Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic
Ai kurja!!!

Need on igate pidi kurvad õnnetused!
Eelkõige loomale ja ka autole!

Olen sellise sokumatsu w123 labielanud 100km/h ja teades kui paksust rauast 123 on siis tagajärjed olid fataalsed!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
Juhtub....Sprinteriga kitse teise ilma saatnud, ainult numbrilaus läks katki.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Kui sulepadjad kinni siis pole ju viga midagi. Plastiku ring vahetusse ja korras.
Kurjajuur
Vasta
(30-07-2022, 11:37 AM)Randar Kirjutas: Kui sulepadjad kinni siis pole ju viga midagi. Plastiku ring vahetusse ja korras.

Padjad jäid kinni.

Esmasel vaatlusel radikas ja esitule kinnitused puru. Radikat ei pidanud vaatamagi, seda sai aru koheselt, kui autost väljusin, märg rada maas ja nire vasakus nurgas. Lisan kasko jaoks laaditud video.



Kapoti alt vaadates kõik omal kohal polnud... raam sissepoole?!

Eks kuuleb Hitehist, mis ja kuidas, kui nad minu omani jõuavad.
Vasta
Kas hiteh on ikka kõige õigem koht tegemiseks? Mul alles oli nendega kogemus ja ei ütleks, et eriti rahule jäin.
Vasta
On seal üldse tugevat raami? Pigem miski kerge pleki-alumiiniumi tükk igasugu detailide kinnitamiseks. Need peaksid kõik vahetatavad olema.
Kurjajuur
Vasta
(30-07-2022, 09:12 PM)jsv Kirjutas: Kas hiteh on ikka kõige õigem koht tegemiseks? Mul alles oli nendega kogemus ja ei ütleks, et eriti rahule jäin.

Aga paku parem välja?

Ma ei usu, et meil tegutseks ühtegi pikalt turul olnud kioskit, mis reaalselt tööd ka teeks ja millel mitte kellegi poleks etteheiteid.

Tule all on täitsa tummised talad olemas. Kits tuli kõrgemale ja tiiba hoidvad plekid tõesti pole mõeldud auto raskust hoidma. Eks näis, mida töökojast kostetakse.
Vasta
Wink 
Nädal peale laksu, on GLKga tegelema hakatud.
Esialgu avanesid sellised pildid..
[img][Pilt: 77959-1.jpg][/img]
[Pilt: 46837-2.jpg]


Kannatada said esialgsete andmete põhjal kindlalt esituli, radikas, mootori vahejahuti. Rohkem ei jäänud kohe meeldegi. Aga kindlamalt teab kui tuleb garantiikiri kindlustusest jne.
Vasta
GLK eelmisest teisipäevast taas sõidus. 

See nädal sai ta Itehil uuesti üle lastud vaadata ja puuduv kinnitus ära tellitud. 

Eile toimunud Rahvusvahelisel künnivõistlusel Olustveres oli GLK aga heaks abimeheks põldude vahel sõitmiseks ja suure sabina ajal peavarjuks künniplatside hindamisel, 4vedu läks mudasel pinnal vägagi vaja Big Grin

Kojusõitu sai alustatud mudase autoga, koju jõudsime juba nagu pesulast tulnuna... vihma jätkus veelgi!

[img][Pilt: 53864-17.09.2022_GLK.jpg][/img]
Vasta
Tänase päeva "saldot" kokku arvestada ei jõuagi, kui palju neid hobuseid nüüd kokku tuleb aga palju ning kõik ei ole veel nähagi...

Minu määrdunud, peaaegu nagu G  Tongue  pidas pika päeva saatjaauto rollis ilusti vastu.... nagu alati ja koju me jõudsime! Rolleyes



[Pilt: 55882-1.02.23_G.jpg]
Vasta
20. Uunikumide talverallil lõunas.
Saatsime teele ka ühe klubilise?

[Pilt: 83393-VideoCapture_20230225-165714.jpg]
Vasta
(25-02-2023, 06:01 PM)Ester Kirjutas: 20. Uunikumide talverallil lõunas.
Saatsime teele ka ühe klubilise?

Klubiline jah.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
(17-07-2021, 09:09 AM)v6sa Kirjutas:
(16-07-2021, 07:33 PM)Rolz Kirjutas: ...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala Tongue

Milline see õige võti siis on? 17,87 mm?
...

Tuleb tõdeda, et ongi nutt ja hala. Šamaan sihuke!

Sai õige padrun soetatud ja sellekevadisel rehvivahetusel siis pruugitud. Ainult kahele õnnestus otsa panna ilma kahekilose motivatsioonikõneta. Peale arenguvestlust dünamomeetrisega pingutusringi tehes leidus veel kolm kangekaelset. Millest üks on ilmselt lõplikult rikutud, kuna RV kate hakkas rebenema. Panin padruni autosse, et oleks edaspidi vajadusel võtta.

Aga mitte oma kangekaelsusest ei tahtnud ma rääkida, vaid auto hämmastavast veovõimest. Meil on all tavaline tänavarehv, umbes pooles vinnas mustriga. Ester sattus olukorda, kus tal tuli märgatavast tõusust 90-kraadisesse pöördesse suruda 2900 kilose eluskaaluga (tegevus toimus suletud alalSmile haagist muru peal ebatasasel pinnal. Ning loomulikult kadus ülespressimisel ühel tagarattal pidamine. Aga ETS on ikka hämmastav: hoiad pööret 1500 kandis ja lihtsalt lased autol toimetada. Käru liikus poole meetri kaupa vajalikud kümmekond meetrit õiges suunas ja see ei ajanud isegi pidureid kuumaks. Sirgelt tõukamisel ei olnud isegi ETSi märgata, mäkketrügimisel oli huvitav vaadata, kuidas pidureid rakendati - see oli kere kõikumisest selgelt näha. 

Mu enda kastikas oleks sinna samades oludes (auto jäi kahes kohas diagonaalrippesse) jäänudki.
Vasta
Talverehvid all. Täitsa hämmastav, kui mõnusalt ettearvatavaks muutub auto käitumine uute Conti naastudega. Ning ootuspäraselt vaikne on ka.

Vaatame, kuidas libedal peab ja veab.

Kui kellelgi vedeleb originaalset "flower power" rattapolti M14 keermele (kui neid üldse tehti teistsuguseid), siis mul on tükki kolm neid vaja. Tuleb rikutud peadega polte välja vahetama asuda...
Vasta
Need poldid (FEBi) maksavad ca 2 EUR tk uuena.
Otsi originaali kood ja selle alusel näed asendusi.
Pikkusi on erinevaid.
51 MM poldi FEBi kood on 46658, SWAG on 10 92 3933
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Napp kolm aasta tagasi rõõmustasin:
(12-01-2021, 04:31 PM)v6sa Kirjutas: ...
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, kuna Webasto järel oli voolu kole vähe järgi.
...

Eile hommikul ütles jälle: battery low , kui sai proovitud katelt kütta.
Eusa_doh

Varta kvaaliti. Retard

Samas käima läks probleemideta. Esialgu väheke lainetas, aga jäi käima ja isegi püsikiirus (see on esimene, mis alapinge tõttu järelt ära visatakse) toimis.

Krt, kaks aastat ja kümme kuud. Ei ole tühjaks saanud, ei ole piinatud, ei ole kummuli olnud. Oli küll seisnud 10 päeva, milles kolm pakases, aga ikkagi olen pettunud. Iga paari kuu tagant on nutilaadijat ka näidatud ja pole väga laadimist tahtnud.

Kui mingil hetkel on suts aega mõne autopoe juures, siis laseme akutesti teha. Näis mida see näitab.
Vasta
exide, on minu testimist mööda suht hästi kestnud
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(27-11-2023, 09:25 PM)Laur Kirjutas: exide, on minu testimist mööda suht hästi kestnud

Exide on täielik pask nüüd ka minu kogemuse pöhjal .
Poolteist kuud enne garantii lõppu kööga.
No naiivne nagu ma olen viisin siis nn.garantii korras müüjale tagasi ja trall algas. Öeldi, et läheb maaletooja poolsesse testimisse ja kontrolli, paar päeva pidi aega minema. Tegelikult nõiuti seal kallal kaks nädalat ja lõpuks olevat lihtsalt tühi olnud. Nemad nüüd laadisid ja testisid ära ja mina olen ise loll, et ei oska akuga ringi käia.
Ja kujutage ette kestiski veel tervelt kolm päeva peale garantiiaja lõppu ka enne kui kärvas.
Kokkuvõttes olingi loll, et vaatamata ühe teise autofoorumi kodanike hoiatustele selle pasa ostsin.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
Mina väidan täna nii, et kui asi on ainult poolteist kuud enne garantiiperioodi lõppu kööga, on ikka päris kvaliteetne asi....
See asjade ületootmine ja uute "mudelite" turundamine (ennekõike roheidiootsuse nime all) on lihtsalt kohutav.
Mul on au omada kahte autot, millel on 2-3 akut pardal, olen ka vanast harjumusest Varta akud võtnud. Reaalsus - võta üks ja viska teist!
Enne garantiiaega seest lühises, happed kärssavad välja jnejnje. Auto jaoks pinged valed jnje. Õudus kuubis.
See ei ole reaalne, neid uuemaid Varta tooteid tuleb hoida nagu sitta pilpa peal.
Ja samas, ühele vanurile tõstsin igivana 100 Ah Varta peale, mis oli nurka jäänud seisma prügina, laadisin täis ja panin kapoti alla, 7 kuud hiljem pani auto käima poolest pöördest!
Vanasti, ca 10 a tagasi, oli mul sama jama Boschi tolleaegsete hirmkallite akudega, järjest kaks tükki viksasin naudeldes prügikasti. (oli kallima otsa seeria, S6 vms..)
See oli veel aeg, kus BOSCH ei olnud nii tuim börsiettevõtte/pakendaja.
Samas täna MB OEM toode on ikkagi Varta, aga kurivaimud kestavad 10 aastat tuimalt! Järelturul 10a vana MB OEM aku eest küsitakse sama raha, mis uue Varta eest, ju vist põhjusega!
Ja järelturul Varta õudus, mismoodi?
MB enamus kasutusjuhendid näevad ette, et alates nädal+ peab saba taga olema, mina olen hakanud kõikjale ja kõigele massilüliteid vahele suskama.
Nagu krt, see ei ole normaalne,e t seisev naljarattaline peab omama sellist Amperaaži, mingu "magama".
Ja moodsatetel asjadel on hunnikus jama sees kohe, kui pardapinge on madal....
Ilmselt peaks täna hakkama proovima no-name tooteid, mis ei ole moodsa börsiettevõtte osakute kasumimarginaali tootja.
Kui keegi mõnda teab, siis hõisaku julgelt!

Vabandan väheke OT eest, kuid eks see puudutab meid paljusid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(28-11-2023, 05:34 PM)vreps Kirjutas:
(27-11-2023, 09:25 PM)Laur Kirjutas: exide, on minu testimist mööda suht hästi kestnud

Exide on täielik pask nüüd ka minu kogemuse pöhjal .
Poolteist kuud enne garantii lõppu kööga.
No naiivne nagu ma olen viisin siis nn.garantii korras müüjale tagasi ja trall algas. Öeldi, et läheb maaletooja poolsesse testimisse ja kontrolli, paar päeva pidi aega minema. Tegelikult nõiuti seal kallal kaks nädalat ja lõpuks olevat lihtsalt tühi olnud. Nemad nüüd laadisid ja testisid ära ja mina olen ise loll, et ei oska akuga ringi käia.
Ja kujutage ette kestiski veel tervelt kolm päeva peale garantiiaja lõppu ka enne kui kärvas.
Kokkuvõttes olingi loll, et vaatamata ühe teise autofoorumi kodanike hoiatustele selle pasa ostsin.

4+a. vahel webasto töötab tunde, 3L diisel kaubik, sama exide 3L diisel mercedes, kah webastoga.
Läheb kolmas aasta, ei ühtegi probleemi. Võibolla sul vähe sõitu ja palju käivitusi, tühja akuga käivitus lõpetab aku ruttu ära
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,387 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,427 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,829 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,944 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,401 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,130 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 175,046 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,086 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 132,031 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,442 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne