Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas W124 sedaanile R18, ET20 ja 8 tolli lai velg istub taha
#1
On kellelgi kogemust kas hakkab koopasse käima või mitte?
Autol tava nivoo vedrustus ja mingit madaldust tehtud ei ole.
Vasta
#2
ET20 124 jaoks liiga palju, max ET35 kui velg 8. Proovitud kogetud.
Vasta
#3
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html?fb...1I0Lq8qkmg
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
(21-01-2025, 12:00 AM)Mike22 Kirjutas: ET20 124 jaoks liiga palju, max ET35 kui velg 8. Proovitud kogetud.

Tere ja tänud.

Ette kindlasti ET20 palju ja sinna ongi plaan panna ET35 velg mis 8" lai.
Küsimus just tagasilla kohta. Mis Su kogemus on? Kas jääb lihtsalt liiga palju koopast välja ja hakkab vastu käima?

Mul siin silmapiiril ühed 8" R18 Monod millest 2tk on ET35 ja 2tk ET20
Vasta
#5
(21-01-2025, 10:22 AM)I.HMA Kirjutas:
(21-01-2025, 12:00 AM)Mike22 Kirjutas: ET20 124 jaoks liiga palju, max ET35 kui velg 8. Proovitud kogetud.

Tere ja tänud.

Ette kindlasti ET20 palju ja sinna ongi plaan panna ET35 velg mis 8" lai.
Küsimus just tagasilla kohta. Mis Su kogemus on? Kas jääb lihtsalt liiga palju koopast välja ja hakkab vastu käima?

Mul siin silmapiiril ühed 8" R18 Monod millest 2tk on ET35 ja 2tk ET20

[Pilt: SEAAAgKMteA-1920.jpg]

[Pilt: OEAAAgKMteA-1920.jpg]

[Pilt: _IAAAgOMteA-1920.jpg]

[Pilt: 7kAAAgOMteA-1920.jpg]

Jah, jääb liiga palju koopast välja ja hakkab vastu käima. Näidispiltidel minu endine 124, kus et20 8J monod all nii ees kui taga. Isegi nii ülikõrge vedrustusega käis vastu nii ees kui ka taga, eriti pöörates/pidurdades/või kui taga keegi istus. ET35 teeks sealt -1.5cm sissepoole, mis oleks juba ok. Kõige ideaalsem oleks 8J ET41 w124 all on minu kogemuse põhjal (omatud 26tk w124 viimase 13a jooksul). Intral olid selliste andmetega monoblockid valikus (mul isegi 3tk selliseid olemas riiulis, kuid 1 kahjuks puudu). Rehv, mis ei käiks vastu õiges mõõdus veljega oleks 225/40/18 kui auto keskmisest kõrgem, või 215/40/18 kui auto keskmisest madalam.
Vasta
#6
(21-01-2025, 11:48 AM)Mike22 Kirjutas:
(21-01-2025, 10:22 AM)I.HMA Kirjutas:
(21-01-2025, 12:00 AM)Mike22 Kirjutas: ET20 124 jaoks liiga palju, max ET35 kui velg 8. Proovitud kogetud.

Tere ja tänud.

Ette kindlasti ET20 palju ja sinna ongi plaan panna ET35 velg mis 8" lai.
Küsimus just tagasilla kohta. Mis Su kogemus on? Kas jääb lihtsalt liiga palju koopast välja ja hakkab vastu käima?

Mul siin silmapiiril ühed 8" R18 Monod millest 2tk on ET35 ja 2tk ET20

[Pilt: SEAAAgKMteA-1920.jpg]

[Pilt: OEAAAgKMteA-1920.jpg]

[Pilt: _IAAAgOMteA-1920.jpg]

[Pilt: 7kAAAgOMteA-1920.jpg]

Jah, jääb liiga palju koopast välja ja hakkab vastu käima. Näidispiltidel minu endine 124, kus et20 8J monod all nii ees kui taga. Isegi nii ülikõrge vedrustusega käis vastu nii ees kui ka taga, eriti pöörates/pidurdades/või kui taga keegi istus. ET35 teeks sealt -1.5cm sissepoole, mis oleks juba ok. Kõige ideaalsem oleks 8J ET41 w124 all on minu kogemuse põhjal (omatud 26tk w124 viimase 13a jooksul). Intral olid selliste andmetega monoblockid valikus (mul isegi 3tk selliseid olemas riiulis, kuid 1 kahjuks puudu). Rehv, mis ei käiks vastu õiges mõõdus veljega oleks 225/40/18 kui auto keskmisest kõrgem, või 215/40/18 kui auto keskmisest madalam.


Tänan põhjaliku vastuse eest
Vasta
#7
Taga üldiselt muret pole, w/c124 ma olen kastutanud 9.5 laiad r230 alt 18" "Alphardid" taga, ees 8.5 laiad Ees hakkavad sööma esimesena "laia liistu" serva. Ees ET35 peaksid olema ja taga ET40.

Pildidl kupeel ees ca 4mm flants suurte pidurite pärast.

Augus võib koopasse lüüa kui ratas välja pööratud. Nii nagu 195/65R15 ei saa sõita.
Koopad võiks 18 puhul ära rullida.


[Pilt: 77328-IMG_20180429_010134_465.jpg]
[Pilt: 65274-IMG_20190310_174037.jpg]
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Diffri varuosad w124 ülekandega 2,65 Martin999 0 85 20-12-2024, 09:51 AM
Viimane postitus: Martin999
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 213 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 270 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  Kas kellelgi on kogemust quaife atb diffriga? jsv 4 470 05-08-2023, 09:38 AM
Viimane postitus: Alr77
  W124 kesklukk S124 2 448 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 357 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 781 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,415 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,445 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,509 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne