Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Aug 2024
Maine:
0
Nimelt viskab ette täitlemise probleemi kui sõita vähe künklikul tee peal.
Keskkonsoolis olev õhu nupp läheb sport režiimi peale ning ei toimi enam käsitsi üles alla laskmine.
Probleem kaob kui teha autole restart ehk korra süüde välja.
Kui sõita nii et õhud on sport režiimi peal ei tule ühtegi häiret.
Kas kellegi on äkki sama anomaalia olnud ja kuidas on see lahendatud.
Postitused: 39
Teemad: 6
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
Ajaliselt on postitusest aega möödas, usun, et lahendus leitud?
Aga üldiselt võib selline viga tekkida näiteks vigase anduri lugemise tõttu või kompressor või klapp ei reageeri piisavalt kiiresti. Kaitsemehhanismina lülitab süsteem end sport-režiimi, et vältida liigset koormust või siis kompressori ülekuunenemise kaitse. Võib ka põhjus olla, miks taaskäivitamisel viga mõneks hetkeks kaob.
Täpse info annab kõige paremini diagnostika, õhkvedrustuse puhul peaks enamuse ajast veakoodid ja põhjuse ikkagi hõlpsalt kätte saama, kui pole just erilist peensust. Diagnostika näib kõige kiirem ja parem esmane variant.
Uuematel, sh ka W212 peaks olema täiendav "tugi" ehk kui õhkvedrustus kuidagimoodi otsad annab, siis saab mõnda aega ikkagi sõita ja vajadusel ka SOS sõidu ära teha. W211 mudelil mäletan, et masin kukkus täitsa alla ja sõitmine oli võimatu. Muidugi olenes kui läbi miski padi või kompressor oli. Teadjamad saavad täpsustada, kas uuematel on teatud fikseeritud ohukõrgus, et alla selle ei lähe. Selline arusaam on endal igatahes jäänud.
Muidu eks õhuga nii, et kui armatuuri info tuleb, tasub diagnostika ära teha. Mida rohkem süsteem piinleb, seda suurem on risk, et mõni komponent saab lisakoormust ja väsib. Ja ega see hoiatus ei tähenda alati midagi suurt.