Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi (/showthread.php?tid=1004)

Lehed: 1 2


190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Asi on siis ikka endine. Auto ei hoia külmalt tühikäigupöördeid kõrgemal ja vahest ei jää seisma. Oskate mind äkki aidata?

Nii palju kontrollisin üle, et suretusklapp töötab, võtsin sealt vooliku lahti ja imesin, suretushoob vajus täiesti alla, see igatahes toimib. Keegi ütles, et kuskil vahel peab olema veel mingi elektriklapp, kus see võiks olla? Või on asi süütelukus?

Tühikäigupöördeid hoidva membraanklapi kontrollisin ka üle. Kui mootor töötas võtsin selle küljest vooliku lahti ja jälle imesin. Pöörded tõusid nagu peaks tõusma külma mootoriga. Ise kahtlustan ploki sees olevat klappi, millest see vaakumi voolik läbi jookseb. Külma mootoriga peaks ta ju sealt vaakumi läbi imema ja sooja mootoriga klapi sulgema. Mis te arvate, kas asi on selles klapis ja kui on, siis kas seda remontida ei anna?
Andke tarka nõu ja rääkige enda kogemustest.

Ette tänades!




RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - Truck - 05-03-2006

Ikkagi arvan et vaakumpumba sees laagrid läbi ja siis see hoob ei ole alati omal kohal. Väga levinud viga . . . .


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Vaakumpumpa ma korra proovisin. Võtsin tühikäigul otsa lahti ja proovisin kuidas imeb. Panin korra isegi keele ette, minu arust tõmbab küll vägevalt. Vaakumit hoiab ta ka sees normaalselt, kui otsa lahti võtsin, siis susises ikka natuke aega.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Hetke eest selgus siiski kurb tõsiasi, tundub, et vaakumpump on ikkagi omadega õhtal. Paistab, et Truck jagab ikka asja hästi.
Pumbaga on lood nii, et vahest ta töötab ja vahest mitte. Vahest jääb ju auto korralikult seisma ka. Mõne korra olen tähele pannud, et sõitu alustades oli piduri pedaal raske nagu võimendi ei töötaks, peale pisikest sõitu oli asi korras. Eile ma kontrollisin vaakumpumpa, tundub, et sattusin sellele momendile kui pump töötas, siis imes igatahes korralikult ja peale proovimist jäi ka seisma.

Nüüd mõned minutid tagasi läksin välja, panin auto tööle, pöörded nagu ikka, ei tõusnud. Siis võtsin vaakumi toru esimese kolmiku eest lahti, proovisin keelega ja tuli välja, et pump imeb väga vähesel määral. Lõpuks kui tahtsin autot seisma jätta, otsustas ta jälle, et ei tahagi seisma jääda. Niisiis läksin jälle kapoti alla, võtsin vaakumtoru lahti ja imesin (samal ajal oli süüde välja keeratud). Vaatasin samal ajal ka seisma jätmise hooba, nii kui ma imesin see langes. Imesin veidi veel ja auto jäi seisma.

Selline jama lugu tuli siis täna tõeks. Tahaks veel küsida, et kas vaakumpumpa annab remontida või tuleb lihtsalt välja vahetada?


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

Ka torud korras on?


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Peaks nagu olema jah. Toru võtsin ma lahti päris pumba lähedalt ja sealt juba ei imenud, leket ei saa kuskil olla.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

seebi vesi /väikke r8hk k8ik torud. leket silm ei paistab
Rimratas on v8llis kinni?/töötab ja ei



RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Kahjuks ei saanud ma su jutule eriti hästi pihta Confusedad:


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

näiteks  mis aastatel auto on?
central lukutus ?



RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Minu arust ei käi vaakumpump üldse rihma alt läbi, see on lihtalt mootori otsa küljes, ju teda miski ikka seest poolt käitab. Lekkeid ei tohiks süsteemis olla, kuna kui vaakumpump töötab, siis töötavad ka kõik vaakumiga käivad asjad.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

Selge see nugv6ll kasuttaab pump.Kui vaakumpumb on läpi see ei vahepealt tööta.

Teine asi mootor ei v6ta ringi peal.
Kaabli juhe korras?Kasuta käeka pritsipumpa pealt.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Truck, äkki seletad täpsemalt, mis sa selle hoova alla mõtlesid, mulle jäi asi natuke segaseks. Kuidas ja mille pealt see vaakumpump siis ikka töötab. Kas seal sees ei käigi midagi ringi, on seal mingi membraaniga tegu?


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - Truck - 05-03-2006

Et vaakumpump töötab keti pealt.

Tuleb eest maha vändata vaakumpump siis näha kas aitab ainult laagritevahetusest või tuleb uus pump osta.

Et kui endal ei ole viitsimist teha siis saab lasta teha ka seda tööd.




RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Aga kas siis seal membraani pole sees. Vanast foorumist lugesin, et on ja just see pidi ära väsima. Pidavat saada olema ka vaakumpumba remontkomplektid, kas see jutt vastab tõele?


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

http://mb.braingears.com/201_Chassis.htm seal on


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 05-03-2006

Päris asjalik link ütleks.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - cdi - 05-03-2006

Parim kui tehnillist tekst t6lkida soome keelest eesti keelel.
Viga lähep minema.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 07-03-2006

Oskate öelda, palju see remontkomplekt siis maksab ja mida sisaldab?
Leidsin nüüd selle vaakumpumba joonise ka, nii et nüüd tean, mis mind lahti kiskumisel ees ootab Big Grin


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - nordrainbow - 07-03-2006

Mul enamvähem sama probleem,et mitmekordsel pidurdamisel tuleb vaakumist puudu.Eks muud vead ka siis ees.Oleks sellest joonisest huvitatud,ja ka remondi käigust.


RE: 190D 2.0 kaks vaakumiprobleemi - martin471 - 07-03-2006

Vaakumpumba joonise leiad cdi poolt antud lingi alt. Ma siis veidi täpsustan ja vähendan su vaeva.
Selle lehe all pool on selline teema nagu "Chassis and Body". Sealt vajuta lingile "Brake vacuum system". Seal päris palju lehti, keri nii palju alla kuni leiad vajaliku joonise. Peaks mainima, et seal on ka palju muud väga kasulikku infot, põhimõtteliselt kõike, mida selle auto puhul vaja võib minna.