Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500SEL, 1986 - Ester
#81
essu77 Kirjutas:Tundub, et ei tulnud, et nii arvad.
no number ja nägu klappisid, aga ju siis oli teisik paar päeva tagasi tartu mnt'l linnapiiril. Smile
essu77 Kirjutas:Paar postitust eelpool mõnenädalatagused pildid, saad järeldada ise tagavedrustuse ning nivooamortide seisukorda.
seisukord võib hea olla, aga tagaots on maas ja tahaks regullimist.
essu77 Kirjutas:Või siis oli Sul "kohtumine" SELli kiirendamise või mäkke tõusu ajal...Icon_lolUnibrow
kui sa teaks kuidas see süsteem toimib, siis sa seda ei väidaks.
essu77 Kirjutas:Minu jaoks on täitsa parajalt "sirge"...
selge, sellega on kõik öeldud, tänan tähelepanu eest. Icon_confused
Vasta
#82
Kui see mul maja ees seisis mõned päevad, siis mõtlesin sama, et kas peabki nii madal olema v?
Vasta
#83
Marekil on kullisilm - meite SEllil on tõepoolest tagumine vedrustus väheke maas. Ma pakun, et nii 15 mm võiks tõsta. Rohkem vist ei kannata, et ei tekiks koplituuningu efekti.Eusa_doh

Selle häälestamisega on nii, nagu ikka asjadega, mis väga ei häiri - kui ükskord kanalile/tõstukile saab, siis võiks ju paika keerata...Eusa_whistle

Eks põhjuski on selge - vedrud on täitsa surnud. Kui nivood aitamas pole, siis vajub saba ikka peris maha. Tean-tean, nivoode säästmiseks tuleks vedrud kiiremas korras vahetada. Aga ihnsus on seni võitu saanud - originaal maksab päris natuke raha ja mingit tundmatut tarvikut ei tahaks sellele autole alla keerata. Aga eks näis...

Muide, kui kellelgi vedeleb korralike (vajumata) vedrude paar, siis võib neid mulle pakkuda...Eusa_whistle

Mareku pildivalik on muidugi taseIcon_eek Krrt, nii lääpas SEL kah poleIcon_eek
Vasta
#84
v6sa Kirjutas:Marekil on kullisilm - meite SEllil on tõepoolest tagumine vedrustus väheke maas. Ma pakun, et nii 15 mm võiks tõsta. Rohkem vist ei kannata, et  ei tekiks koplituuningu efekti.Eusa_doh
regulliga oli nii, et väga vähe mõjus päris palju... mina paneks nii, et auto põhi oleks siledal teel täpselt paralleelselt, nagu oli rolzi 420SEL kunagi... piltidelt äkki näeb veel seda masinat kuskilt.
v6sa Kirjutas:Mareku pildivalik on muidugi taseIcon_eek Krrt, nii lääpas SEL kah poleIcon_eek
noh jah, esimesena tuli silme ette vana hea moosiriiul kohe... või no selline tunne nagu poleks mootorit peal.

okei, ma ei pane oma pildivalikut siis uuesti, aga no vaata ise:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...6#pid88116
selline vaatepilt oli ka tartu mnt'l...

edit:
[Pilt: 28c273ad51c1.jpg]
see on jälle liiga püsti, aga no see põletab kummi ka. Badgrin
Vasta
#85
Igasugustele sabatõstmisejuttudele vahele üks tehniline küsimus kah.

Kas "kuuele" pean otsima just "kuue" tagumisi turvavöösid või saab sinna "nelja" omasid külge keerata?

Teema on tavaline - pikendada on vaja. Ära tüütab igasuguste abivahendite kasutamine ja tahaks elu mõnusamaks teha. Silmapiiril on nelja vööd Eusa_whistle (sedaankerelt), kuid kas need "kuuele" istuvad?

Teab keegi?
Vasta
#86
Palun keeleoskajate abi:
Mida sellel pildil öelda tahetakse?

Kumba avasse meie autol hoob keerata tuleks?    
Vasta
#87
Ei tea muidugi, kui palju sellest Google Translate-st kasu on aga:

regular rod mounted on
Starting torque compensation = b
without starting torque balancing = a

Fixing bore housings and levers in the center position with 4mm pin / drill hole on c


eesti keelne on ka, aga see "natuke" vigane:

regulaarne segamispulga paigaldatud
Starting pöördemomendi hüvitis = b
ilma alustades pöördemomendi tasakaalustamine = a

Kinnitamine pitkästyttää(puuritud?) korpused ja hoobadest mille keskel seisukoha 4mm pin / drill hole C


Ehk aitab :/
Vasta
#88
RivoA Kirjutas:Ei tea muidugi, kui palju sellest Google Translate-st kasu on aga:

regular rod mounted on
Starting torque compensation = b
without starting torque balancing = a

Fixing bore housings and levers in the center position with 4mm pin / drill hole on c


eesti keelne on ka, aga see "natuke" vigane:

regulaarne segamispulga paigaldatud
Starting pöördemomendi hüvitis = b
ilma alustades pöördemomendi tasakaalustamine = a

Kinnitamine pitkästyttää(puuritud?) korpused ja hoobadest mille keskel seisukoha 4mm pin / drill hole C


Ehk aitab :/

...seda juba teadsin isegi aga vähekseks jäi (sai enne postitamist ise juba googletatud ;-).
Seepärast palun veel paremate keeleoskajate abi kui google...
Vasta
#89
Kas selle sõidu alustamise kompensaatori all mõeldakse ASR-i äkki ?
Aga muidu loogikale tuginedes :
A - kiirem/äkilisem
B - sujuvam/aeglasem
Vasta
#90
Nujah, loogika järgi peaks nii olema. Praegu on just selles leplikumas avas ehk b-s. Aga äkki peaks bsse keeramise asemel hoopis a-sse keeramaIcon_rolleyes

Lihtsalt hakkas kripeldama...

Olen üritanud tagaosa paika keerata ja meite massinal kipub hoob pikaks jääma... Nüüd on keeratud nii lühikeseks, kui annab ja mina tahaks veel tõsta. Eks vaatab, iseenesest saab seda hooba stabikal ju ka keerata. Kuid tundub, et see on sama vana, kui stabikas ja irdub sellest vaid relaka abil... Ehk selle jätan viimaseks abinõuks.

KAs see just ASR on... Baabelkala arvab, et inglise keeles on see start-up torque - see oleks nagu käivitusmoment... Mis nagu ei sobi konteksti.

Asi polegi tegelikult ju väga oluline, lihtsalt hakkas huvitama.

Ahjaa, varemesitatud küsimuse :"Kas nelja tagumised turvavööd sobivad kuuele?" vastus on JAH. Väikese mööndusega siiski - ülemine kandur on teistsuguse kujuga ja turvavöö jooksmasaamiseks tuleb seda üsna täpselt paika sättida. Muidu jääb polster segama ja vöö ei jookse tagasi.

Aga mõnus on küll, kui ei pea lapsetooliga õiendades vahetükiga jantima. 91 aasta neljal (või mis aasta oma see Kalevi varuosaauto oligi) on 30 cm pikemad vööd...

Kurb, kole kurb on vaadata meite SELli polstrite alla. Ma pole sellest autost veel ühtegi enne mind lõhkumata polstrit leidnud. Nii ka seekord - mõlemad tagapiilari katted olid lõhutud nagadega.

Seoses sellega ka küsimus: kas tagumise istme seljatoe serva alla peabki olema kruvi piilaripolstri paigalhoidmiseks? Või on selle mõni usin karvanäpp oma lolli jõuga lõhutud kinnitusnagade kompenseerimiseks keeranud?
Vasta
#91
Hakatuseks üks pilt tollest kahtlasest kruvist:
   

Peab sihuke seal olema või mitte? Mul on kuri kahtlus, et tehas seda ette näinud pole.

Nivoo sai paremaks küll. Selleks pidin maha võtma varda kontramutrid ja varda lühimasse asendisse keerama. Nüüd istub ilusti loodis. Või on ehk õrnalt ettepoole kaldu (igatahes mitte KopliTjuuning).

Vahepeal on saanud taas tegelda iluasjadega.

Peale võõba juures käimist on meite SELlil ukseliistud vähe irvitama hakanud. Nagu ikka asi, mis küll häirib, aga mitte väga, sai ka sellega tegelemist edasi lükatud "kui aega saab" ajani. Aga paar nädalit tagasi otsustas parema esiukse liist avamise hetkel natuke naeratada ja nii ta irduski tiivaliistu kaasabil. Selles mõttes läks õnneks, et midagi ära ei lõhkunud-kriipinud.

Kuna ma ei suutnud tuvastada mitte kõiki klambreid-tüübleid, mis seal oleks pidanud olema, siis sai tellitud uued tüüblid. Kõik, mida me suutsime pildilt tuvastada. Uksetäis tüübleid paarsada krooni - pole paha.

Aga nüüd tekkis küsimus, kuidas saada see nikkelliist plastliistu küljest kätte? Selle all näikse olevat kuus ülemist tüüblit. Olen püüdnud kangutada ja libistada, kuid ilma (mõistliku) vägivallata see liist vist ei irdugi... Või  teen midagi valesti?

On seal mingi nipp, mida ma ei tea?Icon_confused
Vasta
#92
Seda kruvi seal olema ei pea, kellegi tuuning see.

Käisin tellisin ka eile hunniku tüübleid, mõned kohad tikkusid plastil irvitama.

Kroomliist peaks ikka libistades maha tulema.......vähemalt tiiva plastijupil küll. Samas, seal teistsugused kinnitused Rolleyes
Vasta
#93
Kas sa tellisid kõik uxeliistu tüüblid ja tuli kokku ainult paarsada krooni? See on küll väga hea hind. Kui ma 124-jale tüübleid tellisin, siis läx mul nende peale 700.- ja need olid ainult osad tüüblid. Minu arvutuste kohaselt maxavad 124-ja 1 uxe liistu tüüblid kokku 2000.- Seega terve plastikuringi tüüblid kokku umbes 8000+ krooni.
Vasta
#94
Rahu, ma tegelen praegu vaid selle uksega, mille plast maha tuli võtta. Kui sellega on ühel poole, siis tean, mida teistele on vaja tellida ja mida mitte. 200+ eeku oli ühe esiukse kõik tüüblid.

Krt, mina seda kroomliistu küll maha libistatud ei saanud...Retard Ma veel muidugi looma jõuga ei proovinud kah... Kas libistada tuleb ettepoole või tahapoole?
Vasta
#95
Vahepeal on liistutatud ikka isuga. Panen ka teistele teadmiseks mõned märkused.

1. ja 2. põlve kroomliistud on erinevad - uuem on kitsam. Meil on siis need 2. põlve liistud.

Kroomliist käib maha tahapoole sikutades. Kui pole tükka ega liikunud, siis alguses käib mahasaamine sammhaaval: kaks edasi, üks tagasi. Ettevaatlikult... see liist on kerge kõverduma. Mul on vanast nõukaajast alles kummivasar, sellega oli hea koksida. Ikka puutükk vahele ja kops-kops-kops (tegelikult küll müts-müts-müts). Jõudu rakendada ei tasu - kiilub vaid kinni.

Kuidas liistud õigesti maha käivad, ma ei tea. Aga kinni on need plasttüüblitega, mida täiendavad üks polt ja kaks plekk-klambrit. Polt on liistu ülemises tagumises nurgas ja sellele saab ligi uksetihendi alt. Ei tasu lootagi, et magnetvõti seda mutrit aitab kätte saada - see on plastist ja üsna täpselt ava mõõtu kraega. Mis tähendab seda, et mutter postatab rõõmsalt ukse sisse...  Aga kuna see maksab Silberis vaid krooni (MA1239901750), siis tasuks see eelnevalt varuks hankida.

MIna tegin nii (peale eelnevalt ühe uksepolstri klambrite lõhkumist):
  1. mutter lahti;
  2. kroomliist tahapoole libistades maha;
  3. kangutasin alumised tüüblid eestpoolt tahapoole lahti;
  4. kangutasin lahti ülemised tüüblid tagantpoolt ettepoole;
  5. seejärel nihutasin polstrit uksel ettepoole niipalju, et alumine klamber lahti tuli ukses olevast avast;
  6. viimasena nokkisin välja ülemise plekk-klambri. See tuleb välja, kui klambrit koos polstriga ette ja tahapoole liigutada ning samal ajal kangutada. Raske seletada, kuid tehes on kohe näha, kui küüned vabanevad.

Meie masinal on kaheksast klambrist ja neljast poldist kasutuskõlblik kokku 1. Palju õnne, öeldakse selle peale.

Panen üles ka pildi uksetüüblite kohta:
   

Huvitav on see, et väidetavalt on alumine klamber teatud mudelitel asendatud tüübliga. Ehk siis pildil on kas 65 ja 98 või 71, 95 ja 74. Kusjuures ukseava on sama mõlemal juhul, erinevus on uksepolstris. Plekk-klambrile mõeldud polstris (nagu meil on) pole plasttüüblile sobivaid avasid. Ja vastupidi. Ehk mul on nüüd üle mõned tüübliavasse käivad plastvidinad number 98. Küsige, maksavad kohaletulekuvaeva ja hää sõna (silberi letis 3 millegagi krooni).

Panen siia veel mõned varosadenumbrid, mida tasuks Silberi letist liistutöödele asudes küsida:
  1. tagumine liistupolt - MA0009905333;
  2. esimene plekk-klamber - MA0059887378;
  3. tagumine plekk-klamber (alumine) - MA1269885078;
  4. alumised tüüblid - MA0059889778;
  5. ülemised tüüblid - MA0019974686;
  6. ülemise klambri plastraam ukseavasse - MA1266980058;
  7. alumise klambri plastraam akseavasse - MA1266980558.

Nüüd on siis kolme ukse liistud-plastid korralikult kinni. Juhiuksega on veel vaja tegelda - üks klamber õnnestus töövõtteid õppides ära lõhkuda ja nüüd peab see uks veel mõned päevad lipendama, kuniks viimased tüüblid tekivad.

Üldiselt tasuks varuosaleti taga seistes kohe varuks võtta ka klambriavadesse käivad plastraamid (nende varuosanumbrid võivad ka vahetuses olla - arvel pole selgitusi juures ja kohe ei taibanud koti peale kirjutada, mis on mis). Ilma nendeta jääb polster nõrgalt kinni, nendega aga täpselt parajasti pinge alla...

Lõpetan jälle küsimusega: kas keegi teab, mis vidin on nr 77 ja kuidas ma peaksin selle liistu külge panema? Mina panin selle ukseliistu tagumise klambri pesa koos hoidma, kuid ma natuke kahtlen, et õigesti sai.
Vasta
#96
Vahepeal siis sellest peamisest kah: vahetaks stereo välja...Eusa_whistle

Või vähemalt see üks esimesi asju, mida autot ostes tehakse. Teine on pling-pling velgede ostmine. Ei ole ega tuleEusa_snooty

Aga tagasi teemasse: siiber on ilma RDS-ita ja kassetiga raadioga ringi sõita. Tahaks midagi paremat saada.

Aga mitte lihtsalt paremat, vaid midagi vähe stiilsemat ja autosse sobivat.

Päris muhe on näiteks see Denver :


Aga too lukuaugusuurune ekraan seal on pigem paroodia ja ostma seda ei kutsu - pigem ajab eemale. Pealegi puudub USB-sisend.

On kellelegi silma hakanud mõni vanamoelise näoga, kuid kaasaegse sisuga lustikummut? Nõudmised on tegelikult väikesed:
  • *kaks pööratavat nuppu kasti servades, soovitavalt ühesuurused;
    *võimalikult lakooniline ja rahulik väljanägemine;
    *CD lugemise võime;
    *USB-sisend;
    *MP3 ja soovitavalt ka WAV lugemise oskus;
    *hea raadio;
    *mõistlik hind. Siinkohal räägime siis mitte rohkemast, kui 4 kEEK, kallima puhul peaks olema juba mingeid huvitavaid lisaväärtusi minu jaoks (mitme erinevat sisu näitava ekraani kasutamise võimalus üheaegselt vms.)

Erilist matsutamisevõimet ei pea evima, selleks on võimendid.Icon_twisted

Kui kellegi on midagi pakkuda, laske tulla. Esialgu käib jutt vaid krapist...

Igaks juhuks ütlen ära, et me pole kumbki ideaalse kõrvaga ehk pole mõtet helikvaliteedi teemal lõket puhuma hakata. Tirtsust veel ei tea, aga tallegi näikse meie senised krapid täitsa sobima. Nüüd on küsimus rohkem selles, kas meile sobivas hinnaklassis on üldse vastuvõetava mordaga isendeid, mis ei keedaks, küpsetaks ega telliks poest piima.

Üks sihuke Pinuhiir on kah kasutatuna silmapiiril. On see oma iseloomult paari tonni väärt mõningase kasutamise järelt?
Vasta
#97
Välimuselt sobiks sulle Nakamichi CD-400
Kuid see siuke audiofriikide teema kui jätta 126 originaal valjukad pole asjal mõtet, hind on arvatavalt alates 4k. kasutatud.
RDS on kuid...krt mp3 ei mängi ja üks nupp on ka vähem kui sul vaja Smile
aga stiilne on küll
[Pilt: NAK-CD400AG.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#98
Naka ja naka... om hää kuulata küll, tean ja olen kogenud.Nod Huvitav, mes massab sihuke kasutatuna (uue hinda igaks juhuks ei küsigi)? Martiini, Sina tead kõike audiost?

Seda ma kaesin ka ise. Aga... Ei USB, ei MP3. Laisk ja mugav, nagu ma olen, tahaks neid hüvesid kah.

Rääkimata sellest, et tegemist oleks tõelise pärlite sigade ette loopimisega. Vähemalt, mis minusse puutub... Ilmselt oleks meie autos mängiva R3 või Elmari kuulamine nakaga ikka tase omaette... Samas - miks mitte, V8-ga juba sõidame...

Ilmselt oleme sunnitud ka kõlarid välja vahetama - miski kusagil pläriseb. Kahtlaselt samamoodi, nagu seda teeb katkine koonusIcon_cry

Aga seda alles seejärel, kui krapp on välja vahetatud.
Vasta
#99
Vaatasin kiirelt nooretehniku valiku üle---enamus on disainilt väga sarnased. Sobivad hästi uude onda sivikusse ja ei lähe kokku kuidagi 20 aasta vanuse Mercedes-Benz disainiga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
http://www.noortehnik.ee/shop/big/3269.jpg

3k aga no sinine....

http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=31&id3=1476

edit:

http://www.noortehnik.ee/shop/big/4673.jpg

see vist natuke viisakam ja BT-HF ka juures

http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=31&id3=1283



krt, pioneer ple 10-15a'ga grammigi arenend. Badgrin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 144 147,998 25-09-2024, 10:34 AM
Viimane postitus: secman
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 485,540 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 38,667 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,134 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,845 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 145,131 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 125,722 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 18,606 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 11,961 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 41,390 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne