Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere.
Kuna autol oli missfire cylinder 1 ja 3 viga, sai vahetatud 8 süüteküünald(iriidium)
Ja 1. Ja 3. Süütepool, veakoodid kadusid, auto muutus peale seda uimaseks, käivitades kohati tõmbleb tühikäigul peale asjade vahetamist.
Puhastatud sai ka drossel ja MAF andur. Arvuti veakoode ei näita.
Küünlad said Densod ja poolid delphi.
Mis sai huvitav valesti minna?
Autoks w221 s500 M273.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...
Enne mootorikatete tagasi panekut, kontrollisin pistikud ja poolid üle.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...
Vahetasin silindrite kaupa asju
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mainin ka seda et ükskord olid mootorikatted küljest, panin käima ja käis ebaühtlaselt, katted panin peale ja siis hakkas enamvähem käima.
Viimase suurekülmaga käivitus ilusti, minut käis, hakkas ebaühtlaselt käima, mootor käis mingi tempi i ja siis hakkasid pöörded kõikuma, kui mootor oli töösoe, käis ühtlaselt.
Eelnevad vead olid
P0172.
P0300
P0301
P0303
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
M273 pistikud ei ole nii rabedad, nagu M113 on. Ning õnneks jah, need on eraldi müüdavad artiklid.
MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.
Seal sisselaske peal jookseb ka paar õhuvoolikut, mida kerge vigastada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Täna toimis auto nagu unistus, käis väga peenelt, aga uuimane on, proovin veel teist MAF andurit.
Võru-Tartu keskmine tuli 7.9. Keskmine kiirus 88kmh.
Eile pesin drosselit ja MAF andurit, suurte külmadega kõigutas pöördeid, Niipalju kui USA foorumeid lugenud olen siis viitab MAF andurile.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(15-01-2024, 01:51 PM)Marksus Kirjutas: Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras.
Pistikud koos pesadega ilusad puhtad, olin teadlik et neid tuleb ka kontrollida.
Break cleaneriga lasin ka igalepoole töötava mootoriga ja muutusi polnud.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
15-01-2024, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2024, 10:32 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.
Ma küsiks- Millise tootja küünal töötab MB peal siis kõige paremini? MB teadupärast ise küünlaid oma autodele ei valmista. Kas Beru, Denso, Bosch, NGK või mingi muu tootja küünal?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.
Autol peal LPG ja selle ongi Iriidium küünlad seal.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
113 puhul on väga määrav küünla kvaliteet ja ka küünlajuhtmed. Järelturu juhtmetega ei pidanudki korralikult tööle hakkama.
Ise kasutasin vahetades (vist)Beru küünlaid.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Teema võib lukku panna.
Vigane MAF oli põhjustajaks.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ei lõpenud see saaga siiski.
Külmalt üks silinder kadunud.
Veakoodid :
P0300
P0301
P0172
P0174
P0171.
10 sekundit puterdab, ja siis hakkab ilusti käima, kontrollisin pistikud uuesti, esimese silindri poolil üks juhe vigane, ilmselt see tekitab veakoodi p0300 ja p0301. Kui koodid kustutada siis tulevad need tagasi alles külmkäivitusel.
Võtsin katted maha , kontrollisin voolikuid, pihustasin cleanerit aga muutusi polnud.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult?
Kas surved ka mõõdeti, kui küünlad kord maas olid?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(22-01-2024, 08:03 AM)v6sa Kirjutas: Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult?
Kas surved ka mõõdeti, kui küünlad kord maas olid?
Surveid mõõtnud pole, aga eks tuleb seegi ettevõtta.
Kuna drossel ja muudkohad olid õlised, vahetan ka karterituulutused ära.
Viga tuleb bensiiniga ja külmkäivitusel. Paarminutit on käinud siis käib väga pehmelt ja ühtlaselt. Käivitub igatpidi hetkega, kütusekulu on vägagi mõistlik, edasi liigub kenasti.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mõõda tõrkuva silindri ja tema naabri surve esmalt.
Poleks esimene mootor, milles hülss viga saanud
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt.
Kas gaasiga sõit üldse õigustab ennast selle mootoriga? Palju km kulu erinevus tuleb aasta lõikes (paigaldus, hooldus, teine õi jne)? Ise kaalusin kunagi R500-le paigaldada ja ükskõik kuidas arvutasin ära see tasunud ei oleks.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(22-01-2024, 02:53 PM)jsv Kirjutas: Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt.
Kas gaasiga sõit üldse õigustab ennast selle mootoriga? Palju km kulu erinevus tuleb aasta lõikes (paigaldus, hooldus, teine õi jne)? Ise kaalusin kunagi R500-le paigaldada ja ükskõik kuidas arvutasin ära see tasunud ei oleks.
Algul näitas veaks esimene ja kolmas silinder, sai uued poolid, küünlajuhtmeid pole sellel.
Paak 71l ja sõita saan 570 km umbes.
Viimane hooldus oli 150€ , uued filtrid, reduktor, seadistamine, lekete tuvastus.
Endale gaas meeldib, 0,53 tuleb soodusega. Auto ostsin siis oligi lpg peal.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Üldiselt sellel Hallo M273-l silindriseina kulumisi ei ole.
Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust.
Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid.
Mis gaasi puudutab, siis ei ole mina veel näinud ühtegi gaasitatud autot, mis töötaks nii nagu vaja.
Suured mootorid (300 kW ja +) ja gaasipihusti ei saa läbi oma vahel, kiirendades tihti häires.
Ja igas hooduses ongi vaja lekkeid otsida, kogu aeg saadab neid gaasihais, olgu seistes või sõites.
Paigaldus (elektroonika) kipub ka logisema, olen näinud juhuseid, kus gaasiajami ajul massid puudulikud, mis lõpetas kallihinnaliste süütepoolide töö jnje.
Lisaks seadistused ECU'l, sellega ei tulda ikka toime, gaasi kütteväärtus nii teine, Nm "vales kohas", tuleks ka käigukastid üle mappida jnje.
Loodan, et ainult minul halvad näidised ette sattunud. Räägin uutest suure bensiinimootoritega autodest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|