Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200T D, 1983, S123 - Lepz
Alusta pihustitest, mõõda ära surved (et seal poleks klapid põlend).

Pihustite tagasipanekul saad kontrollida tegelikku staatilist pritsehetke. Nigu russilSmile

Sealt edasi siis kett, eelpritsemuhvi vedru ja KSP kinnitus muhvi külge.

Sul juhendmaterjali selle kohta on?
Vasta
(14-02-2024, 06:18 PM)v6sa Kirjutas: Sul juhendmaterjali selle kohta on?

2 tk on hieroglüüfides ja 1 tk on inglish, aga inglish on haynes, see vist nii põhjalik pole.
Ilmselt tuleb nad nüüd üles otsida ja hakata menetlema...

Lubatakse pikka talve, ehk ilusa valgega ei saa vast nii pea sõitma, siis saab kolevalgega tegutseda.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Nii, vahetasin III pihusti ära, aga oma laost leitul oli keegi juba keskelt lahti keeranud ja mina seda pidama ei saanudki.

Läksin siis varumootori kallale ja tõin sealt pihusteid ja vahetasin II ja III ära. Pläksutamine tundub mahedam, aga on ikka olemas. Vb eneselohutamiseks tundub mahedam, no et poleks maha visatud aeg...

Nädalavahetusel vast kõik pihustid ette võtma ja kui ikkagi pläksutab, siis on viga kuskil mujal Big Grin

Küljesolev oli vw ja audi märkidega ja 130 bar, muidu kõik teised olid markeeritud 115 bar peale. Muud kahtlast tähele ei pannud.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Pihustite tegemine ei maksa suurt midagi. Lase uued head otsad panna, näiteks Test-Remis: https://www.testrem.ee/kontak/

Punn jäi ikka pidama?
Vasta
(06-03-2024, 10:40 PM)v6sa Kirjutas: Punn jäi ikka pidama?

No enam nii libedat pole, et põiki lasta, aga tundub et külg on kuiv, ehk peab!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
[Pilt: 26693-20240323_161258.jpg]
Hooaeg 8!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Hooaeg 8 algus oli väga konarlik ja kivine.
Esiteks läksid ilmad kohe kehvaks, pole veel ükski aasta nii hilja oma hooajaga alustanud.
Teiseks tundub, et kusagil toidupoe kõige kaugema parkla kõige kaugemas nurgas on ikka keegi suutnud mõlgi juhiukse tekitada Sad
Lõpuks jäi ka raadiomakk jahedaks, eks ta jamas juba seitsmenda hooaja lõpus, aga aprillis mängis veel ilusasti. Tuli ka see ära asendada.

Lõpuks maikuu tõi natuke leevendust, käisin kohe vanatehnika näitusel.

[Pilt: 43768-20240501_114555.jpg]
Valgejõe viies vanatehnika näitus-sõit


[Pilt: 53969-20240430_202125.jpg]
Üks kangialune pilt ka
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Hetkel ilmad lasevad tarbida igapäeva autona.

Vahepeal sai ülevaatusele surutud. Ja õlid ja filtrid said uuendatud. Üks liist tahtis plehku panna.
Muus osas paljus vanaviisi Smile
[Pilt: 34469-IMG_20240515_115637_510.jpg]
Seekord "helises" mootor ainult kahel korral! Ilmselt oli ilm kuum ja kohe sai jaole ka, ning kiirused olid suuremad kui tavapäraselt Smile


[Pilt: 62784-20240501_092556.jpg]
Eelmise päeva õhtul sai Hiiumaalt tuldud, seega pesu jäi varahommikuks, sest hiljem ootas juba ametlik hooaja avamine.

[Pilt: 37325-20240505_113634.jpg]
MB klubi hooaja avamine

[Pilt: 78265-Messenger_creation_53c381e7-3464-4...177b4.jpeg]
Ei tea kas tegu on väga kiire masinaga või oli külgtuul nii vali, et mõned asjad hakkasid irduma.
Õnneks on see tiiva all kuidagi kinni, nii et täitsa ära ei lenda, aga sõidu ajal lipendas mitu korda ja sai käega tagasi pandud. Nüüdseks ilusasti tagasi kinnitatud.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Vahepeal üritasin tagastanget sättida, teadsin et üks vähe korralikum peaks laos olema, aga selgus, et see pole nii korralik. Peale põhjalikumat sorti puhastust tuli mölke ka omajagu välja. Kui tuled paika panna ja liist ka peale, siis uduka juures jookseb liist ära. Ilmselt tuleb sedaani tagastangega edasi purjetada. Vähemalt praegu.

[Pilt: 92847-20240528_141932.jpg]

Jälle sööb esirehve, viimanekord sai lastud sild paika panna, aga ilmselt ei õnnestunud nii hästi. Või on põhjuseks ees üks laiem velg. Mingi aeg sai avastatud et 3 velge on 6" ja üks on 6,5"  võibolla see mõjutab. Igatahes tutikad jalavarjud on tellitud ja ka 6" velg meikapitud (liivaprits, pulbervärv) ehk tuleb rehvivahetus teha ja siis jälle sillastendi.
Äkki saab parem.

[Pilt: 97999-20240615_104811.jpg]

Muu osa on ikka igapäevamasina rollis ja ka üritustel oleme käinud.

Lõpuks sai Vanatehnika Lustisõidul käidud. Ammu plaaninud, aga nüüd läks asjaks. Sedaenam, et sihtkoht oli ju kodu lähedal.

[Pilt: 86937-20240618_183719.jpg]
tegelikult oli autosid kõvasti rohkem, kui pildil, ka Mercedeseid

Samuti sai osaletud klubiüritusel. Algul piimafarmis ja siis Lavasaares. Ja finaal Automuuseumis.
Kruusatee tegi meele mõruks, pärast küll selgus, et oleks teistpidi ka saand, aga tegu oli tehtud Smile

Ürituse endaga jäime rahule!

[Pilt: 94422-20240630_101635.jpg]
farmis

Nüüd ootab ees pikk ja põhjalik pesu.

[Pilt: 75786-20240630_143125.jpg]
Tolmusest autost paremat pilti ei ole.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
(05-07-2024, 09:43 AM)Lepz Kirjutas: ...
Kruusatee tegi meele mõruks, pärast küll selgus, et oleks teistpidi ka saand, aga tegu oli tehtud Smile
...

Teistpidi oleks jäänud sõitmata ja nägemata Pärnu-Jaagupi ja Maima vaheline ilus kõrvalteelõik.

Tolmused kruusateed on selle auto kaasaegsedSmile

Valge auto peal tolm ei paista enne, kui näpuga tõmbad triibu.
Vasta
Tõsi, nägemata oleks jäänud.

Nüüd kaks tundi hiljem on nii:

[Pilt: 22748-20240706_203850.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Eile sai õiges mõõdus rõngad pandud, nüüd on mõlemad esimesed 6" laiad, lisaks uued rehvid ja täna sai sillastendi.

Näis kaua need jalavarjud kestavad. Eelmised olid täpselt 4 aastat ja ligikaudu 25 tuhat km.
Hea vahest vaadata, kui asjad kirjas on Smile

Ilupilti:
[Pilt: 36855-20240807_1206330.jpg]

Veel:
[Pilt: 43696-20240807_120512.jpg]

Sõidame, kuni saab!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Täpselt enne üritusi, sai auto puhtaks pestud, aga enne seda sai auto garaazist välja aetud, aga aku tuli ega pidurite hoiatustuli ei süttinud.

Kui see ei sütti, siis genekal puudub ilmselt ergutus ja tervel autol puudub laadimine.

Kui kellegil on hea mõte, mida ma katsetama või otsima peaks, siis pole mõtet salatseda Smile

Asjad, mis ma juba ära proovisin:

*Vahetasin hoiatustule pirni
*Vahetasin hoiatustule pirnipesa
* Kontrollisin harjad üle
* Vahetasin harjad
* Loksutasin geneka pistikut, samal ajal kontroll istus juhi kohal
* Pistiku järgi käis ka teine genekas, ühendasin aind pistiku, pole ju mõtet vahetada, kui selles asi pole... Või peaks?
* Kontrollisin nr 12 kaitsme üle
*Proovisin kahte erinevat akut
*Täistule lamp põleb, seisupidur põleb ja põleb ka eelsüüde, kutu on ainult akutuli ja pidurihoiatus
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Pirnipessa +12 V tuleb?

Geneka pistikus mõlemale klemmile +12V tuleb?

Kui teise geneka ühendasid, kas geneka massi ka ühedasid? Näiteks panid ta teise peale lamama, enne natuke neid omavahel hõõrudes oksiidi kaotamiseks...
Vasta
(12-09-2024, 07:16 AM)v6sa Kirjutas: Kui teise geneka ühendasid, kas geneka massi ka ühedasid? Näiteks panid ta teise peale lamama, enne natuke neid omavahel hõõrudes oksiidi kaotamiseks

Nii ma sain tõesti tuled põĺema.

Suurest rõõmust vahetasin geneka, aga tulesid jälle pole Big Grin
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Kui geneka kere ja mootori (või aku miinusklemmi) vahele ühenduse tekitad, kas siis tekib elu?
Vasta
(13-09-2024, 07:10 AM)v6sa Kirjutas: Kui geneka kere ja mootori (või aku miinusklemmi)  vahele ühenduse tekitad, kas siis tekib elu?

No see tulemust ei andnud. No teine silmapaar oli kärsitu jne.

Peeglit, rsk, ka garaazis pole...

Tulemuse andis vana geneka vahetatud genekale lamaskile panemine, sain tuled.

See tähendab, et esialgsel genekal kah viga polnud. Tagasi vahetama ei hakanud.

Küll vahetasin tableti, aga see ei andnud tulemust ja siis vahetasin tagasi... Ja siis sain tuled. Mitu korda proovisin, ikka on tuled.

Nõme on see, et nad äkki ilmusid, seetõttu võivad tuled jälle kaduda ju...

Ahsoo, terve pullu breikut lasin ka sinna kanti. Äkki siis tegi miskit puhtaks... Kurat seda teab
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
Kuna ma sain kõigevõimsama jõul laadimise tagasi, sai kohe Kose-Uuemõisa Vanatehnikapäevaga õnnestumist tähistatud.

Kõigevägevama sellles mõttes, et ma siiani ei tea, mis mõjus ja istun granaadi otsas, igahetk võib viga uuesti avalduda..

Pildimaterjal:

Valmistumine:

[Pilt: 94566-20240913_190519.jpg]

[Pilt: 23285-20240914_105930.jpg]
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 23,683 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  MB S123 250T RED ДЕД 1982 Mike22 98 83,962 30-08-2019, 08:19 AM
Viimane postitus: Mike22
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 31,685 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
Big Grin S123 300TD v6sa 8 8,569 06-01-2007, 10:57 AM
Viimane postitus: vince



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne