Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Sooviks oma 204 kerega 320cdi talvel kasutatavamaks muuta. Kui talvel ikka 2 ratast ühe asemel veaks, siis vist oleks juba ok. Siinkohal siis küsimus, et kas kellelgi on kogemust just selle diffriga. Tundub olevat hooldevaba ja ei lukusta ka 100 prossa. Kas ta on ka nii hea kui väidetakse või on ka mingeid miinuspooli?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Hei,
W204 on Eesti tingimustes igati ok.
Kui stabiilsuskontroll on sisse lülitatud, veabki ühe ratta asemel kaks, sest libisema hakkavat pidurdatakse ja see suunab veojõu teisele rattale.
Parimate soovidega,
Sm. Västrik
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
? hmm... See talv oli paaril korral probleem parkimiskohalt välja tagurdades. Tagurdamine toimus õrnast kallakust üles ja oli suhteliselt libe. Korraks oli tunne, et auto jääbki sinna, aga lõpuks sain üles siiski. See stabiilsuskontroll tundus rohkem takistavat kui aitavat.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Stabiilsuskontrolli üks komponente on elektrooniline diferentsiaali"lukk"ETS/ETC. Selle töötamiseks vaja, et mootor toodaks piisavalt väänet ületamaks pidamist omava ratta pööramiseks vajalikku takistust. Libisevalt ratast pidurdatatakse piduriga, mis võtab umbes pool sekundit aega. Ehk asi näeb praktikas välja nii: hakkad liikuma ja ratas tõmmatakse ringi. Nüüd ei tohi gaasi tagasi anda, vaid tuleb hoida peal nii 1500 pööret automaadiga (manuaalil võib ka vähem) ja lasta autol pidureid vaheldumisi pruukides auto liikuma loksutada. Toimib väga hästi kõval pinnal, kui ühe ratta all on pidamist liikumasaamise jagu ja teisel ei ole. Ei toimi üldse pehmel pinnal (kaevab esimese üritusega kohe sisse ära) ja sellisel pinnal, kus kummagi ratta all pidamist lihtsalt ei ole. Rääkigu turundus, mida tahes, aga füüsika vastu ei saa ei elektroonikaga.
Quaifet kiidetakse, aga kui just rallit ei sõida/igapäevaselt pehmes ei ukerda, siis saab ETC päris hästi elatud. Peaasi, et ratta ringitõmbamise järel gaasi tagasi ei anna, vaid piisava veo peale jätad!
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
Mul oli oma S204 ostes sama plaan.
Et paneks luku sisse ja talv saab fun olema.
Aga leidsin sellele 1k eurile kasulikuma koha ja väga palju ei kahetsegi.
Ilma lukuta on lumepudrus veidi libedam küll sõita,aga kinni kusagil polnud.
ESP on talvel mul linnas alati välja lülitatud ja kulges ta mul eelmine talv 18" TRIANGLE T501 naeltega.
Et 204 on täiesti ok talveauto.Rehvid peavad lihtsalt üle keskmise head olema sest saba meeldib talle ikka väga liputada.
Aga iseenesest on Quaife ääretult hea lisa.Lukustub loogiliselt ja kannatab ka rohket jõudu.
Alar