Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Tere!
Mure siis järgmine: autol on kadunud kuhugi jõud ja ajab musta tossu.
Käisin lennuväljal proovimas, ning auto üle 150 km/h ei lähe. 120km/h läheb enam-vähem ja siis tõuseb kiirus väga aeglaselt.
Olen käinud nii esinduses kui ka mintmes teises paranduses aga mitte keegi ei oska selle kohta midagi öelda.
Kas keegi oskab midagi pakkuda või on äkki kellegil sama mure?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Esindus ei oska öelda????
Pakun huupi: Turbo rõhuregulaator vms.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
palju asju võib olla
kuid sinu juhul ma pakkun Kollektori klappid ei ava või ei sulge
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
sest selliste autodega sõidetakse rohkem kui 500t km välismal ja pärast spido tagasi keeratakse ja veel siin panevad 200t km ja Hyundaisid teevad 200tkm ja see on nende surm
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Aga isegi uued mis Eestis ostetud ja koguaeg siin sõitnud. Ma olen paljude käest kuulnud seda, aga andke andeks igaks juhuks, võib-olla ma eksin.
W123!
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
26-04-2008, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2008, 09:44 AM ja muutjaks oli Heinar.)
Kui musta tuleb, siis viga ikka õhu puuduses.
Postitused: 41
Teemad: 7
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mul oli autol ka sarnane mure et jõud kadus ära. Viga oli kollektori klappides puhastati ära ja kõik ok. autoks siis 2001a e270cdi
Postitused: 29
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mul oli ka s320 cdi 2002 aastal,sama jama musta tuli räigelt välja,see peaks selle kolektori klapi viga olema,aga puhastamise asemel soovitaks selle ära vahetada,see klapp tavaliselt põleb kinni. teine variant on õhufilter.
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ma siis tõlgin, tegemist on illmselt EGR klapiga, mis suunab väljalaske gaase sisselaskesse (roheliste värk). Kui see lahti jääb või ei liigu enam korralikult, siis esiteks väljalaske gaasid jooksevad otse sisselaskesse (turbost mööda), mistõttu ei teki enam korralikku rõhku = jõukadu, loetavad õhukogused lähevad valeks võrreldes reaalsete õhukogustega jne, lumepall hakkab veerema 1 sõnaga, mille tulemusena auto enam ei liigu. See üks diislite põhivigasid. Klapi puhastamine tihti ei aita, parem on uus panna, sõltub seisukorrast. Samas ei tasu unustada et moodsad diislid on ikka väga keeruliseks aetud ja vigu võib ka muid olla (ise hetkel maadlen ühe v8 bi-turbo tdi-ga)
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Omal nahal sama asja üle elanud (E320CDI 2000a) ja võin öelda, et EGR-i saab ka ise edukalt puhastada (spets tööriistu vaja ei ole) ja kui sellest abi ei ole siis alles võiks minna ja uue klapi peale raha paigutada.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Silber Autos on selline mees nagu Jaanis kes on suht pädev selles asjas võta temaga ühendust ja ma usun 100% see su auto saab korda!!! helista 5092977 EDU!