22-09-2007, 12:26 PM
aa kui ma yhe naksu teen ja esimesed ei põle ja teise naksu teen ja tagumine põleb siis ma arvan et mul on jälle lyliti peetis? vahel oleks vaja esimesi aga ei toimi... Kuigi pirnid on terved (w126)
450 SLC, 1976.a., Kaupo
|
22-09-2007, 12:26 PM
aa kui ma yhe naksu teen ja esimesed ei põle ja teise naksu teen ja tagumine põleb siis ma arvan et mul on jälle lyliti peetis? vahel oleks vaja esimesi aga ei toimi... Kuigi pirnid on terved (w126)
22-09-2007, 12:39 PM
kaupolepasepp Kirjutas:2) Kust saab Tallinnast pliiasendajat. Tuleb välja, et 450 SLC on alates juuli 1976 unleaded benzine peal, kuid konkreetne isend on sama aasta aprillist. Arvamused pliiasendaja vajalikkuse kohta on seinast seina - mõned peavad vajalikuks, mõned ütlevad, et saadaval olevad lisandid nagunii ei tee, mida lubavad. Arvamused, kogemused? Kas peaks pliiasendajat 200 l valmis ostma? - tundub olevat meie kaubandusvõrgust väljasureva kaubaartikliga (mikroskoopiline kasutajaskond). Ei saagi. Kui tahad korralikku, too Rootsist. Maksab mõnikümmend SEKi ja ühest 0,5 l pudelist jatkub ka natukeseks ajaks. Saada pea igast pensukast ja supermarketist. Väike tõlge ja sildist pilt ka: PLIIASENDAJA Ainult pliibensiini kasutavatele mootoritele. Mitte kasutada katalüsaatormootorites. Kaitseb klapipesasid kulumise vastu. Ei tõsta oktaanarvu. Pudelitäis 500 liitri kohta. Toimi nõnda: 1. Tangi auto 2. Võta pudelilt kork 3. Hoia pudelit otse ja vajuta ettevaatlikult, nõnda et otsas olev mahuti täitub bensiinihulgale vastava näiduni (vaata skaalat mahuti eesküljel) 4. Vala väljamõõdetud kogus bensiinipaaki.
23-09-2007, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2007, 04:24 PM ja muutjaks oli martiini.)
kaupolepasepp Kirjutas:2) Kust saab Tallinnast pliiasendajat. Tuleb välja, et 450 SLC on alates juuli 1976 unleaded benzine peal, kuid konkreetne isend on sama aasta aprillist. Arvamused pliiasendaja vajalikkuse kohta on seinast seina - mõned peavad vajalikuks, mõned ütlevad, et saadaval olevad lisandid nagunii ei tee, mida lubavad. Arvamused, kogemused? Kas peaks pliiasendajat 200 l valmis ostma? - tundub olevat meie kaubandusvõrgust väljasureva kaubaartikliga (mikroskoopiline kasutajaskond).Sai sõidetud tööautona Lada 2107- ga üle aasta. Pliivaba bensiini tuleb panna iga 4- jas paagitäis. Plii tekitab klappide kontakpindadele nn. "pehme kihi tina", e. klapiklõbin kaob. Teine sai, mida Sa peaksid kasutama oma mehhaanilise toitesüsteemiga autos, on Neste- s müüdav "Masinol 100" - tegu on vee eemaldaja bensiinist e. lihtlabase puupiiritusega. Kondentsvesi tekib bensiinipaaki, vesi on raskem kui bensiin, vajub põhja, pump lööb vee toitesüsteemi, külmadega jäätub vesi ära ja..... Mul on ka `76 Volga GAZ 24-01, seellele saab Tallinas kütet oktaanarvult 80 ainult Susi hotelli lähedal olevast HydroTexaco- st . See ei kannata üldse 95- t, kohe läheb lõhkuma kätte(detoneerib).
W124 E500 Limited
24-09-2007, 09:07 AM
Pliiasendajat on müügil näiteks Autoeksperdi (endine Aave) kaupluses Kadaka ja Mustamäe tee nurgal. Hind oli ka odav.
Kui bussi vaja, siis küsi!
09-04-2008, 02:12 PM
Nii.
Peagi on siis nüüd hooaeg avatud - kindlustusmaakler saatis just uueks hooajaks liikluskindluse poliisi. Nädalavahetusel saab siis talveks uinunud kaunitarilt katte maha tõmmata, hääled sisse ajada, hinnata seismisest tekkinud kahjusid (ning liituda selle debiilikarjaga, kes päevalehtedest loetu järgi maanteel 150...210 vahemikus regulaarseid kiiruskatseid korraldavad :bash Tuleb kahetsusega tunnistada, et kiires elutempos jäi talvest (ja kriitilistel hetkedel rahast) väheks, et loodetud töödega ühele poole saada. Eriti kahju on sellest, et ei jõudnud korda teha istmeid (tellida uued padjad). Suutsin üksnes vedrude ja polstri vahe käepäraste vahenditega täis toppida (andestage pornograafia) - nüüd pole vedrud enam tagumikus, vedrud ei näri ennast läbi istmekatte välja + istmeid on võimalik reguleerida (siinid said istmete väljavõtmisel ära puhastatud). Paikamata on ka mõned eriti väsinud aknatihendid. Suurematest asjadest on ootamas üks Beckeri kassettikas aastast 1978, millele Kadaka pst Leo lähiajal elu sisse puhub ja võimendaja külge kombineerib. Siis peab oma vanad kassettid üles otsima. Lisaks tuleb välja selgitada, millest on põhjustatud sügisel viimasel sõidul tekkinud kiuks kuskil taga, esisillas (või poolraamis?) vaja mingeid pukse vahetada, peaks tegema korrosioonitõrje alt ja korraliku vahatamise ülevalt. Elaks veel selle töönädala ka üle - ehkki ütlevad, et nädala selgroog nüüd murtud. Kaupo, peagi jälle V8 (või siis hoopis ilmast sõltuvalt V5(niiske)-7(kuiv), nagu enamus eelmisest hooajast :tongue
18-08-2014, 09:45 PM
Vopaa - minu viimane postitus oma auto kohta aastast 2008... Mis see tähendab? Ilmselt kümneid tuhandeid muretuid kilomeetreid
Vahepeal on auto igal hooajal tõsiselt kasutuses olnud pere teise autona. Auto on tõsti hästi teeninud - bensiini sissevalamise ja õli vahetamise vaev. Ilus, kiire, pilkupüüdev, mugav. Mida veel tahta? Sai pisut putitatud mootorit, korda tehtud istmed (so-so, vahepeal MB lõpetas R107 istmepatjade tootmise ja kohapealsete meistrimeeste leiutised siiski nii head polnud...), helisüsteemile antud teine elu (see Kadaka pst Leo töö vajas täielikult ületegemist), vandaalide lõhutud peegel asendatud (selle käigus hankisin kokku kolm erinevas seisundis ja suurusega peeglit) Eks nii vigadest õpimegi. Nüüd on käes järgmine suurem verstapost. Vana auto vajab hoolt ja armastust ning nüüd varsti hakkab varasemalt antud armastuskrediit otsa lõppema. Siit sealt annab kere järgi, mullitab ja hakkab värvikihi all oma elu elama. Mootor soojalt (SIC!) käivitub siis, kui lootus juba kadunud. Tuleb teha mõned raskemad otsused-valikud, milleks palungi nõu. Lühidalt vaja keretöid teha, ehk ka mootorit putitada, siit-sealt midagi veel. Tööde planeerimise juures peamine küsimus, et kui põhjalikult on neid töid mõtet ette võtta. Kas lihtsalt rooste-maha-värv-peale-maanteele või teha suurem investeering, kiigata arglikult ehk isegi musta märgi poole. Kas keegi ise on valmis või oskab kedagi soovitada, kellele võiks masina ette näidata ja selle seisundi järgi pragmaatilist nõu anda, kas ja mida on mõtet ja mis võiks olla ühe või teise variandi eelarve. Saan aru, et puht pragmaatiliselt võttes ühte 1976.a. MB-d eriti vingelt vuntsida ei ole mõtet. Odavam osta uus, parem eksemplar. Kuid ega see autovärk päris pragmaatiline ka ole, ning uue auto otsimise asemel on teinekord armsamgi vanale pruudile uus noorus kinkida. Parimat! Kaupo.
19-08-2014, 09:29 AM
(18-08-2014, 09:45 PM)kaupolepasepp Kirjutas: ... Kuniks Tõelised Asjatundjad ärkavad ja teemat märkavad, paar mõtet. Esiteks on heas korras 1976. aasta MB leidmine neljakohalise summa eest võrdne lotovõiduga. Neid küll liigub, kuid kaua need müügis ei seisa. Kui need ikka on heas korras... Korralik rooste-eemaldus eeldab täielikku demontaaži, mis omakorda tähendab kõigi pudinate ülekäimist ja üsna keeruline on tagasi panna kulunud tükki uue värvi peale... Õpetlikku lugemist: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?t...sc&start=0 Mis paraku kipub eelarve sinna viiekohalise piirile ajama üsna kergesti... Kurvaks läheb siis, kui autol on peale pinnarooste vaja tegelda ka roosteussiaukude lappimisega - vat seda tööd keegi teha ei taha. Vastumeelsust aitab leevendada rammus arve Kuigi õigluse huvides tuleb märkida, et töötunde kogunebki mädanenud kohti asendades masendavalt palju Märkisid aga õigesti, et auto, eriti pikalt peres olnu, on siiski enamat, kui pelk liikumise abivahend. Mistap Selle Õige pidamiseks tehtavad kulutusi pole õige panna majapidamise, vaid ikka hobide veergu. Hobid aga, nagu me teame, võivad olla üsna kulukad. Musta numbri teema on täiesti enesetunde küsimus. Midagi juurde see ei anna, kulusid ei vähenda. Kui enesetundele kasuks tuleb, võiks ju selle poole püüelda... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 | inc13 | 33 | 29,873 |
22-07-2024, 07:26 PM Viimane postitus: inc13 |
|
MB, W123, 200D, 1976, Meren | Meren | 8 | 9,737 |
24-05-2015, 05:32 PM Viimane postitus: Werewolf |
|
W114 280 1976 US-spec iiv6l MÜÜA | iiv6l | 15 | 15,430 |
17-11-2014, 01:14 PM Viimane postitus: iiv6l |
|
W123, 300D, 1976/83 - kabanoss600 | kabanoss600 | 21 | 18,007 |
02-01-2012, 11:02 PM Viimane postitus: Reddog |
|
450 Sel 6,9 `78 - inc13 | inc13 | 28 | 26,062 |
03-03-2010, 01:42 AM Viimane postitus: inc13 |
|
MB 380 SLC | Jüri380 | 4 | 3,634 |
11-04-2007, 11:18 PM Viimane postitus: Reddog |