Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Uue hinda ei taha sa teada Mina küll tahaks, perverssest huvist... Võin öelda, et "uus" (ehk tehasetaastatud) kõrgsurvepump OM617 jaoks maksab 2300 €...
Nagu K-Jeti korral: uued tükid on kallid ja korralikke vanu liigub harva. Aga siiski liigub!
krt sa panid nüüd mind mõtlema, ma nägin muidu küll et mootor töötab stabiilselt jne, ja prooovisin natukene sõita, ehk sõitsin treileri peale ja kõik, väga loodan, et töötab normaalselt
W123!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Rahu-rahu. Kui asi toimib, on kõik korras. Ja kui ei toimi, tuleb lihtsalt tegija otsida ja käima panna.
Igal juhul on karburator lollmehaanikute rünnakutele vastupidavam, kui pritse. illy:
Kas teadsite, et pritsepead suruõhuga läbi puhudes rikute selle?
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ei teadnu, aga ma pole veel puhunud lihtsalt oli selline mõtte et äkki nii saab?
Aga selline puhastamis viis rikkub seda jah? Aga kuidas?Te vist saite aru kes ma olen, et ma olen teile vist juba helistanud kunagi ja rääkinud jah?
Aitäh soovituste ja abi eest
W123!
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ja veel üks selline (loll) küsimus, kuna ma ei tea selle auto ajaloo kohta praktiliselt midagi, ja tahaks väga teada mis mootoriga tegu on, kas 2.3 või 2.0? kes oskaks aidata, äkki kellelgi on samasugune moto Aitäh.
W123!
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Otsi mootori või kere number ja mine Mercedes-Benz esindusse.Sealt vaadatakse kohe arvuti andmetest.Ja kui sul seal Ida virus Mercedes-Benz esundust ei ole , siis saada need numbrid mulle meili peale või privaatsõnumisse , käin Mercedes-Benz esinduses päris tihti.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Silber auto on täitse olemas, aga number on ära kulunud ja ei ole loetav
W123!
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
kas mootori number ka või?
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
No see sama number mis on ploki paremal küljel. No ta ei ole päris ära kulunud aga ei ole loetav lihtslt, aga ma üritan teda korralikult puhastada ja siis juba vaatab mis saab. On olemas veel mingeid numbreid? aga vinkoodi järgi või veel mingi numrbi järgi saab veel kindlaks teha?
W123!
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
VIN koodi järgi saad teada ainult seda mis tal tehasest tulles peal oli.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Aga seda saab esindusest ka teada?
W123!
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
14-04-2008, 09:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2008, 09:08 AM ja muutjaks oli carvik.)
Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw , tegelikult vist 66??
Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah!
Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...
Edu sulle sellega!
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw , tegelikult vist 66??
Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah!
Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...
Edu sulle sellega!
Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.
W123!
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Hydroid Kirjutas:carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw , tegelikult vist 66??
Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah!
Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...
Edu sulle sellega!
Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.
Kisub teemast mööda aga muidu see k-jet peaaegu, et läheb peale jah. Kolde lõõrid on suuremad muidu kui kaanes olevad kanalid aga keda see voolavus ikka torgib? Õlifilter jääb ka muidugi ette, mis tuleb asendada vahetava elemendiga filtri kopsiku vastu. illy: Mis need sisepõlemis kaamerad on?
Täna sai natukene nokitud ja äkki saab homme/ülehomme räime käivitamist proovida. Kui peaks õnnestuma, siis mul oleks töötav pierburg ära kinkida.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
carvik Kirjutas:Hydroid Kirjutas:carvik Kirjutas:Mul omal ka selline tore karpa W123me peal. Tõstsin mootori 190nelt. 2L mootor, auto passis oli 90kw , tegelikult vist 66??
Kihvt on selle karpaga see, et ei pea paagijuures olevat kütusepumpa töölegi panema. Vuristab ilma kah!
Aga kuna mul oma mersuga pole muud teha kui õllekõrvale irvitada ja lollusi teha, siis ilusate ilmadega proovin huvipärast karpa asendada k-jet'iga. Ei tea kas istub otse peale aga proovin ära...
Edu sulle sellega!
Aga K jet peaks istuma küll kui sa sisselaske kollektor ära vahetad. Ainuke asi, et mulle keegi ütles et sisepõlemis kaamerad on erinevad.
Kisub teemast mööda aga muidu see k-jet peaaegu, et läheb peale jah. Kolde lõõrid on suuremad muidu kui kaanes olevad kanalid aga keda see voolavus ikka torgib? Õlifilter jääb ka muidugi ette, mis tuleb asendada vahetava elemendiga filtri kopsiku vastu. illy: Mis need sisepõlemis kaamerad on?
Täna sai natukene nokitud ja äkki saab homme/ülehomme räime käivitamist proovida. Kui peaks õnnestuma, siis mul oleks töötav pierburg ära kinkida.
Aga mul pole enam seda mootorit vaja, see mootor on suht perses omadega.
Minu arust sisepõlemis kaamera on see mis silindri sees on ja kus see segu põlema läheb, võib-olla ma nimetan seda valesti aga kui vene keelest tõlkida ( kamera vnutrenevo zgaranija) siis peaks küll õige olema
W123!
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Igaljuhul on mul Kjet peal ja vuristab ringi küll.
W123 räim!
|