Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 260e w124 -87
#1
Mark: Mercedes-Benz 260 E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: ~235 000 km
Võimsus: 118kw
Mootori valem: 2.6 R6
Käigukast: manuaal
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1890 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon (mahuanduriga), elektriline välipeegel, , 2x , esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor.

Mootori kohta: kahtlus et peal on2.8 mootor, sest sai vahetatud natuke enne seisama jäämist.

Veermik: Ühtegi kolinat ei ole. Käsipidur võtab halvasti

Kere: kapotil on mõni väiksem rooste laik, põhja alt igati korralik.

Plaanid: Mootor ideaalselt tuksuma saada, üle värvida, sees vahetada istmed, pmst täielikult korda teha

Auto ajaloost: Auto on siis seisnud kuivas, kuid külmas garaašis

Ära olen jõudnud vahetada küünlad, tosooli, õhufiltri ning lisasin roolivõimu vedelikku, õli ning õlifliter on ostetud ning ootavad vahetust.
Vasta
#2
2.6(118kw ja ilma kat 122kw) ja 2.8(142kw), üks on vanamat tüüpi mootor teine on uuemat tüüpi, pigem arvan et sul ikka 2.6
Vasta
#3
pane mõni pilt ülesse, saab ka välimust näha!
Vasta
#4
Mõned pildid siis sellest kuidas ma ta sealt garaašist leidsin.[Pilt: 06012008869.jpg]
Vasta
#5
[Pilt: 06012008870.jpg]

[Pilt: 06012008866.jpg]
Vasta
#6
2.6 moto, või siis 3.0, mõlemad suht head, ise ka omandu 260E kahjuks ainult manuaal kastiga, küttet võttab mõõdukalt ja minekut jätkub
Vasta
#7
No siis on ta arvatavasti ikka 2.6 aga mingit lihtsamat moodust kui mootori lammutamine ei ole et seda teada saada? See ka muidu manuaal, aga ega automaati ei tahaks ka. Varsti teen uued pildid kust ta juba pestud juba on.
Aga keegi oskab ka öelda miks ta turtsub ning lõpuks välja sureb kui soojaks saab? Ise kahtlusta liiga rikast segu, sest külmalt käivitub hästi, ning kuidas seda parandada?
Vasta
#8
Vahepeal sai mootori korralikult tööle. Nüüd käib ka sooja mootoriga..Viga oli siis umbes pritse süsteemis. peale pritse süsteemi puhastus vahendi paaki kallamist hakkas korraliklut tööle. Saba andis radikas, kuid selle paikasin keemilise metalliga ära.
Ära sai ka lõpuks pestud, uued pildid ka:
[Pilt: 10012008890.jpg]

[Pilt: 10012008893.jpg]
Vasta
#9
Sai nüüd sees puhtastust tehtud ja elektroonikat näpitud. Tuli välja et juhipoolne aken ei tööta, lülitis viga ei ole, äkki mootor läbi?
Kesklukk ei tööta, pumbal oli üks voolik lahti küll aga sellest midagi ei muutunud. Ideid?
Summutis leidsin ühe augu, see läheb esialgu kinni keevitamisele, hiljem tuleb uus summuti süsteem
Käsipidur ka ei võta hästi.. saab kuskilt pingitada või tuleb tagumine ots lahtil lammutada?
Vasta
#10
Mitu naksu pedaal teeb, kui alla vajutada? Haynes seletab, et kui nakse on alla nelja ja rohkem kui 11, vajavad klotsid reguleerimist. Seda tehakse läbi tagaratta poldiaugu.

Peale pikemat seismist (nagu vist selle konkreetsel autol oli) võtaks ma siiski kindluse mõttes tagant kettad ära ja vaataks, mis seisus käsipiduri klotsid ning nende toimemehhanism on. Võimaluse korral vahetaks üldse uute jubinate vastu. Komplekti klotse pluss trossid sai lõunaosariikides kätte pealt 400 krooniga. Tööraha ka siis lisaks veel, kui ise tegemine keerukas tundub.

A.
Vasta
#11
Mõistlik on tegelikult trossid ka kohe vahetada, muidu jäädki timmima seda klotsimängu seal. Need, mis kõri sees klotsist kõhualla kokku jooksevad.
Ma peast ei mäleta, mitu sajalist see arvesse lisas.
Vasta
#12
Nüüdseks sai siis kesklukk korda ja praktiliselt kogu käsipiduri süsteem sai ka välja vahetatud.. Ära pesin ta ka nüüd uuesti ja sees tegin keemilise pesu.
Signa on tal peal aga see on vaja tööle saada. Nõuanded signa kohta on vägagi oodatud. Uued pildid:
[Pilt: 20012008935.jpg]
[Pilt: 20012008936.jpg]
[Pilt: 20012008938.jpg]
[Pilt: 20012008940.jpg]
[Pilt: 20012008945.jpg]
[Pilt: 20012008953.jpg]
[Pilt: 20012008956.jpg]
Vasta
#13
Nüüdseks olen jõudnud auto üle pahteldada. Tagumine osa oli suht sees aga sai lõpuks ära tehtud. Kapott tahab vahetust, ta nii roostes ja mõlke täis et ei viitsi korda tegema hakata. Samuti on vaja uusi kaitseraudu, esimesel on alumine osa pilbasteks ja tagumisel on pikad mõrad sees ja samuti alumine osa suht katki.
Veel oleks vaja juhi istet, vasak äär on sellel ribadeks. Äkki oskab keegi öelda palju need asjad kasutatud peast maksta võivad?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,225 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,271 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,896 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,225 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,059 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,575 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,157 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,534 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 53,768 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne