![]() |
järsku tuli autol jõudu - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: järsku tuli autol jõudu (/showthread.php?tid=9129) |
järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 28-06-2008 Minu w123 2.4 diisel peale mootori paigaldamist oli nii uimane, umbes 2 min sajani. Nüüd tuli järsku autol jõudu, läheb väga hästi edasi, no selle mootori jaoks hästi. See on muidugi hea, aga selline küsimus, et kas nii peabki olema, kuna ma kasutasin ühte puhastus vedeliku kütega segamisel, et kas kõrgsurve pump ei hakka otsad andma vms? RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 02-07-2008 Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees. Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja? Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba. PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu. RE: järsku tuli autol jõudu - Sulo - 02-07-2008 Enne surma pidi ikka mootor hääks minema ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - eDiCk - 02-07-2008 Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema +1:lol: RE: järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 02-07-2008 Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees. Nii, vaatasin siis seda õlirõhku, kui maanteel sõidan sisi on kolme bari peal ja kui vabakäik ja tühipöörded sisi näitab 1.5 bar ![]() Aga korgist ma ei vaadanud midagi veel. RE: järsku tuli autol jõudu - siim - 02-07-2008 Töötava mootoriga ole korgist sissekiigates eriti ettevaatlik:hump:. Õli kipub lendama hakkama:demond: RE: järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 03-07-2008 No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu. Aga kuidas peab selle korgiga olema korras mootoril? RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 03-07-2008 Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema Minul läks vähemalt ![]() Kütusekulu oli 7,5 langes 6-ni aga ainult pool aastat kestis.... siis kohe 12l/sajale RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 03-07-2008 Hydroid Kirjutas:No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu. Noh korras mootoril tühikäigul saab õli sisse kallada, aga vastupidi---- puhub sealt niipalju et kogu mis kallad lendab laiali :evil: (see oli vist külma mootoriga ja kui soojaks läheb siis oli OK... ei mäleta enam) aga kui jõudu on siis suure tõenäosusega paar aastat veel kestab. Pigem just see et järsult gaasi andes sealt esihetkel ei lendaks palju õhku korgi kohapealt... soovitan võrrelda mõni teiste OM615-617-dega, siis on hästi näha mis on mis. RE: järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 03-07-2008 Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab? ![]() Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või vähe ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 03-07-2008 Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab? Kütusekulu sul normis :cool_rsvd: (mul oli 220 sellel 7,5) Noh surm... see on kui enne käima panemist on vaja starteriga ringi lasta et õli tsilidrisse määrida et käima läheks ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - imre16 - 03-07-2008 Shmel Kirjutas:Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab? Surm on see, kui mootor on hõre, kolvid/kolvirõngad/silindrid kulunud. Sealt kaob surve karterisse jne, silindrites ei teki enam piisavalt rõhku kütuse põletamiseks ![]() EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin? RE: järsku tuli autol jõudu - woozhy - 03-07-2008 mul oli ka sama lugu,sõitsin ja ka hakkas järsku niisama lampi julmalt edasi lemuma,umbes kuu aja pärast oli mootor koos ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 03-07-2008 No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - woozhy - 04-07-2008 Hydroid Kirjutas:Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees. erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk! pele õli ja filtrite vahetust on tühikäigul õlirõhk 2500barri on see hea w? sõidu ajal on 3000 parri. RE: järsku tuli autol jõudu - imre16 - 04-07-2008 Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi Trassil ei lähe mul ka üle 80-ne või jääb sinnakanti enamvähem, samas linnas tipptundidel passides tõuseb kenasti. Termostaat oleks jama siis, kui sul ta keema läheks ( termostaat ei avane mingi *C juures, vaid on kinni ja ajab sul asja keema). Kui ta sul normaalse sõidu peale ülikuumaks ei lähe, siis on see just hea ju ![]() RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 04-07-2008 imre16 Kirjutas:EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin? Jah, see on juba viimane staadium - kui õli soe siis ei anna see starteriga ringi ajamisel enne käima panemist-küünlade soojanemist piisavalt survet, sest liiga vedel. RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 04-07-2008 Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästi 80 graadi on õige töötemperatuur sellel mootoril :cool_rsvd: parem ei saa olla Kui tõuseb 90 maanteel - plokikaane tihend läbi või plokikaan ise. RE: järsku tuli autol jõudu - Shmel - 04-07-2008 woozhy Kirjutas:erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk! Noh, see on väga hea. RE: järsku tuli autol jõudu - Hydroid - 05-07-2008 Mul on preagu uus õli ja filter, kui mootor on 80 kraadi kuum siis õlirõhk on 1.5 baari ![]() Aga ma mõtlesin lihtsalt seda, et temp. näidik näitab 80, aga mootor tegelikult veel kuumem ei saa olla? Või kui loogiliselt mõelda temepratuuriandus asub ju blokis, niiet ei saa vist jah? |