Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi
#1
Asi on siis ikka endine. Auto ei hoia külmalt tühikäigupöördeid kõrgemal ja vahest ei jää seisma. Oskate mind äkki aidata?

Nii palju kontrollisin üle, et suretusklapp töötab, võtsin sealt vooliku lahti ja imesin, suretushoob vajus täiesti alla, see igatahes toimib. Keegi ütles, et kuskil vahel peab olema veel mingi elektriklapp, kus see võiks olla? Või on asi süütelukus?

Tühikäigupöördeid hoidva membraanklapi kontrollisin ka üle. Kui mootor töötas võtsin selle küljest vooliku lahti ja jälle imesin. Pöörded tõusid nagu peaks tõusma külma mootoriga. Ise kahtlustan ploki sees olevat klappi, millest see vaakumi voolik läbi jookseb. Külma mootoriga peaks ta ju sealt vaakumi läbi imema ja sooja mootoriga klapi sulgema. Mis te arvate, kas asi on selles klapis ja kui on, siis kas seda remontida ei anna?
Andke tarka nõu ja rääkige enda kogemustest.

Ette tänades!

Vasta
#2
Ikkagi arvan et vaakumpumba sees laagrid läbi ja siis see hoob ei ole alati omal kohal. Väga levinud viga . . . .
Vasta
#3
Vaakumpumpa ma korra proovisin. Võtsin tühikäigul otsa lahti ja proovisin kuidas imeb. Panin korra isegi keele ette, minu arust tõmbab küll vägevalt. Vaakumit hoiab ta ka sees normaalselt, kui otsa lahti võtsin, siis susises ikka natuke aega.
Vasta
#4
Hetke eest selgus siiski kurb tõsiasi, tundub, et vaakumpump on ikkagi omadega õhtal. Paistab, et Truck jagab ikka asja hästi.
Pumbaga on lood nii, et vahest ta töötab ja vahest mitte. Vahest jääb ju auto korralikult seisma ka. Mõne korra olen tähele pannud, et sõitu alustades oli piduri pedaal raske nagu võimendi ei töötaks, peale pisikest sõitu oli asi korras. Eile ma kontrollisin vaakumpumpa, tundub, et sattusin sellele momendile kui pump töötas, siis imes igatahes korralikult ja peale proovimist jäi ka seisma.

Nüüd mõned minutid tagasi läksin välja, panin auto tööle, pöörded nagu ikka, ei tõusnud. Siis võtsin vaakumi toru esimese kolmiku eest lahti, proovisin keelega ja tuli välja, et pump imeb väga vähesel määral. Lõpuks kui tahtsin autot seisma jätta, otsustas ta jälle, et ei tahagi seisma jääda. Niisiis läksin jälle kapoti alla, võtsin vaakumtoru lahti ja imesin (samal ajal oli süüde välja keeratud). Vaatasin samal ajal ka seisma jätmise hooba, nii kui ma imesin see langes. Imesin veidi veel ja auto jäi seisma.

Selline jama lugu tuli siis täna tõeks. Tahaks veel küsida, et kas vaakumpumpa annab remontida või tuleb lihtsalt välja vahetada?
Vasta
#5
Ka torud korras on?
Vasta
#6
Peaks nagu olema jah. Toru võtsin ma lahti päris pumba lähedalt ja sealt juba ei imenud, leket ei saa kuskil olla.
Vasta
#7
seebi vesi /väikke r8hk k8ik torud. leket silm ei paistab
Rimratas on v8llis kinni?/töötab ja ei
Vasta
#8
Kahjuks ei saanud ma su jutule eriti hästi pihta Confusedad:
Vasta
#9
näiteks  mis aastatel auto on?
central lukutus ?
Vasta
#10
Minu arust ei käi vaakumpump üldse rihma alt läbi, see on lihtalt mootori otsa küljes, ju teda miski ikka seest poolt käitab. Lekkeid ei tohiks süsteemis olla, kuna kui vaakumpump töötab, siis töötavad ka kõik vaakumiga käivad asjad.
Vasta
#11
Selge see nugv6ll kasuttaab pump.Kui vaakumpumb on läpi see ei vahepealt tööta.

Teine asi mootor ei v6ta ringi peal.
Kaabli juhe korras?Kasuta käeka pritsipumpa pealt.
Vasta
#12
Truck, äkki seletad täpsemalt, mis sa selle hoova alla mõtlesid, mulle jäi asi natuke segaseks. Kuidas ja mille pealt see vaakumpump siis ikka töötab. Kas seal sees ei käigi midagi ringi, on seal mingi membraaniga tegu?
Vasta
#13
Et vaakumpump töötab keti pealt.

Tuleb eest maha vändata vaakumpump siis näha kas aitab ainult laagritevahetusest või tuleb uus pump osta.

Et kui endal ei ole viitsimist teha siis saab lasta teha ka seda tööd.

Vasta
#14
Aga kas siis seal membraani pole sees. Vanast foorumist lugesin, et on ja just see pidi ära väsima. Pidavat saada olema ka vaakumpumba remontkomplektid, kas see jutt vastab tõele?
Vasta
#15
http://mb.braingears.com/201_Chassis.htm seal on
Vasta
#16
Päris asjalik link ütleks.
Vasta
#17
Parim kui tehnillist tekst t6lkida soome keelest eesti keelel.
Viga lähep minema.
Vasta
#18
Oskate öelda, palju see remontkomplekt siis maksab ja mida sisaldab?
Leidsin nüüd selle vaakumpumba joonise ka, nii et nüüd tean, mis mind lahti kiskumisel ees ootab Big Grin
Vasta
#19
Mul enamvähem sama probleem,et mitmekordsel pidurdamisel tuleb vaakumist puudu.Eks muud vead ka siis ees.Oleks sellest joonisest huvitatud,ja ka remondi käigust.
Vasta
#20
Vaakumpumba joonise leiad cdi poolt antud lingi alt. Ma siis veidi täpsustan ja vähendan su vaeva.
Selle lehe all pool on selline teema nagu "Chassis and Body". Sealt vajuta lingile "Brake vacuum system". Seal päris palju lehti, keri nii palju alla kuni leiad vajaliku joonise. Peaks mainima, et seal on ka palju muud väga kasulikku infot, põhimõtteliselt kõike, mida selle auto puhul vaja võib minna.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 11,054 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,970 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 3,128 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,602 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,980 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,294 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,990 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190d differ? oliver330 12 8,494 09-01-2014, 10:40 PM
Viimane postitus: python
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,636 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,493 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne