Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEL 1990 a.
#1
Soetatud sai siis oma kollektsiooni üks isuäratav kuus. Tegemist endise Vqluri autoga. Auto siiamaani sellises konditsioonis nagu ta oli Vqluri käes olles.
Mootor on tip-top aga nagu ikka teada asi, siis nivookatega on väike probleem, millele käe külge saab pandud loodetavasti tuleval nädalal. Täpsemaks mureks lekkiv hüdroõli.
Model 560 SEL
Chassis 1260391A544563
Engine 117968 12 087389
Transmission 722350 03 371773
Order 0 9 368 01752
Approx. year 1989
Lights BOSCH
Cab 04637
Dealer Auto-Henne KG, Munich (368)  
Interior velours brazil brown (963)  
Paint
441 impala metallic (с 01.01.1986 по 31.12.1992, с 1994)
Options
215 hydropneumatic suspension with automatic level lowering device and controlled damping (с 01.01.1986 по 30.11.1991)

228 auxiliary heater
auxiliary heater (с 01.11.1974)
auxiliary heater (only provision for installation in w 210)

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)

471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)

551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

682 fire extinguisher (с 01.04.1970)

872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
#2
Hea masin, loodan, et sina ikka sõidad temaga, minu juures ta ainult seisis ja ootas head peremeest:cool_rsvd:
#3
Annan endast parima, tundub, et olen avastanud ikka oma kutsumuse- Vanemad MB'd.
Igatahes, masin on jätnud inteligentse mulje ja teenindab mind peaaegu, et ülihästi.
#4
Suurusjärk pool milli kütnud pilli kohta on ta ikka üpris kobe, vähemalt kui gaasi põhja lööd siis tekib küsimus, kas ta kunagi veel parem ka sai olla... :bigsmile:
setud sõitsid seciga
#5
Sellise autoga peaks töökoht asuma teisel pool Eestit- super auto maanteedel kulgemiseks.
#6
Mõtlesingi, et kuidagi kauaks jääb see autoteema aga ära ta tuli :bigsmile:
Igastahes uhke maanteelaev ja loodame, et saad omal selle nivoo kah korda.
Peab igastahes lõunasse tulema ja need kuued seal oma silmga ära kaema :biggrin:
Turbo
#7
Täna sain veel teada, et augusti alguses või selle kuu jooksul, saab hea hinnaga keretööd tehtud ehk mõningad mullitavad kohad, kus veidike roostet, ning värvitööd, ehk aetakse eelnevalt haiutatud kohad värviga ühtlaseks.
Kindlasti tuleb ka vahetada silla pukse võimalik, et esimesed amordid ja järeljookus padjad.
PS. Pilt Võsale( sorri, et pole jõudnud velge alt kruttidRolleyes)
#8
ilus masin... hiilisin ka seda... :lol: loodan et maailmas on veel mõni selline kuus mis kord minu omaks saab....Confusedmash:
#9
Wiha Kirjutas:ilus masin... hiilisin ka seda... :lol: loodan et maailmas on veel mõni selline kuus mis kord minu omaks saab....Confusedmash:

Täitsa on pakkuda, taksiomanikele allahindlus ka on loomulikult saada :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#10
Karl Kirjutas:
Wiha Kirjutas:ilus masin... hiilisin ka seda... :lol: loodan et maailmas on veel mõni selline kuus mis kord minu omaks saab....Confusedmash:

Täitsa on pakkuda, taksiomanikele allahindlus ka on loomulikult saada :-)

aitääh pakkumast :cool_rsvd:...a kuna hetkel sai perele uus eluase soetatud siis .... kogume mõned kuud jõudu....
#11
Täna vahetasime küünlaid, sai veits mõtteid mõlgutatud jne.
Vaja SEL ikka korda saada, nivoo just, eks uus nädal toob vast selgust.
Aega läks ja asja sai.
Sain paar pilti kah.
   
   
#12
Jah, see vana hea nivoo valmistab pettumust...aga vaatame mis tulev nädal toob.
Aga jah, küünlad said siis vahetatud, päris tore oli teha seda- üks ühel pool, teine teisel pool ja aega kulus:lol:
#13
Kena kuulda, et nivooteema ikkagi aktiivne on. Kui vähegi võimalik, siis võiks selle ka toimima ajada - neid niigi vähe järel...

Küsisid esinivoode väljavahetamise kohta. Ma ei oska sellele vastata. Aga eks uurin oma kanaleid kaudu... Suure tõenäosusega ei pääse ainult amortide vahetamisega ja vedrude installiga.
#14
Jah, nüüd ka siis nivoo jaoks vahendid olemas, vaatame, kas on kasu või mitte...
Aga piilusin ise väheke hentsi sel'i ja enda oma, kusjurues, ainuke vahe oli see, et õõtsa küljes oli vedrukauss ja amortisaatori jaoks kinnitus, aga väljanägemiselt olid õõtsad identsed ja mis veel erines, oli vedru ülemine pesa, kapoti alt oli hentsil vedru pesas ava näha, minul aga kinnine...:help:
#15
Nii, täna siis saime auto normaalses kõrguses sõitma. Nivoo funksib superkenasti.
Aega läks aga asja sai.

Tänud pythonile, kes loovutas oma hüdropumba.

Kuidagi imelikult joppas, aku andis saba, me arvasime veel, et äkki uut hüdrokat ei jõua ringi ajada.
Niisiis saime eile oma päris mitu korda edasitagasi pumpe vahetada ja akut laadida. Täna panime teise aku peale ja voilaa.
#16
Oda, kas SEL siis elektriajamiga pump? Mitte RV pumbaga sama katuse all?

Kena kuulda, et ei pea enam tammetõrusid kartma:cool_rsvd:
#17
(Y), ise poleks vist sinnamaani jõudnud asjaga, vähemalt headesse kätesse sai auto antud.
#18
Pump on eraldi ikka. Käib kas jagaja küljest või ketil on hammakas taga, ei viitsi praegu vaadata, aga RV`ga pole sama asi.
Roolivõim ei leki kah enam.
#19
Nii, nagu hents eelpool mainis, siis toiemtusi oli oma jagu, aga asja sai ja pump toimetab.
Tammetõrusi jah, ei pea enam kartma, sest viimane sõit hentsi juurde pidin isegi kümnesendiseid kartma:lol:
Ja mida ma eelkõigetahaks mainida, siis on minu suurimad tänud hents'ile ja pythonile.

Hea on vurada, kui miskit ei tilgu...
#20
Aaaa, akuteema oli nivoost eraldi...

Ma millegipärast arvasin, et need kuidagi kokku olid saand otsapidi:lol:

Kuidas see nivoosüsteemiga sõit tundub? Kas pidurdamise järel elab kah või jääb auto ilusti loodi?

Meite ürgsel SELlil on igatahes tandempump: esimene pooltoimetab rooli võimendamise kallal ja tagumine osa nahistab siis tagaosa (autol siis!) tõsta. Või langetada, kuidas vaja. Enamasti küll tõsta.

Mikromootoritel ja vanematel traktoritel elab pump nukkvõlli otsas :tongue:


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 31 10,421 03-06-2023, 08:51 AM
Viimane postitus: Karl
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 278,270 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,121 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 23,221 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 177,801 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,176 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  MB 560 SEC ´91a C126 piitre 26 25,126 18-06-2013, 08:35 PM
Viimane postitus: cornah
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,435 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,164 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB 380 SEL, 1984, W126 indrek 19 20,752 01-09-2009, 03:25 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne