Postitused: 483
Teemad: 42
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Vahepeal hakkas häirivaks muutuma mingi vibratsioon jõuülekandest. Tekkis järsku, vibras paar sekundit ja siis ka kadus. Alati olukorras kus mootorilt pauku küsitakse ja 1500 rpm kandis. Olukorra lahendas renoveeritud turbiin (Hõbenool).
Auto on väikse mõttevälgatusena ka müügis. Jah osalt selle pärast, et temaga on tegemist olnud omatud aasta jooksul, kuid põhiliselt seetõttu, et tahaks ikka Shooting Brake ka korra elus ära proovida.
Postitused: 483
Teemad: 42
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
21-12-2024, 01:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2024, 12:41 AM ja muutjaks oli Ott.)
Tundub, et seda autot hetkel võimatu müüa, ehk siis tuleb edasi kannatada.
Ja kannatada mina saan, mõned tunnid tagasi tekkis kellade vahele aku kujutis, auto lükkas maki välja kuid lasi sõita. Tuli meelde, et originaal Varta on hetkel seismas kättesaadavas kohas. Vahetasin akud âra nagu muiste aga midagi särises läbi kusagilt vist. Tulemus on hetkel totaalne vaikus võtme keeramisel.
EDIT: Ma koristan siit oma segase märkmepaberi teksti ära ning võtan asja kokku selliselt, et kere ja käigukasti poldi vaheline massijuhe oli näpuga kinni keeratud kere külge. Sellest tulenevalt oli see ühendus seal kiiresti halvenenud ning tekitas anomaaliat kus paar päeva ideaalselt töötav auto mingi hetk klõpsugi ei tee terve päev. Ellu ta jah ärkas, et elektroonika toimis ja diagnostika suhtles, kuid lihtsalt mingeid veakoode polnud. Lõpuks diagnoosis vea lihtne krokodill akult mootorisse.
Postitused: 483
Teemad: 42
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Pusin Start-Stop süsteemiga, selle välja lülitamisega nimelt. Youtube õpetused kipuvad kõik facelift mudelite kohta olema, kus on võimalik "last mode", ehk jätab siis meelde mis sul viimatine nupu asend oli. Minu 2011 seda ei toeta, Vediamoga õnnestus CGW moodulist see justkui välja lülitada, kuid see kustutas vaid ikoonid ära väikselt ekraanilt. Kuskilt on midagi veel vaja ümber muuta, kuid ma ei tonka Saksa keelt ka. Võibolla on kellelgi kogemusi või infot?
Postitused: 214
Teemad: 1
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
+Akujuhtme küljest vaja üks juhtmeke lahti tõmmata pistikust ja saabubki õnn õuele.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 483
Teemad: 42
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
28-02-2025, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2025, 11:17 PM ja muutjaks oli Ott.)
Tekkis vajadus käia sillastendis, kuid see külastus jäi lühikeseks. Ekstsentrikud olid loomulikult kinni, kuid see on ka suhteliselt köömes selle kõrval, et tagumine sillatala on läbi mädanenud, juhipoolne pikivarras on seal ikka suht küljest murdumise äärel.
Hakkab siis pihta jälle, oligi paar kuud rahulik. Hetkel on lootus Vehol ja MB Goodwill programmil. Esmaspäeval kutsuti pildistama, loodetavasti tuleb siis tehasest roheline tuli. Telefonis oldi vähemasti pigem lootustandvad ja vihjati, et kuna need oleks sellised tasuta töötunnid, siis kaval oleks võimalust kasutada ja uued kaikad panna. Loomulikult kõik õige ja siin on pigem otsustamise koht selles, et kas viia ise hunnik b-sodi või lasta neil siis a-osadega remontida. Loomulikult küsin vastava hinnapakkumise neilt kuid kardan, et tõmbab hapniku kinni see number.
Mida uuemaks, seda sitemaks!
Postitused: 483
Teemad: 42
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Lahenes mulle soodsalt, uus sillatala ja töö tasuta, minupoolt uued silladetailid. Tegelikult oli vaja vahetada ees ka rooliots, ning üks väike kronstein tagasilla juures on ka uus pandud. Need kulud ka minusse ei puutunud. Tuleb olla tänulik ja kiiduavaldused esitada siin kus vaja, ehk siis kiitus Tartu Veho.
Tegevused aga jätkuvad, juba oli vaja ette vasakule uut ABS andurit ning tundub, et ka parempoolne tagumine õhkpadi hakkab otsa saama.