Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vana hea om606 ja turbotamine.
#1
Tere Tere! 

Mure järgmine, olen mitu päeva googeldanud juba ja ka siin foorumis tuhlanud aga loll on loll ?
Nimelt on plaan võtta ette üks vana hea om606 130kw mootor ja sellega natuke “hullama” minna. 

Esijalgu jätaks sisu orginaali aga vahetaks klapivedrud ja asendaks org pumba vana hea dieselmeken pumba vastu. 
Kuna idee oleks valmis mootor jatta tänava legaalse auto peale siis mitmene pump võiks olla? 
8mm vist käib päris tühja ja tahmab madalalt tublisti? ?
Enda peas mõlgub 7mm või 7,5mm. 
Turbo võiks olla hx30 või hx40? ?
Kas on veel asju mida muuta? Nukad? Õlitus? 
Lisaks karter, kas oleks võimalik õlivõtu auskoht viia eest tahapoole? Kuna plaan on mootor panna bmw kerele 3.0d asemele siis bmw omal on õlivõtu koht tagaotsas, kas aind keevitus vōi istub mõne teise mootori karter alla mis viib siis auskoha taha otsa? Kuuldavasti istub sinna 3.2CDI OM648 karter et viia siis vōtturi koht taha poole?
Kolmandaks on käigukasti valik(soovin manuaali)bmw diisli kast küll aga kas keevitatud kojaga(ja mis sidur) või tellida siis adapter flants koos vajalikuga? 
Ühesõnaga kuulan ära kes mida soovitab, ehk on siin isegi mõni teema mis raagib sellest jareleaitamisest rohkem?
Vasta
#2
Vajalikud siis om648 karter ning õlipump. Tagumise karteriga om648 tuleb w211 pealt, w220'l on eelnevast CDI generatsioonist eesmine karter.

Aga laiemas pildis, kuna tegu juba bmw'ga, siis mõtle, et m57 näol kõik valmis lahendused juba olemas.
Inseneritegevused: CAD projekteerimine, Tootearendus ja disain - info@ews.ee
Vasta
#3
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31994
Inseneritegevused: CAD projekteerimine, Tootearendus ja disain - info@ews.ee
Vasta
#4
(19-01-2023, 09:37 PM)Ernst Kirjutas: Vajalikud siis om648 karter ning õlipump. Tagumise karteriga om648 tuleb w211 pealt, w220'l on eelnevast CDI generatsioonist eesmine karter.

Aga laiemas pildis, kuna tegu juba bmw'ga, siis mõtle, et m57 näol kõik valmis lahendused juba olemas.

Tänud info eest. 

Selles õigus küll, et m57 oleks ka toorik jah aga tundub liiga lihtne ja tavaline  Paranoid
Ilmselt tuleb sellest OM-ist pikem projekt ja eks see ajakulu ja erinevus olekski selle projekti üks mõtetest  Icon_rolleyes
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,231 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,289 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,644 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  Om606 961 jõud kaob Siim105 8 6,354 05-01-2019, 04:12 PM
Viimane postitus: Siim105
  OM606 turbo pikkvint 17 15,079 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  OM606 Nissan patrolile. Allar 1 30 18,871 03-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Allar 1
  Adekvaatne vana MB V8 tehnika remontija SLC77 12 7,191 15-01-2016, 03:33 PM
Viimane postitus: Talvo
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,827 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq
  MB 280GE 110kw tuunimine Vana S 280 mootori osadega? voolavvesi 7 6,617 23-07-2015, 12:43 AM
Viimane postitus: hents99
  W212-le OM606? td606 2 2,971 18-02-2015, 03:01 PM
Viimane postitus: erx000



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne