Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
19-01-2009, 11:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2009, 12:06 AM ja muutjaks oli twistedone.)
Tere! Selline küsimus, et milles võib viga olla, et nende rullikute abil ei muutu salongi puhutava õhu temperatuur? Tunde järgi puhub suht maksimaalselt kuuma õhku. Aga see ava mis on armatuuri keskel, sealt puhub täitsa külma välisõhku. Kas nende klappide liigutamine käib trossidega, et näiteks on mõni tross lahti tulnud? Autoks mb 300te ilma kliimata. (Ei oskand muret täpsemalt selgitada ning pealkiri on natuke halvasti võibolla, seega ärge pikka viha pidage ). Igasugune teemakohane abi oodatud.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
19-01-2009, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2009, 12:03 AM ja muutjaks oli twistedone.)
Ok, hommikul uurin kapoti all olevaid kaitsmeid igaksjuhuks.
Kellegil seniks veel midagi huvitavat?
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui rullikud päris 'nulli' keerad (klõps käib ära), siis ka ei tule külma?
kui siis uleb, pole kaitsmeid mõtet uurida.
muidu kaitse, millest jutt, kandis mälu järgi numbrit 7 ja toimetas lisaks ühes teises teemas kirjeldatud soojaklappidele veel tagurdustulede ja tagaistuja laelambi kallal. Elik kui need viimased ei põle, on selle kaitsemga mingi jama.
Soojaklapid ka full open asendis.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Proovisin ennem päeval, et igas asendis ei muutu ikka midagi, ainult kuuma puhub. Eks vaatan kaitsmed üle.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Nonii, sai siis kaitsmed üle kontrollitud ja olid kõik terved. Kuna avastasin, et olen laisk olnud ja leidsin, et on sellekohaseid teemasid olnud ennem siin foorumis . Plaan siis need klapid puhastada aga tekkis kohe küsimus, et kui kaugele armatuuri pean lammutama, et õigesse kohta välja jõuda? Et kas maki läheduses keskkonsooli lammutamisest piisab või peab veel kõrval lahti võtma?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
ee... minuteada peaksid need klapid asuma aku juures kapoti all. kinnituvad amordikanduri külge paremal pool. kaks halli värvi jublakat
Postitused: 84
Teemad: 10
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
126sec tegi sama trikki ja siis olid läbi membraanid mis olid soojenduskraani sees ja takistasid jahutuvedeliku sattumist otse soojendus radikasse.Membraane eraldi ei saanud ja nii tuligi terve kraanide plokk välja vahetada (ca 6000.).124 peaks olema sama kraaniga.Võta siis kraani plokil kaan maha tiri magnetid välja ja siis näed kas membraanid terved või mitte.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
124 on kasutusel 2 erinevad kraanid. Vanemal tüübil vist kuni 93a. suuremad kraanid ja pump eraldi, 93a. ja edasi tsirkulatsiooni pumbaga koos, sama nagu w210.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Leidsin üles need kaks klappi, on mingid hallid silindrilised detailid vist. Tekkis kohe küsimus, et kui see on õige koht, siis tundub et tuleb natuke jahutusvedelikku ka välja??
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kedagi või midagi peale jahutusvedeliku väga ei ootaks sealt küll.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Jälle mina üle pika aja oma võhiklike küsimustega
Kontrollisin neid klappe, mis on seal kahes hallis silindrilised "potsikus" aga tundusid terved ja puhtad olevat. (Seal nägin ainult kahte klappi pika varrega ja muud ei oskand kontrollida.) Kas kontrollisin valesti või on soovitada midagi muud kontrollida või testida?
Ahjaa, unustasin ennem mainida, et kunagi nädal-paar tagasi tegi ühekorra sellist nalja, et puhus ainult külma õhku salongi (kuigi mootor oli töö-soe) aga näppisin nuppe ja midagi ei muutund, mingil suvalisel hetkel hakkas uuesti täiesti kuuma puhuma ja siiamaani.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Võta klappide pealt pistik lahti,seal kolm klemmi(keskmine pidev,äärmised ühele ja teisele poole )ja mõõda testriga pinged ära.Kui rullikud max. kuuma peal,siis 12v,rullikute pööramisel külma peale peab pinge oluliselt langema.Siis saad juba edasi mõelda.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
26-01-2009, 01:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2009, 01:12 AM ja muutjaks oli twistedone.)
Ei ole veel jõudnud testriga auto juurde kontrollima minna neid klemme aga seda süsteemi remondimanuaalist uurides tekkis korra mõttevälgatus, et kas see temperatuuriandur, mis laes on võib segast mängida? Näiteks annab valet signaali, et salong on külm ja siis puhurid jäävadki puhuma kuuma pidevalt? Kui see on norm mõtlemine, siis kuidas võiks seda andurit testida või ostan uue katse-eksituse meetodil?
Kas muidu saan õigesti aru, et seal rullikute peal valid sobiva temperatuuri ja puhub kuuma kuni vajalik temp. käes ja siis hoiab seda?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
usun, et see andur on termotakisti, millel siis temperatuuri muutudes muutub ka takistus. võta see küljest ära, ja mõõda takistust, ning samal ajal soojenda andurit. vastavaid väärtusi ei oska kahjuks öelda mis temperatuurile mis oom vastab, aga eks seda saab kuskilt targast raamatust.
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Juhtus täna selline ime, et hakkas see soojuse reguleerimise värk tööle , kuigi ei näppinud midagi peale rullikute. Ei tea kas sellepärast et üleeile võtsin korraks need klapid lahti või lihtsalt otsustas tööle hakata. Muudab temperatuuri suht normaalselt aga natuke uimaselt.
Igatahes tänud, kes viitsisid aidata .
Postitused: 41
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kas su MB-l on kliima peal? Kliima korral ei oska kommenteerida, aga ilma selleta- kas keskmine õhuava polegi siis ainult välise õhu tarvis??
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Ei ole kliimat, aga arvan ka, et keskmine ava välisõhu jaoks, sest mujalt muudab ilusti temperatuuri nii nagu vaja aga keskelt külma koguaeg.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kas nüüd toimib ilusti- soojendus kuidagi kinni ühe temp peale ei ole enam jäänud?
Vaja enda probleemile ka rohtu..
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Nüüd töötab ilusti nii nagu vaja
Ei ole kindel aga arvan, et kui ma seal kapotiall korra klapid lahti võtsin, siis parandasin vea ära, sest peale seda hakkas toimima jälle (kuigi klapid olid täitsa puhtad jne.).
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
lae andur saab küll täiesti kuuma puhuma panna, kuid kui keerad max külma peale siis soenduse plokk ignoreerib salongi anduri juttu ja primaarne on max külma saada.Ehk siis Lastakse nendeleklappidele mis sa puhastasid vool peale ja siis need panevad jahutusvedeliku ringluśe kinni salongi kaudu. ilma vooluta on need klapid kogu aeg avatud ja max soe salongi lubatud.
EHK siis ,et varsti sul see viga vast tagasi kui klapid kinni ei olnud jäänud..kaldun arvama ikka, et mingi jama soojendude ajuga või selle toitega.
|