Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E420 W124 `94 - cornah
#1
Mark:  Mercedes-Benz E420 Sportline
Väljalaskeaasta: 1994
Läbisõit: 243 251 km (ostes 180 320 km)
Võimsus: 205 kw
Mootori valem: 4,2 V8
Käigukast: Automaat
Pikkus: 4740 mm

VIN WDB1240341C1500**
Model 400 E / E 420
Chassis 1240341C150016
Engine 119975 12 018933
Transmission 722366 04 004540
Order 0 3 229 08651
Approx. year 1993
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00000
Dealer Stuttgart branch (229)
Interior fabric black+anthracite (071)
Paint
216 Unknown code
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
243 sports seats, front and rear (с 01.12.1986)
270 antenna for D net tel. on rear left fender with splitter and loudspea. (с 01.11.1992)
antenna with splitter on rear left fender (rear right fender of s/v 124) and loudspeaker for D-network telephone
272 provision for connection of D-network telephone (connecting wire harness) (с 01.11.1992)
281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
304 elimination of front ashtray (с 01.01.1990)
331 cassette compartment in centre console (с 01.10.1989)
center console below instrument panel with cassette compartment
363
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
512 radio Becker Europa cassette
radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
599 heat-insulating glass, band filter
heat-insulating glass, windshield shot-colored, side window panes, rear window pane
green heat-insulating glass for side and rear windows, heated rear window (laminated safety glass) windscreen clear glass (с 01.03.1989)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
882 passenger compartment protection (infrared) (с 01.01.1990 по 30.06.1993)
885 880 - with immobiliser
952 rotating emergency flasher, front (red light)
sports line (с 01.02.1991)
sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281)

[Pilt: DSC00089.JPG]

enne värvimist.


[Pilt: DSC00105.JPG]

[Pilt: DSC00104.JPG]

[Pilt: DSC00131.JPG]

[Pilt: IMG_1019.JPG]
Vasta
#2
See on "Huviliste autod", mitte müügikuulutuste sektsioon Icon_smile
Vasta
#3
no ma siis igaksjuhuks täpsustan ka, et otsest müügiplaani ei ole.. Smile
Vasta
#4
panin paar pilti ka siis..
Vasta
#5
Kusjuures see kollane värv oleks talle jälle unikaalselt sobinud Icon_smile Teist samasugust poleks elus enam kohanud Unibrow
Vasta
#6
kas see on sama mis ammu e-autolainis oli?
Vasta
#7
Reddog - selline mõte käis läbi küll, et jätta kollaseks.. aga.. liiga silmatorkav oleks olnud.

eDick - See sama jah! Sealt ostsingi. Tõsist ostuplaani alguses ei olnudki, niisama uurisin. Kuna hinda sai päris palju alla tingida, siis ostsingi ära. Eks ta oli päris kaua seal platsil seisnud ka - kõik pelgasid värvi pärast ma arvan.
Vasta
#8
Peaks veel lisama, et sellise auto ülalpidamine on palju kallim, kui alguses arvasin Smile Kõik jupid on vähemalt topelt kallimad tavalise 124 omadest. Kui aus olla, siis ma eriti ei põe, sest tahtsingi midagi erilisemat, kui tavaline W124. Sõidan selle autoga igapäevaselt ja iga ilmaga 2006 aasta oktoobrist. Suuremat remonti pole auto vajanud, natuke olen remontinud veermiku, tänu suurepärastele Eestimaa teedele. Nädalavahetusel lähevad vahetusse jagajakaaned ja rootorid - oksiid oma töö teinud. Auto hakkas plödisema ja plärtsuma.
Ahjaa - tänu oma kärsitusele ja lollile mõistusele, keerasin talvel käigukasti nahka. Remont läks maksma 8330.-
Korra on peegliklaasid muidugi ära varastatud.. Ülemiste keskuse parklas, päise päeva ajal. Ja mõni nädal tagasi murdis üks tropp eest märgi ära!
Vasta
#9
umbes 4 aastad tagasi vaatsin seda ja ühe 210-t seal, ühed soomlased tahtsid ka seda osta, kuid müügimehed ei andnud niipalju tingida, ja ostsin endale teisest kohast, kuid ühe kuu pärast panid nad minu pakkutud hinda madalam
Vasta
#10
ehhe.. no vat.
Vasta
#11
Täna sai siis paar pilti klõpsitud..


[Pilt: IMG_2021.JPG]

[Pilt: IMG_2023.JPG]

[Pilt: IMG_2030.JPG]

[Pilt: IMG_2031.JPG]

[Pilt: IMG_2038.JPG]

[Pilt: IMG_2040.JPG]
Vasta
#12
Selline küsimus.. et kas 500SEC-i katalüsaatorid sobivad mulle? Enda omad hetkel tühjad ja SEC-i omad vedelevad niisama.
Vasta
#13
Detonatsiooniandur sai vahetatud (4500.-). Katalüsaatori mure vaja veel lahendada, siis peaks olema kõik viimasepeal korras. Ainult antenn vaja külge panna, kui piisavalt vaba aega tekib.
Vasta
#14
allan1 Kirjutas:Madaldust oleks ka vaja, korralikult.

Esimesel leheküljel on näha ka. Seal kus kollane on, seal on originaal Sportline vedrud. Seal kus pilt koos w140ga, seal päris sportvedru, jäigad ja madalad. Hetkel E420 originaal vedrud. Põhjus selles, et Sportline ühe esimese vedru sõitsin pooleks. Siis panin selle täitsa sportvedru, millega miskipärast hakkas sarniire minema.. ja kuna Sportline vedrusid ei õnnestunud mul kuskilt saada, siis panin E420 originaalid. Muidugi, ringrajal oli äge sõita, aga see ei ole ringrajaauto. Ei saa öelda, et praegu pehme ka oleks, aga kõrge lihtsalt. Sõbral on 124 3,6 brabus, selle kõrval on mul nagu jeep. Ise olen tegelikult väga rahul hetkel.
Vasta
#15
Kahju, et originaalsus oma teed läinud... tumedaid on ju kõik kohad täis. Kuigi, olgem ausad, see kollane oli suht erinevaks pleekinud igalt poolt, kui mu mälu mind ei peta.
Vasta
#16
Kalev, sinu mälu tõesti ei peta sind. Mis värvi soovitad muidu? Wink
Vasta
#17
See auto Saaremaal?
Vasta
#18
See auto on mõned korrad käinud Saaremaal, aga muidu asub Rapla kandis.
Vasta
#19
Madalamaks jah, aga ära päris allan2'ks hakka Smile))))
Vasta
#20
Täna sai summutit keevitatud. Hetkel polnud piisavalt raha, et katalüsaatoreid osta ning asemele läksid tühjad torud. Sõbral doonoriks seisva 500SEC-i alt ei saanud ka midagi, sest seal katalüsaatoreid 1, minul aga 2. Auto vanuse kohta, on summuti veel väga heas korras, ühte pütti oli vaja natuke keevitada.
Autot alt lähemalt uurides oli rõõm tõdeda, et ikka pole veel kuskil ühtegi roosteplekki. Päris hea tulemus, sest juba neljas talv läheb meie soolastel teedel.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,073 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,804 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,567 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,143 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,832 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,525 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne