Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kütuselisandid poolt või vastu? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kütuselisandid poolt või vastu? (/showthread.php?tid=5998)



Kütuselisandid poolt või vastu? - Blue Chip - 05-09-2007

Kas keegi kasutanud mingisuguseid kütuselisandeid. Kui jah, siis millised on kogemused? Kas aitab kütusekulu kahanemisele kaasa?

Kas nende kasutamine päeva lõpuks annab mingi võidu ka rahakotis või mitte?

Olen kuulnud vastakaid teooriaid a la: kui regulaarselt ei kasuta, siis parem üldse mitte kasutada.

Teoorias peaks meie kütus suht kehva kvaliteediga olema.

Mingi selline toode meil ka vist müügis http://www.stp.com/fuel_scfict.html
Või on mõni parem alternatiiv?

Parimat,


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - h2x0r - 05-09-2007

Blue Chip Kirjutas:Kas keegi kasutanud mingisuguseid kütuselisandeid. Kui jah, siis millised on kogemused? Kas aitab kütusekulu kahanemisele kaasa?

Kas nende kasutamine päeva lõpuks annab mingi võidu ka rahakotis või mitte?

Olen kuulnud vastakaid teooriaid a la: kui regulaarselt ei kasuta, siis parem üldse mitte kasutada.

Teoorias peaks meie kütus suht kehva kvaliteediga olema.

Mingi selline toode meil ka vist müügis http://www.stp.com/fuel_scfict.html
Või on mõni parem alternatiiv?

Parimat,

Sitasitik ja heinaritsik, need on kanged lendama. Rohkem laule ma ei oska hakkan jälle otsast peale. Sitasitik ja heinaritsik .....


Et siis sel teemal on oi oi kui palju jahutud nii siin kui ka muudes foorumites. Ja ei ole keegi targemaks saanud. Arvamused olid, on ja jäävad vastakateks. Ka uus jauramine sel teemal ei too selgust majja. Seega teen ettepaneku siinkohal seda teemat mitte pikemalt lahata.

P.S Magnetid ei toimi, been there, done that :bash:


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - hents99 - 05-09-2007

Diislitele(eriti uuematele) soovitatakse regulaarselt 2-taktilise õli kütusele lisada, see pidavat pihusteid kauem säilitama.
Jutt käib siis Eesti kehva kütte kohta.
Mul vend kasutab seda uuema mootoriga bemari peal, eks varsti ole näha, kuidas mõjub. Vanad diagnostihundid soovitavad seda igal juhul.


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - meego - 06-09-2007

hents99 Kirjutas:Diislitele(eriti uuematele) soovitatakse regulaarselt 2-taktilise õli kütusele lisada, see pidavat pihusteid kauem säilitama.
Jutt käib siis Eesti kehva kütte kohta.
Mul vend kasutab seda uuema mootoriga bemari peal, eks varsti ole näha, kuidas mõjub. Vanad diagnostihundid soovitavad seda igal juhul.
Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - Andres65 - 06-09-2007

meego Kirjutas:Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .

Esimese laksuga ikka topeltnorm, siis filtrid vahetusse ja edaspidi rahulik. Diislil olen kasutanud Bell´i kütuselisandit Dee-Zoll (bensukatele samalt firmalt Mixi-Go). Kui pole kaua kasutanud, siis esimese hooga küttefilter umbes aga pärast pole filtris tükil ajal mingit mustust ega vett näha. Filtrit vahetan iga teine õlivahetus (30000 km)


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - soul - 06-09-2007

Kui kuu poolteist jätad õli lisamata  diislile on kohe   kuulda,  kuidas mootori heli läheb kõvemaks ja kalgimaks, aga peale  paarile  paagitäiele õli lisamist,   muutub heli  jälle tagasi vaikseks ja pehmeks.

Ega  vist on naiivne loota, et kütuselisandid  teevad  kohe imest ja kütusekulu väheneb. Puhastamise eesmärgil ikka valan mõned korrad aastas paaki.


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - meego - 06-09-2007

Andres65 Kirjutas:
meego Kirjutas:Nii palju kui olen kuulnud, siis osadel uuematel diislitel ei tohi kasutada 2 takti õli, see pidi sõltuma kütuse puhastamise süsteemist. Kindlam on järgi uurida! Mis masinatel see oli ei mäleta!:bash: Aga muidu 2 takti on ainult kasuks. Aga muidu kütuse lisandit võib kasutada. Kui pole ennem kasutanud siis kohe ei soovitata täis normi kasutada ( kisub kuskilt s*ta lahti ja kuhugi ette, siis on kehvasti) .

Esimese laksuga ikka topeltnorm, siis filtrid vahetusse ja edaspidi rahulik. Diislil olen kasutanud Bell´i kütuselisandit Dee-Zoll (bensukatele samalt firmalt Mixi-Go). Kui pole kaua kasutanud, siis esimese hooga küttefilter umbes aga pärast pole filtris tükil ajal mingit mustust ega vett näha. Filtrit vahetan iga teine õlivahetus (30000 km)

Diislil võib selline käitumine viia küttepumba remondini, sest osa peenemat s*tta läheb filtrist läbi ja küttepumbale see ei mõju hästi! Sedasi võib käituda kui mitu filtrit järjest. Mul uuematel põllumajandus tehnikal on mitu filtrit järjest, vahetame regulaarselt aga viimases filtris on ikka s*tta!


RE: Kütuselisandid poolt või vastu? - Laur - 06-09-2007

Ei ole kasutanud, ei kavatse kasutada ka.
Viimane mootor mis vahel oli sõitis enne kui välja tõsteti 700000 km.
Ei lagisenud, ei suitsenud. Kordagi ei tankinud nurgatagustest tanklatest ka.