10-07-2013, 05:31 PM
Sellest jutust loen pigem välja, et alates 60-ndatest hakati mõtlema keskkonnahoiule.
Mis puudutab lennukimootoreid, siis mõeldi ilmselt varasema otsa SAAB 9-5, mille konstruktsiooniga insenerid valearvestusi tegid, tulemuseks ummistuv karteriventilatsioon koos kõige sellest tulenevaga (mille tagajärgi ka kirjeldasid). Milles täpselt probleem oli, ei mäleta enam. Igatahes tehas leidis, et mootorit on liiga kulukas ümber teha ja toodeti rahulikult vigast asja edasi. Neile, kes hooldusprogrammi täpselt täitsid, kompenseeriti vist ka turbode vahetust.
Mis puudutab lennukimootoreid, siis mõeldi ilmselt varasema otsa SAAB 9-5, mille konstruktsiooniga insenerid valearvestusi tegid, tulemuseks ummistuv karteriventilatsioon koos kõige sellest tulenevaga (mille tagajärgi ka kirjeldasid). Milles täpselt probleem oli, ei mäleta enam. Igatahes tehas leidis, et mootorit on liiga kulukas ümber teha ja toodeti rahulikult vigast asja edasi. Neile, kes hooldusprogrammi täpselt täitsid, kompenseeriti vist ka turbode vahetust.