11-12-2009, 05:44 PM
Sai siis ajutiseks autoks soetatud selline masin nagu W124 2,3 97 KW bensiini mootoriga.
Auto on ikka päris ära räsitud , esialgu üritan tehnika peal korda saada ,et saaks autoga üldse liigelda. Eks tulevikus näeb kas jääb tööautoks või kui peaks jääma raha ja aega üle siis äkki natukene rohkem korda teha.
Probleemid mis olid autol.
1. E.P rattalaager täiesti kutu
2. Tosooli voolas veepumba vahelt välja.
3. Mootori töö ebaühtlane, minekut pole ja käima läheb vaevaliselt
4. Tugev bensiini hais salongis.
5. Sumbutaja löriseb
6. Käigud lähevad raskelt sisse
7. E.V tuli puru, E.V suunatuli puudu.
8. Suur bensiini kulu.
9. Amordid läbi
10. Tosooli temp liiga madal.
11. Rehvid ei kannata mitte mingit kriitikat
12. Kerel mõni detail teist värvi ja keegi on ka oma spray värvimis tehnoloogiat proovinud selle auto peal.
Sai siis kuidagi selle autoga tallinna tuldud ja järmisel päeval kohe remontima.
Korda tehtud siis :
1. Veepump ära vahetatud , tosooli enam ei leki
2. Rattalaager ära vahetatud, karjumist enam ei ole.
3. Termostaat ära vahetatud , tosooli temp ühtlane.
4. Kasutautd E.V tuli ja suunatuli soetatud
5. Küünlad vahetatud.
6. Mootori ajju minev kaitse ära parandatud
7. Andureid puhastatud , bensiini kulu ära regullitud
8. Sumubtaja keevitatud.
9. Bensiini paak ajutiselt ära parandatud.
Bensiini haisu salongis põhjustas väga lihtne asi. Nimelt tegin pagasniku lahti, tõmbasin bensiini paagi polstri eest ära ja imestasin ,et bensiini paak on kolmest kohast maalri teibiga ära parandatud.
Helistasin siis eelmisele omanikule ,et äkki ta oskaks seda täpsustada, muidugi alguses ütles ,et tema ei tea midagi, kuid lõpuks tunnistas ülesse ,et ta lasi oma " Kõlarid " sinna bensiini paagi külge kinni kruvidega.
Aga hetkel saab autoga täiesti liigelda, mootor töötab ühtlaselt ja bensiini võtab vähem .
Tööd mida vaja veel teostada:
1. Lambda andur
2. Väljalaske kollektor uus osta
3. Sumbutaja täis pikkuses uus osta.
Muidu olen autoga rahul
Auto on ikka päris ära räsitud , esialgu üritan tehnika peal korda saada ,et saaks autoga üldse liigelda. Eks tulevikus näeb kas jääb tööautoks või kui peaks jääma raha ja aega üle siis äkki natukene rohkem korda teha.
Probleemid mis olid autol.
1. E.P rattalaager täiesti kutu
2. Tosooli voolas veepumba vahelt välja.
3. Mootori töö ebaühtlane, minekut pole ja käima läheb vaevaliselt
4. Tugev bensiini hais salongis.
5. Sumbutaja löriseb
6. Käigud lähevad raskelt sisse
7. E.V tuli puru, E.V suunatuli puudu.
8. Suur bensiini kulu.
9. Amordid läbi
10. Tosooli temp liiga madal.
11. Rehvid ei kannata mitte mingit kriitikat
12. Kerel mõni detail teist värvi ja keegi on ka oma spray värvimis tehnoloogiat proovinud selle auto peal.
Sai siis kuidagi selle autoga tallinna tuldud ja järmisel päeval kohe remontima.
Korda tehtud siis :
1. Veepump ära vahetatud , tosooli enam ei leki
2. Rattalaager ära vahetatud, karjumist enam ei ole.
3. Termostaat ära vahetatud , tosooli temp ühtlane.
4. Kasutautd E.V tuli ja suunatuli soetatud
5. Küünlad vahetatud.
6. Mootori ajju minev kaitse ära parandatud
7. Andureid puhastatud , bensiini kulu ära regullitud
8. Sumubtaja keevitatud.
9. Bensiini paak ajutiselt ära parandatud.
Bensiini haisu salongis põhjustas väga lihtne asi. Nimelt tegin pagasniku lahti, tõmbasin bensiini paagi polstri eest ära ja imestasin ,et bensiini paak on kolmest kohast maalri teibiga ära parandatud.
Helistasin siis eelmisele omanikule ,et äkki ta oskaks seda täpsustada, muidugi alguses ütles ,et tema ei tea midagi, kuid lõpuks tunnistas ülesse ,et ta lasi oma " Kõlarid " sinna bensiini paagi külge kinni kruvidega.
Aga hetkel saab autoga täiesti liigelda, mootor töötab ühtlaselt ja bensiini võtab vähem .
Tööd mida vaja veel teostada:
1. Lambda andur
2. Väljalaske kollektor uus osta
3. Sumbutaja täis pikkuses uus osta.
Muidu olen autoga rahul