Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Diislitele(eriti uuematele) soovitatakse regulaarselt 2-taktilise õli kütusele lisada, see pidavat pihusteid kauem säilitama.
Jutt käib siis Eesti kehva kütte kohta.
Mul vend kasutab seda uuema mootoriga bemari peal, eks varsti ole näha, kuidas mõjub. Vanad diagnostihundid soovitavad seda igal juhul.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
hents99 Kirjutas:Diislitele(eriti uuematele) soovitatakse regulaarselt 2-taktilise õli kütusele lisada, see pidavat pihusteid kauem säilitama.
Jutt käib siis Eesti kehva kütte kohta.
Mul vend kasutab seda uuema mootoriga bemari peal, eks varsti ole näha, kuidas mõjub. Vanad diagnostihundid soovitavad seda igal juhul.
Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui kuu poolteist jätad õli lisamata diislile on kohe kuulda, kuidas mootori heli läheb kõvemaks ja kalgimaks, aga peale paarile paagitäiele õli lisamist, muutub heli jälle tagasi vaikseks ja pehmeks.
Ega vist on naiivne loota, et kütuselisandid teevad kohe imest ja kütusekulu väheneb. Puhastamise eesmärgil ikka valan mõned korrad aastas paaki.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Andres65 Kirjutas:meego Kirjutas:Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .
Esimese laksuga ikka topeltnorm, siis filtrid vahetusse ja edaspidi rahulik. Diislil olen kasutanud Bell´i kütuselisandit Dee-Zoll (bensukatele samalt firmalt Mixi-Go). Kui pole kaua kasutanud, siis esimese hooga küttefilter umbes aga pärast pole filtris tükil ajal mingit mustust ega vett näha. Filtrit vahetan iga teine õlivahetus (30000 km)
Diislil võib selline käitumine viia küttepumba remondini, sest osa peenemat s*tta läheb filtrist läbi ja küttepumbale see ei mõju hästi! Sedasi võib käituda kui mitu filtrit järjest. Mul uuematel põllumajandus tehnikal on mitu filtrit järjest, vahetame regulaarselt aga viimases filtris on ikka s*tta!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei ole kasutanud, ei kavatse kasutada ka.
Viimane mootor mis vahel oli sõitis enne kui välja tõsteti 700000 km.
Ei lagisenud, ei suitsenud. Kordagi ei tankinud nurgatagustest tanklatest ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans