31-12-2024, 06:39 PM
Tere
Lugulaul järgmine. Sai väljamaalt toodud üks S350. Panin tähele, et 7G+ kast venitab. 50km/h tahab linnas sõita 3ndaga ja 90km/h maanteel tahab sõita viiendaga. Tahab vahetada seal ca 2100 pöörde juures. Esimesed käigud 1-2, 2-3 lülituvad normaalselt ja juba madalalt.. Käiguvahetused ise sujuvad ja mingeid räigeid jõnksutamisi ja muid koledusi ei esine. Lihtsalt hilja vahetab. Asi selge, vaatame peale õlivahetust. Lasen Hõbenooles dünaamilise nagunii teha kuna eelnev kasti ajalugu on teadamata AGA nüüd huvitav nüanss asja juures millele olen paaril korral hiljuti kinnitust saanud:
Tühja paagiga töötab kast nagu kulda! Sujuvad vahetused, õiges pöördevahemikus. Sõidab viiendaga linnakiirusel ja kõik ideaalne. Nii kui kütet sisse panen (autot isegi välja suretamata tanklas), hakkab sõitma jälle kõrgel pöördel ja väiksema käiguga! Kui olen teinud nt 45min sõidu teise linna ja seal korra tanklas peatunud ja siis sõitu jätkanud, olen ka vahepeal täheldanud, et kast hakkas tööle nii nagu peab..
Kas võib hoopis kahtlustada mingit DPF süsteemi errorit? Teooria oleks asjale see, et ECU annab autole käskluse regen. ette valmistada ja sõidabki väiksemal käigul ja kõrgema pöördega. Kui sõidan põleva kütusetulega, on DPF süsteem väljalülitatud väikese kütuse koguse tõttu ja kast toimib nagu uuel pillil.
Pole arvutit käepärast võtta, et koode vaadata. Mõte oli ka maanteel proovida panna arvutiga DPF põletama.. On keegi sellise pulliga kokku puutunud? Mõtteid?
Lugulaul järgmine. Sai väljamaalt toodud üks S350. Panin tähele, et 7G+ kast venitab. 50km/h tahab linnas sõita 3ndaga ja 90km/h maanteel tahab sõita viiendaga. Tahab vahetada seal ca 2100 pöörde juures. Esimesed käigud 1-2, 2-3 lülituvad normaalselt ja juba madalalt.. Käiguvahetused ise sujuvad ja mingeid räigeid jõnksutamisi ja muid koledusi ei esine. Lihtsalt hilja vahetab. Asi selge, vaatame peale õlivahetust. Lasen Hõbenooles dünaamilise nagunii teha kuna eelnev kasti ajalugu on teadamata AGA nüüd huvitav nüanss asja juures millele olen paaril korral hiljuti kinnitust saanud:
Tühja paagiga töötab kast nagu kulda! Sujuvad vahetused, õiges pöördevahemikus. Sõidab viiendaga linnakiirusel ja kõik ideaalne. Nii kui kütet sisse panen (autot isegi välja suretamata tanklas), hakkab sõitma jälle kõrgel pöördel ja väiksema käiguga! Kui olen teinud nt 45min sõidu teise linna ja seal korra tanklas peatunud ja siis sõitu jätkanud, olen ka vahepeal täheldanud, et kast hakkas tööle nii nagu peab..
Kas võib hoopis kahtlustada mingit DPF süsteemi errorit? Teooria oleks asjale see, et ECU annab autole käskluse regen. ette valmistada ja sõidabki väiksemal käigul ja kõrgema pöördega. Kui sõidan põleva kütusetulega, on DPF süsteem väljalülitatud väikese kütuse koguse tõttu ja kast toimib nagu uuel pillil.
Pole arvutit käepärast võtta, et koode vaadata. Mõte oli ka maanteel proovida panna arvutiga DPF põletama.. On keegi sellise pulliga kokku puutunud? Mõtteid?