Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
tervist, olen oma w124 juba tükk aega sõitnud, nüüdseks on jäänud varu autoks ja üksjagu tahaks putitamist ka, plaan soetada siis ce 124 omale, aga ennem kui vanast mersust loobun, tahaks tast ikka viimast võtta.
Siiamaani pole kruttima midagi hakkant sellepärast, et jube öko pill on, keskmine kulu tuleb 8l. nüüd aga f__k the fuel economy ja sooviks nautida 132 kw.
lugu siis selline, et kui külma mootoriga sõita ja siis lappi anda, on ikka jube hea minek, aga kui mootor soojaks läheb siis minek sama hea kui oleks w124 kerel mingi 1.6 wolkari mootor. kuni 3000 põõrdeni läheb veel mingitki moodi, aga üleselle kooleb täitsa ära
pole tegelt küünalt vaadanud, kuid ise arvan et tegemist lahja kütteseguga. Kui külm mootor siis küttesegu kangem ja sooja mootoriga lahja. Nii arvan mina vähemalt ja sooviks teada, kust saaks küttesegu rikkamaks keerata, juhul kui minu teooria muidugi paika peab.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
parun Kirjutas:tervist, olen oma w124 juba tükk aega sõitnud, nüüdseks on jäänud varu autoks ja üksjagu tahaks putitamist ka, plaan soetada siis ce 124 omale, aga ennem kui vanast mersust loobun, tahaks tast ikka viimast võtta.
Siiamaani pole kruttima midagi hakkant sellepärast, et jube öko pill on, keskmine kulu tuleb 8l. nüüd aga f__k the fuel economy ja sooviks nautida 132 kw.
lugu siis selline, et kui külma mootoriga sõita ja siis lappi anda, on ikka jube hea minek, aga kui mootor soojaks läheb siis minek sama hea kui oleks w124 kerel mingi 1.6 wolkari mootor. kuni 3000 põõrdeni läheb veel mingitki moodi, aga üleselle kooleb täitsa ära
pole tegelt küünalt vaadanud, kuid ise arvan et tegemist lahja kütteseguga. Kui külm mootor siis küttesegu kangem ja sooja mootoriga lahja. Nii arvan mina vähemalt ja sooviks teada, kust saaks küttesegu rikkamaks keerata, juhul kui minu teooria muidugi paika peab.
lambdaandur
Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
21-04-2009, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2009, 01:53 PM ja muutjaks oli parun.)
mainin siis nüüd ära, et auto aastast 85, ja pole sel ei lambda-t ega katalüsaatoreid ja seda juba tehasepoolt,
siis mingid tundmatud junnid on kapotiall mida saab keerata 6 seadesse, asuvad ajude kõrval kohe, ühe peal oli kickdown ja teisepeal mingi ezl kui ma ei eksi, kui jutt segane, võin ka õhta mõne pildi teha, ehk keegi teab mida need teevad seal
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Kütuse surve oled üle mõõtnud?
Kui ma ei eksi, siis peaks sel autol olema mehaaniline pritsung ja see tahab suht kõvat survet(min 6at vist isegi)
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
aga kui klmalt tootab siis kuhu see surve soojalt kaob?...eriti ei usu surve lambi kadumisse
need junnid mida seal tosta saab..olen koik asendid l2bi proovinud ..minu omal nad kyll midagi ei mojutand..
aga kas soojast peast kohapeal seisad ja poordeid annad kas siis kah ei l2he ?? voi aind siis kui koormus taga
Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
taanneell Kirjutas:aga kui klmalt tootab siis kuhu see surve soojalt kaob?...eriti ei usu surve lambi kadumisse
need junnid mida seal tosta saab..olen koik asendid l2bi proovinud ..minu omal nad kyll midagi ei mojutand..
aga kas soojast peast kohapeal seisad ja poordeid annad kas siis kah ei l2he ?? voi aind siis kui koormus taga
olen ka kruttinud neid junne, seal all muidu eri takistusega takistid ringi ratast ja ühes asendis pole ühtegi takistit, ja mul pole õrna aimugi mida nad teevad.
Kohapeal soojalt tuuritades ka uimane, kui mootor soe siis vana uim ise.
alguses kui selle auto omandasin, see juba 3a tagasi, mõtlesingi et mb selline uimane, aga kui sain ühe samasuguse mb omanikuga kokku, siis sai ka selle tõmbe teemal vähe räägitud, temal olevat teisega lõdvalt ratta asvaldil ringi tõmbant ja isegi kolmandaga, minul aga ei tõmba esimesegagi ratast ringi
tippkiirus on pikkade kilomeetrite peale max 180 mis saanud olen. kunagi sai ka üht vana hainina bmw 528 omatud, sellel oli 180 hetkega sees
Postitused: 57
Teemad: 5
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Võibolla temp andur plokikaane sees. Need andurid võivad mitmel eri viisil peeti minna, ka nii, et külmalt toimib, aga soojalt mitte. Omal analoogne kogemus olemas.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
vott jah temp andurit oleksin j2rgmisena pakkunud et see l2bi..sellega saad n2iteks sellise nipi teha et kui soitma l2hed siis vota pitik anduri tagant 2ra ja vaata mis ta siis klmalt teeb ja kui k2ib sii mis soojalt saab.
Sest sellel voib erinevaid probleeme esineda ja nii lamist vast ei ytlegi mis see t2pselt olla voib kui et ainult katseta ja katseta...
igaljuhul edu sulle vea leidmisel...kui teada saad mis viga anna meilegi teada.
Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
tänud, lähen üritan selle anduri üles leida ja siis annan katse tulemustest teada
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
to liiv:
Ma vaatan su varasematest postitustest, et sul on see lambda anduri pakkumine tüüpvastus/lahendus iga K(e)-Jeti probleemi korral
Kusjuures lambdal pole masina kiirendusega mitte vähimatki seost.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
w124 Kirjutas:to liiv:
Ma vaatan su varasematest postitustest, et sul on see lambda anduri pakkumine tüüpvastus/lahendus iga K(e)-Jeti probleemi korral
Kusjuures lambdal pole masina kiirendusega mitte vähimatki seost.
sest see on esimene asi millest alustada enne kui mootorit reguleerima hakata.pole kiirendusega seost-võta korras autol juhe lahti ja proovi siis tunned mis seos on
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Ei taha norida kuid praegu eisaa ta midagi aru kuna tal nii või naa kiirendust pidavat mitte olema
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Renkju Kirjutas:Ei taha norida kuid praegu eisaa ta midagi aru kuna tal nii või naa kiirendust pidavat mitte olema
külmast peast ju pidi hirmsasti rebima,soojalt tuim.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Tere!
Mina arvan sellest asjast nii et mõõda heitgaase... vaata mis näitavad põlemise kohta. Teoreetiliselt võib olla kütuse ja õhu segu vaene, sest külm mootor töötab külma reziimi peal ja annab rohkem bensiini peale...Proovi ka kütuse lisandit. Ise ei uskunud enne proovimist, et mingi lisand võib mootoritöös nii palju muuta .
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
23-04-2009, 01:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 01:52 AM ja muutjaks oli erx000.)
Mul on tuttava omal sama probleem, olnud juba aastaid. 87a. 300e automaat. Olenemata käigust üle 4500.- pöörde ei lähe, 3500-4500 on ka pika venimise peale ja siis hakkab puterdama. Proovisin ükskord niisama huvi pärast, piinasin mitu kilomeetrit jutti 1. ja 2. käiguga gaas põhjas ning ühel hetkel läks järsku tahhomeeter põhja ja olin istmes kinni. Lükkasin kangi D peale ja nägu läks naerule.
Läks nädal aega mööda ja vähehaaval jäi jälle lahjaks, nüüd ikka üle 4500 pöörde ei lähe. Jõudu ka eriti ei ole, samas kõik töötab ja bensiinikulu on ka mõistlik. Ei kujuta ette, milles on viga, ei taha teda eriti piinata ka enam, varsti saab vanakesel miljon täis.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
23-04-2009, 02:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 03:06 AM ja muutjaks oli T6nu.)
erx000 Kirjutas:Mul on tuttava omal sama probleem, olnud juba aastaid. 87a. 300e automaat. Olenemata käigust üle 4500.- pöörde ei lähe, 3500-4500 on ka pika venimise peale ja siis hakkab puterdama. Proovisin ükskord niisama huvi pärast, piinasin mitu kilomeetrit jutti 1. ja 2. käiguga gaas põhjas ning ühel hetkel läks järsku tahhomeeter põhja ja olin istmes kinni. Lükkasin kangi D peale ja nägu läks naerule.
Läks nädal aega mööda ja vähehaaval jäi jälle lahjaks, nüüd ikka üle 4500 pöörde ei lähe. Jõudu ka eriti ei ole, samas kõik töötab ja bensiinikulu on ka mõistlik. Ei kujuta ette, milles on viga, ei taha teda eriti piinata ka enam, varsti saab vanakesel miljon täis.
Esimene asi, mida mina pakuks, oleks katt- lihtsalt umbes või lootusetult läbi (kogemused focusega, mille katt oli totalselt umbes- pöörded üle 2000 lõpuks üldse ei roninud enam).
edit: aga antud teema kohapealt- diagnostikud soovitaks üle käia vaakumvoolikud. Kui mootor läheb soojaks, lase mingi suva spreiga- kasvõi old spice- mootoriruumis olevad voolikud üle ja vaata, kas kuskil susisema hakkab, ning otsi see susisev koht siis üles.
Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
23-04-2009, 09:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 09:42 AM ja muutjaks oli parun.)
T6nu Kirjutas:erx000 Kirjutas:Mul on tuttava omal sama probleem, olnud juba aastaid. 87a. 300e automaat. Olenemata käigust üle 4500.- pöörde ei lähe, 3500-4500 on ka pika venimise peale ja siis hakkab puterdama. Proovisin ükskord niisama huvi pärast, piinasin mitu kilomeetrit jutti 1. ja 2. käiguga gaas põhjas ning ühel hetkel läks järsku tahhomeeter põhja ja olin istmes kinni. Lükkasin kangi D peale ja nägu läks naerule.
Läks nädal aega mööda ja vähehaaval jäi jälle lahjaks, nüüd ikka üle 4500 pöörde ei lähe. Jõudu ka eriti ei ole, samas kõik töötab ja bensiinikulu on ka mõistlik. Ei kujuta ette, milles on viga, ei taha teda eriti piinata ka enam, varsti saab vanakesel miljon täis.
Esimene asi, mida mina pakuks, oleks katt- lihtsalt umbes või lootusetult läbi (kogemused focusega, mille katt oli totalselt umbes- pöörded üle 2000 lõpuks üldse ei roninud enam).
edit: aga antud teema kohapealt- diagnostikud soovitaks üle käia vaakumvoolikud. Kui mootor läheb soojaks, lase mingi suva spreiga- kasvõi old spice- mootoriruumis olevad voolikud üle ja vaata, kas kuskil susisema hakkab, ning otsi see susisev koht siis üles.
see katalüsaatori värk on jh tuttav, oli audi 2.6 v mootoriga millel üks katt oli umbes, sai tühjaks pekstud mõlemad ja osssa, rsk milline minek tuli, aga mul ei ole sellel autol katt juba tehasepoolt, ja ma arvan et kui olekski midagi umbes, siis ei tohiks külmana ka edasi minna, muidu heitgaase ka ikka vahepeal mõõdetud ja need väga madalad. samas võiks ka ju diagnostikasse viia, aga ei taha, sest autost plaan loobuda, plaan sama mootoriga ce hankida. veel ei tea kas maha müüa või varuosadeks, ja ongi nii, et 3500 põõrdeni veel läheb, ja edasi ei lähe soojana, kui tõmbad järgmise käigu sisse, siis korra lükkab istmesse natuke ja seda jälle kuni 3500.
varsti saan natuke vaba aega ja siis uurin veel seda mootorit, ja kui targemaks ei saa siis hakkan piinama, vaatan mis juhtub
aga ikkagi, mis krdi junnid need seal ajude kõrval on mida kruttida saab, need nagu oleks mingisuguse seadistuse muutmise jaoks
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
parun Kirjutas:aga ikkagi, mis krdi junnid need seal ajude kõrval on mida kruttida saab, need nagu oleks mingisuguse seadistuse muutmise jaoks
Vaata kas nende peal leidub ka mingi koodi moodi numbrirodu.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Otsing aitab... Enne lambda ja aju kallale minekut tasuks uurida, kuidas K(E)-Jet töötab
Üldiselt öeldakse küsitud junniga, mis kütusega parajasti kulgetakse. Pluss veel paari asja. Halba töötamist soojalt see ei tohiks mõjutada.
Kui külmalt on hea ja soojalt mitte, siis on segu sooja mootori jaoks liiga rikas. Musta viskab?
Ning kuidas elab see tavaline süüte neliainus: küünlad, juhtmed, kaas ja rootor? Kuigi nende rikete puhul on kogu aeg asi hapu.
Mis nägu on küünlad? Mustad/pruunid/valged, kuivad või märjad, õlised?
Kui külmkäivituspihustilt juhe maha võtta, kas siis käib ka külmalt hästi?
Mis tähendab, et gaasid olid madalad? CO näit? HC näit? Hapnikunäit?
Neti teel selliseid rikkeid ei diagnoosi, selleks tuleb minna tõrkuva masinaga lähima pädeva diagnostiku juurde.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
23-04-2009, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 12:49 PM ja muutjaks oli erx000.)
No sellel minu tuttava omal on katalüsaatorid pükste küljes, nende asemele sai proovitud tutikaid ilma kattideta pükse ja erinevus oli null. Kas tal kõhu all ka katüll on, ei ole mahti saanud vaadata veel? Huvitav ongi see, et järsku paugu pealt hakkas astuma, läks pöördesse nagu püss ja siis nädalaga hääbus jälle vähehaaval ära, mitte järsku ei jäänud hing kinni.
Ahjaa, ülevaatusel tehti nalja, et pane mootor ka käima ikka, heitgaasid olid nii olematud, aga ma ei tea millised gaasid.
|