W126 SEL sobib ainult kaks värvi IMO:
1) 199 Blauschwarz (erineate toonidega MET I ja MET II) mis on metalliks
2) 040 Schwarz - ehk siis süsimust, ilma metallikuta.
Isiklikult meeldib 040 värvikood üle kõige.
SEC'i puhul tuleb minu silmis ka valge mängu, mis on sobilik.
Kui värvida siis ikka originaal värvi. Endale meeldivad enamus värve, va. siis mingi rohekas/happeline. Kui värv on ilus ja värske siis ükskõik, hea näeb anyway välja.
HotPapa Kirjutas:Kui värvida siis ikka originaal värvi. Endale meeldivad enamus värve, va. siis mingi rohekas/happeline. Kui värv on ilus ja värske siis ükskõik, hea näeb anyway välja.
jah, peamine et ei oleks muu värv kui 040, kas seda üldse tehasest tuli? vist aint sinimust ja rohemust...
Renkju Kirjutas:Kuna ma ise olen suur kõhkleja teatud asjades ning mõni mees suudab siin igalõhel ila tilkuma ajda, siis küsiksin nõu Härradelt.
Nimelt- Kas SEL'ile sobiks kaa lakibaasil ilma metallicuta värv, kuid värvi toon jääks samaks mis ta on mul originaalis ja veljevalik, kas originaal 16" või sobiks ka tagasihoidlik plaat(lorinser, monoblock jne.)?
Kindlasti eemaldada kroom koopa kaared.
Kroomkaared lennuta jah.... aga värvidest võiks 040 või 199 olla 1. valik küll, lisab kindlasti SELlile SELlist elegantsi...., kuna omal on üks auto laki all metallikuta must ja teine 199 siis hooldamise poolelt on 199 küll muretum - ei näita igat kriimu nii välja kui 040 ,stanged-plastikud võiks värvida tehase poolt ette antud vastava tooniga - seal siiski kõrgestitasustatud disainerid need autovärviga kokkusobitanud... ise värvin see aasta plastikud ja pidasin algul plaani need autoga sama tooni teha, kuid peale seda kui nägin Tallinnas üht ülikorras musta SECi millel oli nii tehtud - loobusin sellest, kuna minu arust jäi autol nagu miskit puudu...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Ma usun, et ma siiski olen valiku teinud, krom kaared lendavad, velg vahetub, värvist ei räägi, jäägu üllatuseks( seda kõike peale mootorit- hetkel tegemises)
Aitäh kõigile vastanuile, maitsed ikka varieeruvad ja kohakuti ei ühti, aga ega midagi sellest halba ole....
To be continued...
Mul enda väljendamisega ikka tõsised probleemid- pidasin silmas siiski seda, et ma ise peaks enda prioriteedid paika saama, mitte kellegi prioriteete paika suruma..
Väikne "Teaser" siis kõigile huvilistele ja samale teele asujatele.
Sai siis Tänu Hents99'le auto koos mootriga spetsialisti kätte toimetatud omajagu aega tagasi.
Probleem oli kaduvas jahutusvedelikus/tosoolis. Peale pikka mõtisklemist asuti asja kallale ning ruumi vähesuse tõttu olid mehed sunnitud eemaldama päris palju kõrvalist. Seda kõike selleks, et pääseda ligi kaanepoltidele. Võeti ette ning tehti ära, kaaned saadi kätte ning ootavad nüüd oma järjekorda, et pääseda kaane töödesse.
Peale pritsepea ja sisselaske eemaldamist said mehed huvitava üllatuse osaliseks- Nimelt ploki keskmine osa pm. sõnaotsesesmõttes ujus tosoolist, väljalaskest tilkus samamoodi tosooli ning ka õli.
Kaante eemaldamisel oli keegi eelnev Remondimees ühe kaane poldi nii kinni keeranud, et 60 Nm oli asi topelt kaugel. Hr. Indrek, kes seda tööd teostas, kasutas väga pikka jõuõlga ning kuuskant võtme asemel lõi tähik võtme poldi peasse ning saavutas ka tõsise higistamis staadiumi, enne kui sai selle lahti keeratud.
Teadmiseks siis järgnevatele m117/116 mootori remontijatele või kes seda plaanivad teha, siis hind kujuneb kogu tööde ja väljavahetavate osade juures ligi 20 kilo, +/- vastavalt erinevatest väljavahetatavatest osadest.
Minu masinal siis: Plokikaane tihendid, klapisääre tihendid, ketipingutus tald, mingi tugi rullik, rihmad, siis hävinenud poldid ning ketipingutus talla üks kinnitus vms. ( Hents lisab, kui miskit puudu jäi)
Kaane tööd: ~6000,-( Sisaldab tööpinna lihvi, klapipesada lihvi ja klapivahede paika reguleerimist)
Mootori lahti võtmine/kinni panemine: 10 000,-
Varuosad:~5000,-
Ja see polt, mis kinni oli, polnd mitte kaane vaid nukkvõlli raami polt !!! 60Nm`ist oli asi vääga kaugel.
Kaanetihendi järgi oli näha, et päris mitmest kohast oli tihend saba andnud.
14-04-2009, 10:53 PM (Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2009, 10:54 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Vot, mingit konkreetset vastust ei oskagi öelda
Aga tihendilt oli näha, et kolvi ava äärtest just tagumistel ja esimestel( minu mäletamit mööda) oli servas põlenud ja kulunud jälg sees.
Ma seda konkreetset tööülesannet tal nüüd ei tea või kuidas see tihend nii saba võis anda, aga mina selles süüdi igatahes ei ole