Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Loen siit, et Varta, Bosch, Exide ei kõlba mitte kuhugi. Millised akud on siis meie turul nö head akud? Jätame OE välja, sest need on nagunii head. 10 aastat vana OE aku eest küsitakse sama hinda, nagu uue Varta eest. Mina ütlen, et küsida võib ikka, iseasi kas keegi seda ka nõus maksma on. 10 aastat vana aku on oma eluea lõpusirgel olev aku.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Varta, Bosch, Exide, kõiki neid akusid olen vahetanud ka iga aasta või 2 aasta järel. Tõsi, kõik nad tühjenesid talvel. Kahtlus oli varjatud tarbimisel, kuigi elektrikud vaatasid kolm korda üle ja ei suudetud midagi tuvastada. Exide sama, Akumaailmast sai ostetud, suri nii äkki, et isegi tuli laetuli enam ei hõõgunud. Null mis null. Sai siis käima, 2 päeva garantii lõpuni. Panid testri peale, ütlesid aku korras aga täiesti tühi. Laadisid kaks päeva. Toimis nädal, lõin käega, ostsin uue. Sama lugu, talvel sai paar korda tühjaks ja lõpuks üle 2-3 päeva seismist ei kannatanud. Alati kui uus aku peale sai, probleem kadus.
Eelkirjutatut lugedes tundub, et Eestisse tuuakse kuidagi hulgi seda prügi.... Samas võrreldes nüüd teistega, kus elektroonikat autodel vähem, neil kestab probleemideta. Autod käivituvad, akud kestavad. Võibolla on see elektroonika autodel aku surm?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ja minul sõitis Varta 7 aastat
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Ostsin ise pea 3a tagasi Exide AGM, töötab siiani laitmatult.
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Mul oli S500 originaalakuga millel olid 2003 aasta kuupäevad. Ükskord läks nädalavahetusega täitsa tühjaks ja peale klemmide pealt kuupäeva vaatamist pikalt ei menetlenud. Läks uus Bosh AGM asemele. Hiljem selgus et auto jäi voolu tarbima ja laadisin mingi ctek laadijaga selle 20 aastat vana tehasest antud aku täis ja sõitsin sellega veel paar kuud enne kui 20€ eest ta mul ära osteti. Tegelikult oleks originaalaku isegi rohkem meeldinud aga mul polnud kahe akuga ka midagi teha. Praegu Bosh alles aasta peal olnud, aga 3 nädalat oli vist kõige pikem seismine ja läks käima ilma mureta.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Esialgu pole aku enam esineda julgenud. Ega mõõtma pole ka jõudnud...
Hortis jälle aastahooldus tehtud läbisõidul 275 000. Palusin kriitiliselt üle vaadata, leiti vahetamise ootel olevad amordi tugilaagrid ja üks leemendav amort ning kõigis esisilla kaigaste puksides mõrad. Eks tuleb need lasta ka ära teha, et oleks jälle aastateks mureta. Laseme ülivaatajal ka läbi loksutada ja siis teeme kõik leitu korraga.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
Et teemarikkumine oleks täielik ja vastates hr. Rolzi eelpool läbi käinud küsimusele noname toodete kohta, siis ostsingi mingi türklaste xforce aku. Väidetav garantii samuti 2a. nagu nendel nn. premium tootjatel. Eks näe kuidas kestab.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lihtsalt üks tore number
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
28-04-2024, 02:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2024, 02:06 AM ja muutjaks oli Lepz.)
On küll, sain ükspäev 123 aga seda siia vöörasse psititusse ei hakka postitama
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Eile oli jälle autol häda majas voolu vähesusega. Panin laadima - läks 7 Ah juurde. Ehk aku on ikkagi lahja... Samas - garantiiaja pidas vastu ja rohkem pole maailmamajanduse turgutamiseks ette nähtudki minusugustele. No õnneks neid müüakse.
Nelja aastaga pole sittagi muutunud: endiselt pakuvad kataloogid sellele autole 95 Ah akusid, mis on 350+ mm pikad. Aga meie omal on seal rõõmsasti kliimatoru ees ja maksimaalselt mahub 320 mm ehk 80 Ah. Näis, kauaks Excide üüber aageeemmi siis jagub. On Renovaaris pakkumises parasjagu.
(12-01-2021, 04:31 PM)v6sa Kirjutas: ...
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, ...
kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus aku
...
Samas olen kindel, et mõne lolli auto peal käivitab veel tükk aega. Näiteks Potsut.
GLK laadimine on 14+ V, tuttuläinud auto voolutarve vähemalt mõõtmiste järgi 0,011A. Ei oska nagu midagi ette heita...
Kas ma peaks STARiga kuidagi autole ütlema ka, et nüüd on uus aku ja seda palun kohelda viisakamalt? Või pole arutu optimeerimine veel 2013. aasta autolt tabanud?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Muide, ka MB on Vartast loobunud, uutel on Excide pardal!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Esialgu tundub, et halvemaks ei läinud.
Aga ilmselt tuleb ka abiaku ära vahetada, ikka loobib suvalistel käivitustel AUX battery viga. Mitte süstemaatiliselt, vaid sõna otsese mõttes - suvaliselt.
Meelespeaks: tagumise puksiirava valge kate on koodiga A2048851224 9799 .
Meil on kellegi kobakäpa abiga see luuk lahkunud. Iga kord ei käi ju autole ringi peale parklasse tulles ja nii me ei teagi, millal ja kuhu see täpselt jäi. Ühel hommikul oli auto tagumendis auk katmata
Autole on üldse tekkinud viimase aasta jooksul müstilisi mõlke külge. Ise me ei tea, et oleks käinud kedagi/midagi puskimas. Aga mõlgid on peal...
No õnneks pole näituseauto ka.
|