kasida.

Keskmise salongi õhu sissepuhe regulaatori pirn vahetamise käigus sai eksikombel eelmine aasta pandud 0,4W-se asmele 3W-ne. Jäi ikka häirima ja panin uue 0,4W.

Teada mure on mobiili hoidmine. Tellisin lõpuks omale Broditi hoidiku komplekti ja panin paika. Osade autode jaoks on neil sellised, mis pannakse õhupuhuri sisse, aga kahjuks 124-ja oma surutakse armatuuri vahele. Mulle see vahele surumine eriti ei meeldi, sest siis jääb nõme praegu irvitama, aga kuna kasutan telefoni ka GPS-ina, siis funktsionaalsus kaalus seekord ilu üle. Ega ta nüüd kole jäänud. Brodit lahendused on ilusad, aga ikkagi!

[Pilt: 46444-c124_brodit_e66_1.jpg]
[Pilt: 75847-c124_brodit_e66_2.jpg]
[Pilt: 72744-c124_brodit_e66_3.jpg]

Jõudsin siis suve lõpuks ka kolmanda 124 kohustuslikku tüüpveani. Esimene on kõik süütega seotud (alates rootorist lõpetades küünaldega), teine on rooste ja kolmas on nüüd siis katuseluuk. Ärge hakake üldse kirjutama, et tegelikult on neid veel!!! Praegu siis katuseluuk ülesse asendisse enam ei lähe ja kinni pannes tuleb õige asend välja meelitada. Otsin praegu uut mehaanikat – soovitused on teretulnud.
Vasta
#40
Auto minu käes: 2 aastat
Minu käes sõitnud: 14 000 km

Ei saanudki suurt sõita, kui juhtus midagi hirmsat! Hommikul süütevõtit keerates ei juhtunud midagi - ei plõksugi. Teadsin kohe, et miski on nüüd lühises, sest aku on mul väga heas korras.

Proovisin veel laadima panna, et ehk võtaks nii palju voolu sisse, et saaks ikka ise teenindusse sõita. Natukene isegi võttis ja sõitis ise oma 200 meetrit ning siis sai vool nii otsa, et mootor suri välja. Mitte üks elektril töötav seade ei näidanud vähimatki elumärki.

... ja siis tuli teha midagi ekstra piinlikut - Mercedes tuli köie otsas vedada remondi töökotta. See oli väga õudne, äärmiselt alandav.

Lühises oli generaator ehk selle dioodid oli täielikult läbi. See tehti korda ja siis selgus, et generaatorit ei saa tagasi. Pingutil oli keere täielikult maas. Seejärel selgus, et pinguti amort on läbi ning tolle puksi polegi. Puksi probleem oli teade, sest amort kolises. Sai needki uued pandud.

Kohe väga palju vaiksemaks läks. Ma ei tea, kas genereetori võib ka tõmmet mõjutada, aga minu arust liigub Mercedes nüüd veelgi paremini. Tõmme on ikka naeratust näole toov - ja mul on ju ainult 132kW.

Lisamärkusena, et pere autoks olev Audi vajas ka pukseerimist, sest jahutusüsteemi liitmik lõhkes kuna veepump ei aja vett ringi. Seega kaks korda pukseerida saada ühe nädala jooksul kui pole 10 aastat kordagi midagi sellist ette tulnud. Ebaõnn?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,924 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 83,425 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 80,097 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 281,313 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 6,282 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,782 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 30,709 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 16,554 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 41,677 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,168 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne