Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
Tere!
Nähes näiteks W124, mis on tegelikult suurepärases korras, otsivad TÜVi mehed spetsiaalselt vigu, umbes mingil sellisel ettekäändel et kuna auto on aastaarvu poolest vana, siis ei kõlba kergelt läbi lasta. Tal lihtsalt peab olema midagi viga - ka siis kui tegelikult ei ole. Samas kui järgmisena sõidab sisse mingi 2005a auto, millel põhjas rusikasuurused augud, siis lastakse lõdvalt läbi ka sel juhul, kui pooled asjad tegelikult ei tööta. Ainult aastanumbri pärast. Kas oskab keegi nimetada sellist TÜV kohta kus on teada, et lihtsalt sellepärast ajusi ei nöögita, et sul aastaarvu poolest vana, aga siiski korras auto?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
ABC tehno - olen väga rahul. Asuvad Ameerika auto kõrval Sõpruse puiesteel
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vähe imelikud ülevaatajad on Vasalemmas.
Tallinas 3x käinud ehitajate teel, erinevate autodega, pole virisetud küll millegi kummalise üle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-07-2018, 05:20 PM)Atman67 Kirjutas: Tere!
Nähes näiteks W124, mis on tegelikult suurepärases korras,
...
Kas Sinu arvamust jagavad ka teised ja ülevaatajaid lihtsalt kiusavad? Vada kaabakaid.
Proovi Sakus E-tehno punkti. Nad on täpsed, aga putsukarva pikuti neljaks ei aja. Ka vana auto puhul. Tõsi, auto peab korras olema. Nähtava roosteauguga põhjas või mõranenud pidurivoolikutega pole mõtet proovima minna.
Samuti lõtkud-gaasid-pidur (ka seisupidur!), nendega peab OK olema. Rehvimõõte on ka hakanud kontrollima. Ning jaburalt madalad autod jäävad piduristendile kõõluma.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Mine Lehmjale A ülevaatusesse,Tähnase tee 9a oli äkki aadress,vana autode austajad,duudidel terve park vanu autosi ja pigem lasevad lihtsamalt läbi kui auto tõesti heas korras,käisin enda 124jaga hiljuti seal.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
(13-07-2018, 09:14 PM)v6sa Kirjutas: Tõsi, auto peab korras olema. Nähtava roosteauguga põhjas või mõranenud pidurivoolikutega pole mõtet proovima minna. Samuti lõtkud-gaasid-pidur (ka seisupidur!), nendega peab OK olema. Rehvimõõte on ka hakanud kontrollima. Ning jaburalt madalad autod jäävad piduristendile kõõluma. Need kõik on strateegilise tähtsusega asjad. Aga kui kästakse esiklaas ära vahetada paari 15cm mõra pärast üleval servas, mis edasi ei lähe sest epoksüüd on juba vahele pandud? Või mis pagana viga on tagumine udutuli mis ei tööta?? Kes seda reaalelus üldse kasutab? Või mis mõte on tulede vaakumil kui nad on käsitsi niikuinii paika reguleeritud?
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
14-07-2018, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2018, 11:52 AM ja muutjaks oli .Alar..)
Pmst tegu lihtsate vigadega aga mida parandada ei viitsi ning seetõttu on ülevaataja paha
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
(14-07-2018, 11:52 AM).Alar. Kirjutas: Pmst tegu lihtsate vigadega aga mida parandada ei viitsi ning seetõttu on ülevaataja paha Tean TÜV kohta kus varem töötas just selline asjalik vana, kes kontrollis ainult strateegilisi funktsioone: pidurid, amordid, sillad, rehvid, rool, põhituled, sumps, CO. Sain reeglina ilusti läbi, aga kui tema midagi ütles, siis oli tal alati tõsi taga nii liiklusohutuse, kui tehnilise loogika seisukohast. Olin temaga alati nõus. Siis aga mehed vahetusid ja jamad algasid. Selline asi lihtsalt ei ole normaalne. Sellest ka küsimus ja tänud vastajatele! Tegu pole niisama tühja jutuga.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-07-2018, 10:44 AM)Atman67 Kirjutas: ...
Aga kui kästakse esiklaas ära vahetada paari 15cm mõra pärast üleval servas, mis edasi ei lähe sest epoksüüd on juba vahele pandud? Või mis pagana viga on tagumine udutuli mis ei tööta?? Kes seda reaalelus üldse kasutab? Või mis mõte on tulede vaakumil kui nad on käsitsi niikuinii paika reguleeritud?
Palun kirjuta see kõik LRB tehnoosakonda ja nõua määruse muutmist. Ülevaatajad toimivad täna MKM määruse ja LRB tehnoosakonna juhiste alusel. Mänguruumi on neil kaunikesti vähe, kuna kõigis büroodes on salvestavad kaamerad ja seega ei tasu boksis ülemäära lõhverdada, kui just ei taha mehele sitta keerata.
Esiklaasi mõrade kohta on olemas värske juhend ja põhimõtteliselt tähendab iga juhi vaateväljas olev mõra klaasivahetust. Kaassõitja pool on rohkem mänguruumi.
Tagumine udutuli on siiski asi, mida meil päris tihti vaja läheb. Või mida üks viisakas ja teistest hooliv liikleja meie sitas suusailmas pruukida ikka võiks. EOV pealegi ka MKM määruse järgi.
Tulede reguleerimisel on vägagi mõte, kuna vaid toimiva nivooga autodel ei hakka tuled taevasse näitama autot täis laadides.
Esiklaasimõra ja mittetoimiva udutulega auto peksavad Saku mehed tagasi. Ja õigesti teevad. Reguleerimissüsteemi toimimist nad eraldi ei kontrolli, see võiks isegi läbi minna.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Soovitan Helgi tee 4 Peetris:
https://www.tehnoulevaatus.ee/
|