Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
09-07-2009, 12:07 PM
Juba 34 aastat tagasi nägid Lorinseri tuunitud Mercedes-Benzid stiilsed ja seksikad välja. W116 kerega S-klassi tippmudel tuli turule 1975. a. ning nüüd pani Lorinser ühe sellise haruldaselt heas korras haruldase klassiku müüki.
Stiilse supersedaani kapoti all on koguni 6,9-liitrine V8, mis arendab 286 hj ja 550 Nm. See jõuallikas võeti tollal Saksamaa Rolls-Royce'iks peetud limusiinilt State 600. Lorinser oli ka ainuke, kel Mercedes oma tippmootorit kasutada lubas.
Autole on lisatud tagasihoidlik kerekomplekt - esimene ja tagumine kroomitud põrkeraud asendati plastist bamperitega. Väljalasketorusid moodustati kaks, et auto jõulist allhoovust rõhutada. Vedrustus on pehme hüdropneumaatiline, ent suure auto juhitavus on oma aja kohta siiski päris hea. Hea roolitunnetus aitab sellele kaasa.
450 SEL'i automaatkastis on vaid kolm käiku, ent 100 km/h saabub juba 7,4 sekundiga, mida ei pea sugugi häbenema. Rehvimõõt on tänapäeva mõistes eriti tagasihoidlik - 205/55 VR16. Tippkiiruseks on 225 km/h. Hinnast Lorinser oma kuldse klassiku loos paraku ei räägi.
Allikas: www.forte.ee
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Midagi pole õelda aga väga ilus asi igaljuhul.Kuid kardan et sellisega meie liiklusesse küll ei julge minna.Siis tuleks liiksus seisma panna kui sellega kuskilt läbi liigud .
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Teksist väike viga, mitte ainult stanged pole vahetatud, ka küljelaiendid tagasihoidlikud paigaldatud.
Kena, kena!
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Karl Kirjutas:Teksist väike viga, mitte ainult stanged pole vahetatud, ka küljelaiendid tagasihoidlikud paigaldatud.
Kena, kena!
st ... kuue stanged pandi siis kohe peale või ? (1975a)
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Kuldar Kirjutas:st ... kuue stanged pandi siis kohe peale või ? (1975a) hea tähelepanek, toorik on ilmselt 1975 mitte lorinseri tjuuning.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kuldar Kirjutas:Karl Kirjutas:Teksist väike viga, mitte ainult stanged pole vahetatud, ka küljelaiendid tagasihoidlikud paigaldatud.
Kena, kena!
st ... kuue stanged pandi siis kohe peale või ? (1975a)
Sherlok, hea tähelepanek!
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Et siis väga ilusale w116 kerele pandi w126 plastikring?
Enda vanal w116 juba 280se mudelil kaks "sumpatoru".
Imponeerib ikka w116 ja w126 kered eraldi.
3-ne automaat ka huvitav nähtus, sel ajal S klassid juba pritsungi ja 4-se atm kastiga varustatud olid.
Ilu ikka vaataja silmades.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
3-ne automaat oli ikka üpris tavaline nähtus V8 otsas
aga ilu on vaataja silmades tõesti ning lisaks veel jaguneb ajatuks ja ajaliseks- 80ndate alul võis selline asi kikk äss olla. Praegu vaatad, et sama jama, mis too 203 ninaga 202 ja muu sarnane.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui tqhq foorumi tõeterasi tsiteerida, siis " käigukast on nõrga mootori tunnus"
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:Kui tqhq foorumi tõeterasi tsiteerida, siis "käigukast on nõrga mootori tunnus"
amen
Jansa, oma elus olen kokku puutunud 4 w116 kerega ja kõigil oli 4ne atm kast.Ka 350se V8 on 4ne atm kast.
Algul mulle ka tundus, et on 3 käiku, aga Mercedes-Benz ju läheb 2 käiguga kohalt ära
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
300SD Turbodiesel ning 280S/SE/SEL olid 4-käigulised (automaat/manuaal).
350SE/SEL olid 4-k manuaalkasti või 3-k automaatkastiga.
450SE/SEL olid 3-k automaatkastiga.
450SEL 6.9 oli samuti 3-k automaatkastiga.
Andmed pärinevad W116 klubist ning minu 280SE-ga tuli kaasa ka raamat, mis tutvustas erinevaid mudeleid, õpetas kapotti avama, õlivarrast leidma jne
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
sama väidab ka internet. Siin üks tabel wikist:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W116
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
heh, tegelt meenus mulle üks asi selle 'lisakäiguga'- mul on kaks M110 + automaati olnud, kirjade järgi siis 4-käigulised. Mõlematel oli selline asi, et u.130 km/h juures käis väike nõksakas ja pööre langes veidi. Nagu oleks käiku vahetand, kuigi neljas oleks pidanud juba sees olema. Siis tuli välja, et niisuke kaval asi nagu turbiinilukk on neil olemas- siuke vidin, mis läbilibisemise mingi hetk lõpetab- http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_conv...converters
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
01-08-2009, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2009, 11:50 PM ja muutjaks oli tank.)
jansa Kirjutas:heh, tegelt meenus mulle üks asi selle 'lisakäiguga'- mul on kaks M110 + automaati olnud, kirjade järgi siis 4-käigulised. Mõlematel oli selline asi, et u.130 km/h juures käis väike nõksakas ja pööre langes veidi. Nagu oleks käiku vahetand, kuigi neljas oleks pidanud juba sees olema. Siis tuli välja, et niisuke kaval asi nagu turbiinilukk on neil olemas- siuke vidin, mis läbilibisemise mingi hetk lõpetab- http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_conv...converters
Seda minagi räägin. Vahet pole kuidas seda nimetada. Turbiinilukk, 4käik, 5käik või nagu mikidel OD. Mõte jääb samaks. Ise sõitnud w116 350SE V8 mootoriga ja selgesti tuntav 4 käiku. Üldjoontes käib nõksakas 80-100km/h vahel.
Ma ei võta midagi lambist. Kõik väited omal nahal järgi proovitud.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
|