Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Minu w123 2.4 diisel peale mootori paigaldamist oli nii uimane, umbes 2 min sajani. Nüüd tuli järsku autol jõudu, läheb väga hästi edasi, no selle mootori jaoks hästi. See on muidugi hea, aga selline küsimus, et kas nii peabki olema, kuna ma kasutasin ühte puhastus vedeliku kütega segamisel, et kas kõrgsurve pump ei hakka otsad andma vms?
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
02-07-2008, 10:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2008, 11:00 AM ja muutjaks oli Shmel.)
Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.
Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?
Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.
PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Enne surma pidi ikka mootor hääks minema
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema
+1:lol:
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.
Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?
Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.
PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.
Nii, vaatasin siis seda õlirõhku, kui maanteel sõidan sisi on kolme bari peal ja kui vabakäik ja tühipöörded sisi näitab 1.5 bar
Aga korgist ma ei vaadanud midagi veel.
W123!
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Töötava mootoriga ole korgist sissekiigates eriti ettevaatlik:hump:. Õli kipub lendama hakkama:demond:
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu.
Aga kuidas peab selle korgiga olema korras mootoril?
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
03-07-2008, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2008, 10:06 AM ja muutjaks oli Shmel.)
Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema
Minul läks vähemalt
Kütusekulu oli 7,5 langes 6-ni aga ainult pool aastat kestis.... siis kohe 12l/sajale
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu.
Aga kuidas peab selle korgiga olema korras mootoril?
Noh korras mootoril tühikäigul saab õli sisse kallada, aga vastupidi---- puhub sealt niipalju et kogu mis kallad lendab laiali :evil: (see oli vist külma mootoriga ja kui soojaks läheb siis oli OK... ei mäleta enam) aga kui jõudu on siis suure tõenäosusega paar aastat veel kestab.
Pigem just see et järsult gaasi andes sealt esihetkel ei lendaks palju õhku korgi kohapealt... soovitan võrrelda mõni teiste OM615-617-dega, siis on hästi näha mis on mis.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või vähe
W123!
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
03-07-2008, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2008, 10:21 PM ja muutjaks oli Shmel.)
Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või vähe
Kütusekulu sul normis :cool_rsvd: (mul oli 220 sellel 7,5)
Noh surm... see on kui enne käima panemist on vaja starteriga ringi lasta et õli tsilidrisse määrida et käima läheks ... parandada saab aga mootorivahetus on palju odavam.
Postitused: 189
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
03-07-2008, 11:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2008, 11:18 PM ja muutjaks oli imre16.)
Shmel Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või vähe
Kütusekulu sul normis :cool_rsvd: (mul oli 220 sellel 7,5)
Noh surm... see on kui enne käima panemist on vaja starteriga ringi lasta et õli tsilidrisse määrida et käima läheks ... parandada saab aga mootorivahetus on palju odavam.
Surm on see, kui mootor on hõre, kolvid/kolvirõngad/silindrid kulunud. Sealt kaob surve karterisse jne, silindrites ei teki enam piisavalt rõhku kütuse põletamiseks
EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin?
Postitused: 74
Teemad: 9
Liitus: May 2008
Maine:
0
mul oli ka sama lugu,sõitsin ja ka hakkas järsku niisama lampi julmalt edasi lemuma,umbes kuu aja pärast oli mootor koos vb aint kokkusattumus.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.
W123!
Postitused: 74
Teemad: 9
Liitus: May 2008
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.
Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?
Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.
PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.
Nii, vaatasin siis seda õlirõhku, kui maanteel sõidan sisi on kolme bari peal ja kui vabakäik ja tühipöörded sisi näitab 1.5 bar
Aga korgist ma ei vaadanud midagi veel.
erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk!
pele õli ja filtrite vahetust on tühikäigul õlirõhk 2500barri on see hea w? sõidu ajal on 3000 parri.
Postitused: 189
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.
Trassil ei lähe mul ka üle 80-ne või jääb sinnakanti enamvähem, samas linnas tipptundidel passides tõuseb kenasti.
Termostaat oleks jama siis, kui sul ta keema läheks ( termostaat ei avane mingi *C juures, vaid on kinni ja ajab sul asja keema). Kui ta sul normaalse sõidu peale ülikuumaks ei lähe, siis on see just hea ju Seda enam, et diisel kuuma saada eriti ei taha.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
imre16 Kirjutas:EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin?
Jah, see on juba viimane staadium - kui õli soe siis ei anna see starteriga ringi ajamisel enne käima panemist-küünlade soojanemist piisavalt survet, sest liiga vedel.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.
80 graadi on õige töötemperatuur sellel mootoril :cool_rsvd: parem ei saa olla
Kui tõuseb 90 maanteel - plokikaane tihend läbi või plokikaan ise.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
woozhy Kirjutas:erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk!
pele õli ja filtrite vahetust on tühikäigul õlirõhk 2500barri on see hea w? sõidu ajal on 3000 parri.
Noh, see on väga hea.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Mul on preagu uus õli ja filter, kui mootor on 80 kraadi kuum siis õlirõhk on 1.5 baari
Aga ma mõtlesin lihtsalt seda, et temp. näidik näitab 80, aga mootor tegelikult veel kuumem ei saa olla? Või kui loogiliselt mõelda temepratuuriandus asub ju blokis, niiet ei saa vist jah?
W123!
|