Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 katuseluugi avamine
#1
Tere. W124 katuseluugi avamisel on teadupärast kaks varianti- kui tõmbad laelülitit tahapoole, sõidab luuk lahti; kui aga lükkad lülitit üles, siis liigub luugi tagumine serv paar sentimeetrit üles. Lülitad vastavalt sellele, kuidas sul parasjagu vaja on. Mõlemad variandid töötasid aastaid, kuid nüüd äkki töötab ainult tagaserva tõstmise variant. Esimene variant, kus luuk peaks lahti sõitma- enam ei tööta. Mitte et luuk kuidagi kinni pooks, vaid ta üldse ei liigutagi. Absoluutselt mitte mingit nõksu ei käi, nagu ei lülitakski midagi. Samas, lülitit üles lükates, tagaserva tõstab üles ilusti, nagu enne - ja paneb kinni ka. Luugil ei saa ju kaks mootorit olla, et üks põles läbi ja teine jäi tööle. Või on? Milline mehhanism luugi avamist juhib- et kas avab tagant või sõidab täielikult lahti? Mis sellises mehhanismis ootamatult katki minna saab? Kuna tegime auto põhja kallal paar tööd, kus kinnitasime kütusetorude klambrid plekikruvidega, siis kas saab olla, et luugimootori juhtmed jooksevad põhjapleki pealt ja said kruviga pihta? Aga miks peaks katuseluugi juhtmed põranda alt jooksma? Ebaloogiline. Millest selline viga saab tulla- et luugi tagaserva tõstab, aga lahti ei liiguta? Lüliti viga või mis? Luugi siinid ei saa nagu katki olla, sest varem liikus luuk lahti vabalt, mingit poomist ega takistust ei olnud. 230CE 1989 kupee.
Vasta
#2
Luugi juhtmekimp jookseb muu mudru seas põrandal, juhiistme alt.

Mootor on üks. Üks on ka tross. Küll töötavad taha liikudes liugurid teistmoodi ja seal on tavaks ära ikalduda. Loe vanu 124/126  teemasid, sellest on juttu olnud.

Päris võimatuks ei saa pidada ka labast lüliti ikaldumist. Või mootori harjade/kollektori ikaldumist, kuivõrd luugiserva tõstmiseks on vähe jaksu vaja, luugi kogu täiega sõidutamine on tüki raskem tegevus.
Vasta
#3
(21-04-2021, 09:24 PM)v6sa Kirjutas: Luugi juhtmekimp jookseb muu mudru seas põrandal, juhiistme alt.

Mootor on üks. Üks on ka tross. Küll töötavad taha liikudes liugurid teistmoodi ja seal on tavaks ära ikalduda. Loe vanu 124/126  teemasid, sellest on juttu olnud.

Päris võimatuks ei saa pidada ka labast lüliti ikaldumist. Või mootori harjade/kollektori ikaldumist, kuivõrd luugiserva tõstmiseks on vähe jaksu vaja, luugi kogu täiega sõidutamine on tüki raskem tegevus.

Kus mootor asub muidu?
Vasta
#4
Kupeel ei tea, aga universaalil on vasaku tagaratta kohal pakiruumi küljeplekkide taga õõnsuses.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 422 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 341 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  W220 katuseluugi "pann" Rolz 0 371 30-05-2022, 12:42 PM
Viimane postitus: Rolz
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,393 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,465 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,657 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 7,093 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne