Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
08-01-2008, 07:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2008, 12:21 AM ja muutjaks oli petronas.)
Mark: Mercedes-Benz 260 E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: ~235 000 km
Võimsus: 118kw
Mootori valem: 2.6 R6
Käigukast: manuaal
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1890 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon (mahuanduriga), elektriline välipeegel, , 2x , esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor.
Mootori kohta: kahtlus et peal on2.8 mootor, sest sai vahetatud natuke enne seisama jäämist.
Veermik: Ühtegi kolinat ei ole. Käsipidur võtab halvasti
Kere: kapotil on mõni väiksem rooste laik, põhja alt igati korralik.
Plaanid: Mootor ideaalselt tuksuma saada, üle värvida, sees vahetada istmed, pmst täielikult korda teha
Auto ajaloost: Auto on siis seisnud kuivas, kuid külmas garaašis
Ära olen jõudnud vahetada küünlad, tosooli, õhufiltri ning lisasin roolivõimu vedelikku, õli ning õlifliter on ostetud ning ootavad vahetust.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
2.6(118kw ja ilma kat 122kw) ja 2.8(142kw), üks on vanamat tüüpi mootor teine on uuemat tüüpi, pigem arvan et sul ikka 2.6
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
pane mõni pilt ülesse, saab ka välimust näha!
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mõned pildid siis sellest kuidas ma ta sealt garaašist leidsin.
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
2.6 moto, või siis 3.0, mõlemad suht head, ise ka omandu 260E kahjuks ainult manuaal kastiga, küttet võttab mõõdukalt ja minekut jätkub
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
09-01-2008, 12:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2008, 12:23 AM ja muutjaks oli petronas.)
No siis on ta arvatavasti ikka 2.6 aga mingit lihtsamat moodust kui mootori lammutamine ei ole et seda teada saada? See ka muidu manuaal, aga ega automaati ei tahaks ka. Varsti teen uued pildid kust ta juba pestud juba on.
Aga keegi oskab ka öelda miks ta turtsub ning lõpuks välja sureb kui soojaks saab? Ise kahtlusta liiga rikast segu, sest külmalt käivitub hästi, ning kuidas seda parandada?
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
10-01-2008, 08:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2008, 08:26 PM ja muutjaks oli petronas.)
Vahepeal sai mootori korralikult tööle. Nüüd käib ka sooja mootoriga..Viga oli siis umbes pritse süsteemis. peale pritse süsteemi puhastus vahendi paaki kallamist hakkas korraliklut tööle. Saba andis radikas, kuid selle paikasin keemilise metalliga ära.
Ära sai ka lõpuks pestud, uued pildid ka:
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Sai nüüd sees puhtastust tehtud ja elektroonikat näpitud. Tuli välja et juhipoolne aken ei tööta, lülitis viga ei ole, äkki mootor läbi?
Kesklukk ei tööta, pumbal oli üks voolik lahti küll aga sellest midagi ei muutunud. Ideid?
Summutis leidsin ühe augu, see läheb esialgu kinni keevitamisele, hiljem tuleb uus summuti süsteem
Käsipidur ka ei võta hästi.. saab kuskilt pingitada või tuleb tagumine ots lahtil lammutada?
Postitused: 46
Teemad: 9
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mitu naksu pedaal teeb, kui alla vajutada? Haynes seletab, et kui nakse on alla nelja ja rohkem kui 11, vajavad klotsid reguleerimist. Seda tehakse läbi tagaratta poldiaugu.
Peale pikemat seismist (nagu vist selle konkreetsel autol oli) võtaks ma siiski kindluse mõttes tagant kettad ära ja vaataks, mis seisus käsipiduri klotsid ning nende toimemehhanism on. Võimaluse korral vahetaks üldse uute jubinate vastu. Komplekti klotse pluss trossid sai lõunaosariikides kätte pealt 400 krooniga. Tööraha ka siis lisaks veel, kui ise tegemine keerukas tundub.
A.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mõistlik on tegelikult trossid ka kohe vahetada, muidu jäädki timmima seda klotsimängu seal. Need, mis kõri sees klotsist kõhualla kokku jooksevad.
Ma peast ei mäleta, mitu sajalist see arvesse lisas.
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Nüüdseks olen jõudnud auto üle pahteldada. Tagumine osa oli suht sees aga sai lõpuks ära tehtud. Kapott tahab vahetust, ta nii roostes ja mõlke täis et ei viitsi korda tegema hakata. Samuti on vaja uusi kaitseraudu, esimesel on alumine osa pilbasteks ja tagumisel on pikad mõrad sees ja samuti alumine osa suht katki.
Veel oleks vaja juhi istet, vasak äär on sellel ribadeks. Äkki oskab keegi öelda palju need asjad kasutatud peast maksta võivad?
|