Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure automaatkastiga W211 - diisel
#1
Tere Kasutajad,

Mure seisneb selles, et kui seisan autoga kallaku peal ning automaatkastil on Drive (D) sees ja vabastan piduri, siis auto veereb lihtsalt tagurpidi kallakust alla ja sama vastupidi kui sees on tagurpidikäik ® veereb auto nina ees kallakust alla.

Eelnevate autodega, mis on mul olnud automaatkastiga ei ole sellist probleemi esinenud, s.t. kui seisan kallaku peal ja käik sees, siis auto ikka tagasi ei veere, kui pidurit all ei hoia.

.... või on lihtsalt hirmul suured silmad

Dominus
Vasta
#2
kas sa räägid käivast mootorist või seisvast? kui mootor seisab, siis täiesti normaalne, et veereb. P peal ei tohi veereda. suuremal kallakul parkides tuleb kindlasti ka seisupidurit kasutada, muidu võib asi halvasti lõppeda!
Vasta
#3
Arvan, et ikka käivast mootorist käib jutt. Siis on sul midagi katki...logish:p
Vasta
#4
Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.

Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...

Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.

Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
Vasta
#5
v6sa Kirjutas:Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
pakun, et jahutusvedelik turbiinis kui käivast mootorist jutt. kiirendades vibra ka sees?
Vasta
#6
Kusjuures minu Mercedes-Benz ei veerenud alla, aga näitaks isal on 2001 aasta lexus ja tal veereb küll mäest tagurpidi alla kui D on sees, teeninduses öeldi, et nii peabkiSmile
W123!
Vasta
#7
v6sa Kirjutas:Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.

Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...

Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.

Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?

Jutt käib ikkagi töötavast mootorist. Auto käis MB-s hoolduses, kus tehti ka kasti õlivahetus ning peale seda ma selle vea avastasin, aga MB keskus väidab, et nii peabki olema. Lasin ka õli taset uuesti kontrollida, aga see OK. Minu meelest on see kahtlane, kui auto tagsi vajub, nt. parkimismaja kallakute peal, kui sõita teisele korrustele. MB-s öeldi ka, et näiteks sama mudelil ja mootoriga üks main vajub tagasi, teine ei pruugi vajuda, et masinad on indiviidid!!! Uskuda MB Keskust või mitte???
Vasta
#8
marek Kirjutas:
v6sa Kirjutas:Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?
pakun, et jahutusvedelik turbiinis kui käivast mootorist jutt. kiirendades vibra ka sees?

kiirendades ei ole mingit vibrat, kõik tundub OK!!!
Vasta
#9
Dominus Kirjutas:
v6sa Kirjutas:Kui järsust kallakust jutt käib? Automaatkastil pole mehaanilist ühendust rataste ja väntvõlli vahel, hüdrotrafo peabki läbi libisema tühikäigul. Kui kallak on piisavalt järsk, siis peabki alla veerema.

Järsk on muidugi suhteline mõiste. Ütleme nii, et viadukti pealesõidul ikka tagasi vajuda ei tohiks...

Mittetöötava mootoriga peabki veerema, kuna hüdrotrafo peaaegu ei takista.

Sellel vist enam õlitaset kontrolida ei saa? Mingit leket pole olnud viimasel ajal? Jahutusvedelik on puhas?

Jutt käib ikkagi töötavast mootorist. Auto käis MB-s hoolduses, kus tehti ka kasti õlivahetus ning peale seda ma selle vea avastasin, aga MB keskus väidab, et nii peabki olema. Lasin ka õli taset uuesti kontrollida, aga see OK. Minu meelest on see kahtlane, kui auto tagsi vajub, nt. parkimismaja kallakute peal, kui sõita teisele korrustele. MB-s öeldi ka, et näiteks sama mudelil ja mootoriga üks main vajub tagasi, teine ei pruugi vajuda, et masinad on indiviidid!!! Uskuda MB Keskust või mitte???

Minu arvates on see küll laus lollus väita, et ühel autol töötab nii ja teine naa, oleks võinud küsida, kas seda saab ka lisavarustuses tellida?
Vasta
#10
terv

endal e270 ja sama jama peale seda kui teeninduses käis kastiõli ja filtrit vahetamas. ennem seda hoidis ennast ilusti kallakutel kinni. Esinduses jällegi väideti et se jumala norm, et ei peagi hoidma a samas miks enam ei hoia??
Vasta
#11
noh tegelt see ongi hea, et järsemal kallakul ei hoia kinni, st. et kast toimib.
Vanematel juba kulunud kastidel on see probleem, et käiku sisse pannes käib jõnks läbi ja vedu on taga liigselt suur.


Kui seda pole, on asi ok, autole on siiski ka pidurid loodud
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
mäe peal kinni hoidmine on ka minu meelest erinev
oma autodel 123 ja 202 hoiab mäe peal nagu veoga, järsul kallakul ei mäleta, kuidas toimib, a vist vajub, kuid 203 vajub kerge nõksu tagasi ja on nagu kännu taga, nagu autol paneks kallakul P sisse, siis vajub nõks ja auto seisab.
kui nüüd siit aru saab, mis mõtlen.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 832 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,069 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 124 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 781 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 418 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  W211 srs marekktt83 0 259 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 439 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 hen1 1 448 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 528 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne